Συγχαρητήρια στους μαθητές όλων των σχολείων που τίμησαν την ημέρα !
Πολλά συγχαρητήρια και στους μαθητές του δικού μας σχολείου !
Σχετικά άρθρα
Έκθεση “Η Ιστορία της Δράμας μέσα από τα μάτια μας”
Οι μαθητές/ριες και οι δάσκαλοι του 2ου Δ.Σ. Δράμας σας προσκαλούν να επισκεφθείτε την έκθεση που λειτουργεί στο σχολείο με...
Διαβάστε περισσότερα
Η Α’ τάξη σας εύχεται καλά Χριστούγεννα!
Οι μαθητές της Α' τάξης σας εύχονται καλές γιορτές μέσα από τις ζωγραφιές τους!!!
Διαβάστε περισσότερα
