ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ & ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ

Αγαπητοί γονείς,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο Δήμος Χαλανδρίου πραγματοποιεί και φέτος δωρεάν το πρόγραμμα καλοκαιρινής δημιουργικής απασχόλησης για μαθητές Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων, με σκοπό την εξυπηρέτηση των δημοτών του και την ευχάριστη ενασχόληση των παιδιών. Αυτό το καλοκαίρι το πρόγραμμα θα λειτουργήσει σε 6 Δημοτικά Σχολεία για μαθητές δημοτικών και σε 6 Νηπιαγωγεία για τα νήπια και περιλαμβάνει αθλητισμό, ζωγραφική-καλλιτεχνικά, θεατρική αγωγή, μουσική και υλοποιείται από πτυχιούχους εκπαιδευτικούς. Η διάρκεια της δημιουργικής απασχόλησης είναι από 22/6/2015 έως 03/8/2015 και ώρες από 08:00 έως 16:00.

Για περισσότερες πληροφορίες και για τη δήλωση συμμετοχής επισκεφθείτε τον ιστότοπο του Δήμου Χαλανδρίου

Ανακοίνωση για την τακτική γενική συνέλευση του συλλόγου εκπ/κων “Ο Περικλής” στις 03-06-2015

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε πως την Τετάρτη 3 Ιουνίου σύμφωνα με την απόφαση Φ 12.1/3756/08-05-2015 της Δ.Π.Ε. Β’ Αθήνας, χορηγείται άδεια στους εκπαιδευτικούς για να συμμετέχουν στην τακτική γενική συνέλευση του συλλόγου μας «Ο Περικλής» Συνεπώς, την ημέρα αυτή, το σχολείο θα παραμείνει κλειστό.

Ανακοίνωση για εγγραφή των μαθητών στην Α τάξη για το σχ. έτος 2015-2016

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι εγγραφές των μαθητών της Α΄(πρώτης) τάξης θα γίνονται καθημερινά στο σχολείο μας από: Τρίτη 2 Ιουνίου έως Παρασκευή 19 Ιουνίου και ώρα 8:30-10:30

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
 Πιστοποιητικό γέννησης από το Δήμο που έχει εκδοθεί το τελευταίο τρίμηνο
 Επίδειξη βιβλιαρίου υγείας του μαθητή με πιστοποιημένα τα προβλεπόμενα εμβόλια
 Ατομικό Δελτίο Υγείας μαθητή (από τη Διεύθυνση του σχολείου ή από την ιστοσελίδα της Δ/νσης Π.Ε. Β Αθήνας )
 Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή (Λογαριασμός Δ.Ε.Η, Ο.Τ.Ε)
 Βεβαίωση παρακολούθησης νηπιαγωγείου

Η Διευθύντρια του σχολείου
Μούρκου Γιαννούλα

Ανακοίνωση για επίσκεψη των μαθητών της Στ ταξης που παρακολουθούν το μάθημα των Γερμανικών στο Ινστιτούτο Goethe (27/05/2015)

Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 27 Μαΐου 2015 οι μαθητές της Στ’ τάξης, που παρακολουθούν το μάθημα των Γερμανικών ως δεύτερη ξένη γλώσσα, θα πραγματοποιήσουν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ινστιτούτο Goethe (Ομήρου 14-16, Αθήνα). Εκεί θα λάβουν μέρος σε επιμορφωτικό πρόγραμμα με θέμα ‘Sprache und Landeskunde’ – « Γλώσσα και Πολιτισμός». Η παρακολούθηση του προγράμματος είναι δωρεάν.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση