ΕΥΧΕΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΟΜΙΛΟΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ – PODCAST 2025-2026
Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΑΣ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Επιπλέον, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής υλοποιήθηκαν μια σειρά βιωματικών δράσεων: πετοσφαίριση καθήμενων, boccia, προσομοίωση μετακίνησης ατόμων με περιορισμένη όραση με τη βοήθεια οδηγών, καθώς και ζωγραφική με θέμα “Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι”. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να δοκιμάσουν τις παραπάνω δραστηριότητες καλλιεργώντας με αυτόν τον τρόπο την ενσυναίσθηση τον σεβασμό και αποδοχή της διαφορετικότητας.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ – ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΕΙΟΤΗΤΑ
- Βασικές Αρχές Πρώτων Βοηθειών και έγκαιρη κλήση βοήθειας (166/112).
- Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ)
- Αντιμετώπιση Πνιγμού
- Περιποίηση Τραυμάτων
- Άλλες Έκτακτες Καταστάσεις: Ενημερώθηκαν για τον τρόπο αντιμετώπισης άλλων επειγόντων περιστατικών, όπως λιποθυμίες, αλλεργικές αντιδράσεις, επιληπτικές κρίσεις και αιμορραγίες.
Σύντομα, η θεωρητική κατάρτιση θα συμπληρωθεί και με πρακτική εξάσκηση! Μέσα στο επόμενο διάστημα, ένας εξειδικευμένος εκπαιδευτής θα επισκεφθεί το σχολείο μας, προκειμένου να διδάξει στους μαθητές την πρακτική εφαρμογή των γνώσεων που αποκόμισαν από το webinar. Ευελπιστούμε ότι η συμμετοχή τους στο πρόγραμμα θα τους ευαισθητοποιήσει στη σημασία της προσφοράς βοήθειας και θα τους ενθαρρύνει να γίνουν ενεργοί πολίτες με αίσθημα ευθύνης απέναντι στον συνάνθρωπο. Συγχαρητήρια παιδιά, κ Λιαρομάτη Γεωργία και Χαραλαμπή Ξενοφων για την πρωτοβουλία!!
ΟΜΙΛΟΣ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ
Tα παιδιά στα δύο τελευταία εργαστήρια μας ολοκλήρωσαν ένα από τα πιο δημιουργικά και διασκεδαστικά εργαστήρια της χρονιάς! Χρησιμοποιώντας απλά υλικά όπως πηλό, χαρτόνια, και χρώματα, συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν ένα εντυπωσιακό τρισδιάστατο (3D) μοντέλο του Ηλιακού Συστήματος.
Από τον λαμπερό Ήλιο μέχρι τον μακρινό Ποσειδώνα, κάθε πλανήτης πήρε μορφή στα χέρια των παιδιών, με ιδιαίτερη προσοχή στα χρώματα και τα χαρακτηριστικά του, όπως οι δακτύλιοι του Κρόνου ή η Μεγάλη Ερυθρά Κηλίδα του Δία.
Αυτό το εργαστήριο δεν ήταν απλώς μια ευκαιρία για δημιουργία, αλλά μια πλούσια εκπαιδευτική εμπειρία με πολλαπλά οφέλη:
-
Κατανόηση Κλίμακας και Απόστασης: Η κατασκευή του μοντέλου βοήθησε τους μαθητές να αντιληφθούν οπτικά και βιωματικά τις σχετικές αποστάσεις και τα μεγέθη των πλανητών μεταξύ τους—μια έννοια που συχνά είναι δύσκολο να κατανοηθεί μόνο από ένα βιβλίο.
-
Ενίσχυση της Συνεργασίας: Η δραστηριότητα απαιτούσε ομαδική δουλειά. Τα παιδιά έπρεπε να μοιράσουν ρόλους, να συζητήσουν για τα χρώματα και τις τεχνικές, και να συνεργαστούν για να ολοκληρώσουν το κοινό τους έργο.
-
Ανάπτυξη Δεξιοτήτων STEM: Συνδυάστηκαν στοιχεία Επιστήμης (Αστρονομία) και Μαθηματικών (αναλογίες) με την Τέχνη και τη Μηχανική (κατασκευή), ενισχύοντας τη δημιουργική σκέψη και τις πρακτικές δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων.
-
Εμπέδωση Γνώσεων: Μαθαίνοντας τα βασικά χαρακτηριστικά κάθε πλανήτη για να τον φτιάξουν σωστά, οι γνώσεις για το Ηλιακό Σύστημα έγιναν πιο άμεσες και αξέχαστες.
Το τελικό 3D μοντέλο κοσμεί πλέον τον χώρο του Ομίλου μας, αποτελώντας απτή απόδειξη του τι μπορεί να πετύχει η συνεργασία, η δημιουργικότητα και το επιστημονικό ενδιαφέρον!
Μην ξεχνάτε το site του Ομίλου μας στο οποίο μπορείτε να ενημερώνεστε για ό,τι καινούργιο δημιουργούμε και μαθαίνουμε:
“ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΥΓΙΕΣ ΑΥΡΙΟ”
Στα πλαίσια της καινοτόμου δράσης με τίτλο «Μαγειρεύουμε μαζί ένα υγιές αύριο», οι μαθητές του Δ2 με την εκπαιδευτικό Ζαννή Γεωργία ξεκίνησαν μια δημιουργική και διασκεδαστική περιπέτεια γύρω από την υγιεινή διατροφή! Ξεκίνησαν ζωγραφίζοντας με μεγάλη επιτυχία και φαντασία, τα πέντε γεύματα της ημέρας τους – μια δραστηριότητα που θα επαναληφθεί στο τέλος του πρότζεκτ για να παρατηρήσουμε τυχόν αλλαγές στις διατροφικές τους συνήθειες. Συνεχίζοντας συζήτησαν για τις κατηγορίες των τροφίμων, τους υδατάνθρακες, τις πρωτεΐνες και τα λιπαρά και έλεγξαν τις γνώσεις τους μέσα από διασκεδαστικά κουίζ στον υπολογιστή.
Έφτιαξαν την Πυραμίδα Διατροφής χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά, για να κατανοήσουν καλύτερα τη σωστή ισορροπία των τροφίμων. Δημιούργησαν επίσης το Ρολόι των Φρούτων και Λαχανικών, για να θυμούνται πως πάντα υπάρχει χρόνος να ξεκινήσουν να τρέφονται υγιεινά και ένα καράβι που αρμενίζει στη θάλασσα, φτιαγμένο από ψωμί του τοστ, αγγούρι και καρότο, συνδυάζοντας μάθηση με παιχνίδι και φαντασία. Φυσικά στο τέλος τα γεύτηκαν. Οι μικροί μας μάγειρες ανυπομονούν για τα επόμενα βήματα, γεμάτα νέες ιδέες, δημιουργικότητα και ακόμα περισσότερες όμορφες εκπλήξεις για ένα υγιές αύριο!
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΓΓΛΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ 2025-2026
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΚΕΠΕΑ
Η Β’ τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε στις 22-10-2025 το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην Κλειδου για να συμμετάσχει στο πρόγραμμα “Στα περβόλια με τις Εσπερίδες”. Μέσα από βιωματικές δράσεις ενημερωθήκαμε για τον Καμπο και τα εσπεριδοειδή του και ευαισθητοποιηθήκαμε για την προστασία αυτού του υπέροχου περιβάλλοντος. Ευχαριστούμε τον κ. Σταύρο, την κ. Ματρώνα και την κ. Ελπίδα για τις όμορφες δράσεις!
- Αρχική
- Ιστορική αναδρομή
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ-ΟΜΙΛΩΝ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ-ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΥΣ 2024-2025
- ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΟΜΙΛΟΥΣ/ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ/ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
- ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
- Σχολικό έτος 2023-2024: Εκπαιδευτικό Προσωπικό
- Σχολικός κανονισμός
- Στοιχεία επικοινωνίας
- Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σχολικού έτους 2023-2024
- Α1΄ΤΑΞΗ
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΑΛΛΙΚΑ
- 3D_DeSI Erasmus 2023-2024
- ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΡΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΥΛΙΚΕΙΟ
- ΟΜΙΛΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
- ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2016-2017
- ΕΟΡΤΕΣ – ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΠΕΤΕΙΟΙ 2024-2025
- ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
- STEAM 2017-2018
- ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΠΕΤΕΙΟΙ – ΕΟΡΤΕΣ 2025-2026
- STEAM 2018-2019
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ
- Steamed Chain Reaction
- COMENIUS CITIZENSHIP
- ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ – ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
- ΟΜΙΛΟΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ / ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2024-2025
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ / ΓΑΛΛΙΚΑ: ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2024-2025
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 2024-2025
- E-Twinning
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ – ΦΕΣΤΙΒΑΛ
- 3D-ReMath
- ΟΜΙΛΟΣ “ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΚΛΩΣΤΗ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!”
- Erasmus+”3D4CE”
- Πιλοτικός Γύρος Εκπαίδευσης Μαθητών
- ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ – ΑΓΓΛΙΚΑ
- ΟΜΙΛΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
- Α2΄ ΤΑΞΗ
- Β΄ ΤΑΞΗ
- Γ΄ ΤΑΞΗ
- Δ1΄ ΤΑΞΗ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΔΡΑΣΗ: “ΜΥΘΟΣ Ή ΓΕΓΟΝΟΣ; ΦΑΝΤΑΣΙΑ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;”
- Ε΄ ΤΑΞΗ
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
- ΣΤ΄ ΤΑΞΗ
- ΟΜΙΛΟΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ – podcast – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 2025-2026


























































































































































































































Πρόσφατα σχόλια