Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 27 Μαΐου 2015 οι μαθητές της Στ’ τάξης, που παρακολουθούν το μάθημα των Γερμανικών ως δεύτερη ξένη γλώσσα, θα πραγματοποιήσουν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ινστιτούτο Goethe (Ομήρου 14-16, Αθήνα). Εκεί θα λάβουν μέρος σε επιμορφωτικό πρόγραμμα με θέμα ‘Sprache und Landeskunde’ – « Γλώσσα και Πολιτισμός». Η παρακολούθηση του προγράμματος είναι δωρεάν.