Αρχική » ERASMUS+

ERASMUS+

Τίτλος Σχεδίου: «Πολυπολιτισμικότητα και καινοτομία για ένα σχολείο χωρίς σύνορα»

Κωδικός Έργου: 2019-1-EL01-KA101-061572

    Στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+ ΚΑ1 με τίτλο «Πολυπολιτισμικότητα και καινοτομία για ένα σχολείο χωρίς σύνορα» και με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης  πραγματοποιήθηκε η δεύτερη μαθησιακή κινητικότητα του διδακτικού προσωπικού του σχολείου μας.

Τη δράση σχεδίασαν οι εκπαιδευτικοί Σταυρούλα Σωτηροπούλου, κλάδου ΠΕ06- Αγγλικής Γλώσσας που ορίστηκε ως αρχηγός, Μαρία Σταθοπούλου, επίσης κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας και Αγγελική Γιαννούλη, κλάδου ΠΕ91.01-Θεατρικής Αγωγής οι οποίες επισκέφτηκαν την Ιταλία και συγκεκριμένα την πόλη της Φλωρεντίας από τις 11/10/21 έως τις 16/10/21, συμμετέχοντας στην υλοποίηση του προγράμματος που διοργάνωσε ο φορέας “Europass Teacher Academy (Europass SRL)” με θέμα «Σχεδιάζοντας Μαθησιακά Περιβάλλοντα Συμπερίληψης για την Υποστήριξη όλων των Μαθητών» – Designing Inclusive Learning Environments (ILE) to Support all Students (DILEs).

Το πρόγραμμα κινητικότητας περιελάμβανε καθημερινή παρακολούθηση μαθημάτων, είχε διάρκεια 30 ώρες και συμμετείχαν 12 εκπαιδευτικοί (1 από Ιταλία, 2 από Πορτογαλία, 2 από Ισπανία, 2 από Σλοβενία και 5 από Ελλάδα), με επιμορφωτή τον κ. Δημήτριο Ζησιμόπουλο, Αναπληρωτή Λέκτορα στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας της Κύπρου στο πρόγραμμα Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης της Ειδικής Αγωγής και εκπαιδευτή για την Ακαδημία Εκπαιδευτικών Europass (Europass Teacher Academy https://www.teacheracademy.eu/).

Οι συμμετέχοντες μέσω της επιμορφωτικής δραστηριότητας είχαν τη δυνατότητα να βελτιώσουν τις γνώσεις, τις γλωσσικές δεξιότητες και τις ικανότητές τους, να έρθουν σε επαφή με μια νέα κουλτούρα και πολιτισμό και να αναπτύξουν το αίσθημα της ευρωπαϊκής ταυτότητας.

«Η ποικιλομορφία που χαρακτηρίζει το περιβάλλον της σχολικής τάξης αυξάνει σε μεγάλο βαθμό ενώ οι ιδιαιτερότητες των μαθητών δημιουργούν την ανάγκη μιας διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Η συμμετοχική μάθηση και η μείωση της σχολικής διαρροής μέσω κατάλληλων και καινοτόμων διδακτικών πρακτικών είναι πρωταρχικής σημασίας για την αντιμετώπιση της διαιώνισης των διαφορών και την αξιοποίησή τους ως ευκαιρίες εμπλουτισμού της μάθησης. Στόχος είναι η ένταξη, η συμπερίληψη και η ενεργός συμμετοχή όλων των παιδιών, συμπεριλαμβανομένων των μειονεκτούντων μαθητών καθώς κι εκείνων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή με μεταναστευτικό υπόβαθρο», υποστήριξε η κα. Σταυρούλα Σωτηροπούλου.

Επιπρόσθετα, σύμφωνα με δήλωση και των τριών εκπαιδευτικών, η εμπειρία που βίωσαν ήταν μοναδική με σκοπό την επαγγελματική εξέλιξη, την ενίσχυση των δεξιοτήτων όλων των μαθητών και την ενσωμάτωσή τους στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική. Συγκεκριμένα, μέσα από την ανταλλαγή απόψεων, ιδεών, καινοτόμων πρακτικών, μεθοδολογικών εργαλείων και συνεργατικού κλίματος προωθείται η διαπολιτισμική εκπαίδευση και η κοινωνική ένταξη όλων των παιδιών, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και τις αναπτυσσόμενες τεχνολογικές εξελίξεις του 21ου αιώνα. Αναβαθμίζεται ο κοινωνικοπαιδαγωγικός ρόλος του σχολείου, ενισχύεται η συμβολή του στη διαμόρφωση πολιτών με κριτική σκέψη και ανοίγονται νέοι ορίζοντες.

Αρχικά, οι συμμετέχοντες παρουσίασαν τα σχολεία τους και συζητήθηκε η φιλοσοφία του εκπαιδευτικού συστήματος της κάθε χώρας. Έπειτα, επιμορφώθηκαν πάνω στα εξής:

  • Κοινωνικά και ατομικά/ιατρικά μοντέλα μαθησιακών δυσκολιών
  • Διαφορετικότητα, αναγνώριση των εμποδίων στη συμμετοχή και τη μάθηση που προκύπτουν μέσα στα σχολεία και δεξιότητες για την υποστήριξη των μαθητών
  • Καθορισμός προτεραιοτήτων ανάπτυξης και σχεδιασμός παρεμβάσεων για την υποστήριξη της διαφορετικότητας (π.χ. προσαρμογές αναλυτικού προγράμματος, σχεδιασμός διαφοροποιημένων μαθημάτων)
  • Εναλλακτικές μαθησιακές πρακτικές, τεχνικές, υλικά και σχετικά εργαλεία αξιολόγησης για την αναθεώρηση της ανάπτυξης
  • Χρήση των ΤΠΕ για τη στήριξη όλων των μαθητών σε περιβάλλοντα συμπερίληψης
  • Συνεργασία εντός της σχολικής κοινότητας (εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς/κηδεμόνες) προκειμένου να καθοριστεί ένα πλαίσιο συμπεριληπτικών αξιών και να ενισχυθεί η συμμετοχή και η επιτυχία των μαθητών σε βιώσιμα σχολικά συστήματα.

Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες χρησιμοποιώντας τεχνικές στοχασμού και με βάση το «Δείκτη Ένταξης» ανέπτυξαν σχέδια παρέμβασης μέσω μιας σειράς δραστηριοτήτων και σχεδίασαν συνεργατικά μάθημα διαφοροποιημένης διδασκαλίας.

Τέλος, ακολούθησε απονομή τίτλων, απογευματινή ξενάγηση στην πόλη της Φλωρεντίας και ημερήσια εκδρομή σε Πίζα (Pisa), Σαν Τζιμινιάνο (San Gimignano), Κιάντι (Chianti) και Σιένα (Siena).

   

Κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείτε στο σχετικό βίντεο:

Erasmus

 

 

1 Όλη η ομάδα 2 σχολείου 2 Αγγελική Εγώ Μαρία Και οι τρεις

 

Επιπλέον, την Τετάρτη 11/05/2022 το σχολείο μας πραγματοποίησε επιμορφωτική/ενημερωτική συνάντηση όπου οι τρεις συμμετέχουσες στο πρόγραμμα εκπαιδευτικοί εισηγήθηκαν το θέμα τόσο στο διδακτικό προσωπικό της δικής τους σχολικής μονάδας όσο και στους συναδέλφους άλλων σχολείων της περιοχής. Έδειξαν σχετικά βίντεο και μοίρασαν ερωτηματολόγια με στόχο την περαιτέρω κοινοποίηση και διάχυση στη σχολική κοινότητα των γνώσεων και της εμπειρίας που απέκτησαν. Ακολούθησε συζήτηση μεταξύ των εκπαιδευτικών, επιλύθηκαν απορίες και δόθηκαν διευκρινίσεις σχετικά με τις καινοτόμους παιδαγωγικές μεθόδους, την εφαρμογή τους στην τάξη και τα οφέλη που αναμένεται να προκύψουν για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

 

Για να δείτε τις παρουσιάσεις και τα συνοδευτικά έντυπα-ερωτηματολόγια κάντε κλικ πάνω στις εικόνες:

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ – ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ

ΤίτλουInclusion

 

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ – ΔΕΙΚΤΕΣ

Indicators

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ – ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ

Differentiation 1

 

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΚΑΤΙ

μπορώ να μάθω κάτι

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ – ΜΑΡΙΑ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥDifferentiation 2

1 .jpg .jpg Σταυρούλα Μαρία .jpg 2

 

 

 

 

 

 

2021-09-29

Κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείτε στο video

Τίτλος Σχεδίου: «Πολυπολιτισμικότητα και καινοτομία για ένα σχολείο χωρίς σύνορα»

Κωδικός Έργου: 2019-1-EL01-KA101-061572

 

Στα πλαίσια της μαθησιακής κινητικότητας ΚΑ1 «Πολυπολιτισμικότητα και καινοτομία για ένα σχολείο χωρίς σύνορα» του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+ και με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης  που σχεδίασε το σχολείο μας οι εκπαιδευτικοί Σωτηροπούλου Σταυρούλα, Αγγλικών-ΠΕ06 , Παναγιώταρου Νικολέττα, δασκάλα -ΠΕ70  και Νικολούτσος Χρήστος, υποδιευθυντής-ΠΕ70  επισκέφτηκαν την Αλμάδα- προάστιο της Λισαβόνας από τις 22/8/21 έως τις 28/8/21, όπου συμμετείχαν στην υλοποίηση του προγράμματος που διοργάνωσε ο φορέας “Escola Secundária  Emídio Navarro”, από τον κ. Rui Baltazar, European Programs Manager (Web site : http://europe.almadaforma.net) με θέμα την εισαγωγή των Νέων Τεχνολογιών και των ψηφιακών εργαλείων στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Στο πρόγραμμα της κινητικότητας διάρκειας 40 ωρών συμμετείχαν 18 εκπαιδευτικοί ( 5 από Ελλάδα, 2 από Κύπρο, 6 από Ρουμανία, 2 από Πολωνία, 1 από Τσεχία, 2 από Εσθονία), όπου με την  κινητικότητα αυτή δόθηκε η δυνατότητα επαγγελματικής εμπειρίας μέσα από την προώθηση, ανταλλαγή και διάχυση καινοτόμων πρακτικών, μεθοδολογικών εργαλείων και ιδεών που σχετίζονται με τις νέες τεχνολογίες και τον ψηφιακό γραμματισμό. Το πρόγραμμα περιελάμβανε καθημερινή παρακολούθηση μαθημάτων στα δυο ινστιτούτα που διατηρεί ο φορέας ( ένα στην Αλμάδα και ένα στη Σεσίμπρα), απογευματινή περιήγηση στο ιστορικό κέντρο, σε μνημεία και μουσεία της πόλης της Λισαβόνας καθώς και επίσκεψη στο βουνό, στη θάλασσα και στον Τάγο ποταμό. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε σε εκπαιδευτική επίσκεψη στο πιλοτικό σχολείο της Σεσίμπρα “ Agrupamento de Escolas da Boa Água” όπου ενημερώθηκαν για τη φιλοσοφία του εκπαιδευτικό σύστηματος στην Πορτογαλία, τη διάχυση καινοτόμων εκπαιδευτικών πρακτικών και την υλοποίηση project.  Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση project που δημιούργησαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας σε συνεργασία με εταίρους εκπαιδευτικούς των άλλων χωρών.

Μέσα από τη συνεργασία αυτή των διακρατικών φορέων και των εκπαιδευτικών, την ανταλλαγή απόψεων, ιδεών, καλών πρακτικών, της φιλοσοφίας “του μοιράζομαι” διαμορφώνεται  μια κουλτούρα πανευρωπαϊκή, συνεργατική, διαπολιτισμική με ανοιχτούς ορίζοντες και προοπτική.

Δευτέρα, 23-8-2021

Κατά την πρώτη ημέρα έγινε παρουσίαση των 18 εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στην κινητικότητα, καθώς του τρόπο που γίνεται η διδασκαλία στη χώρα του καθενός. Συζητήθηκαν και ανταλλάχτηκαν απόψεις για τα αναλυτικά προγράμματα, τους στόχους και τις επιδιώξεις του κάθε εκπαιδευτικού συστήματος και υπήρξε μια πρώτη επαφή επικοινωνίας μεταξύ των συμμετεχόντων. Ο υπεύθυνος του φορέα υποδοχής  κ. Rui Baltazar, αφού καλωσόρισε τους συμμετέχοντες έκανε μια μικρή αναφορά στο εκπαιδευτικό σύστημα της Πορτογαλίας, όπου επικεντρώνεται στη διαδικασία της μάθησης με ενεργητικό τρόπο και όχι με τη μέθοδο της παθητικής διδασκαλίας, προωθεί την υπευθυνότητα των μαθητών για τη μάθησή τους και ενδυναμώνει την ομαδικότητα και τη συνεργασία. Με βάση αυτά παρακολουθήσαμε το video “The Butterfly Circus” https://www.youtube.com/watch?v=y_MCwlY6zzg , όπου ο καθένας πρέπει να βασίζεται στις δικές του δυνάμεις και να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες της ζωής. Επιπλέον παρακολουθήσαμε video με τον jef Staes, ένα ταξίδι στον κόσμο της καινοτομίας , των ιδεών και της αλλαγής.με θέμα “red mankey” https://www.youtube.com/watch?v=BFk4dCCwlRg  Βασική αποστολή του red mankey είναι το awakeing. Να αμφισβητήσουμε τα πρότυπα σχετικά με την μάθηση και να εισάγουμε την καινοτομία και την οργανωτική αλλαγή. Αν «δε ξυπνήσουμε» και δεν υπάρχει αντιπαράθεση ιδεών,  δεν μπορούμε να ξεκινήσουμε το επόμενο βήμα που είναι η καινοτομία στην εκπαιδευτική διαδικασία. Παράλληλα ο καθηγητής κ. Mauro Gentile μας έδειξε τεχνικές για τη δημιουργία video και λήψη φωτογραφιών.

25-8-2021, Επίσκεψη στο πιλοτικό σχολείο “Agrupamento de Escolas da Boa Água

Επισκεφτήκαμε το πιλοτικό σχολείο , όπου μας υποδέχτηκε/καλωσόρισε ο Δντής του σχολείου , μας ξενάγησε στους χώρους του σχολείου και μας ανέλυσε τη φιλοσοφία του ιδρύματος.

Το σχολείο δημιουργήθηκε το 2009, όπου φοιτούν πάνω από 1000 μαθητές και περιλαμβάνει μαθητές από το Νηπιαγωγείο μέχρι και την Γ΄ Γυμνασίου- εννιατάξιο σχολείο-. Ένας εμπνευσμένος διευθυντής με τον σύλλογο διδασκόντων εφαρμόζοντας καινοτόμες πρακτικές ιδέες μετέτρεψαν ένα συμβατικό σχολείο σε μια κυψέλη δημιουργικής έκφρασης και συμπερίληψης της διαφορετικότητας. Ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό χρησιμοποιώντας την τεχνολογία –διαδραστικούς πίνακες, laptop,tablet,progector,) σε ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες (e-learning zone) οι δάσκαλοι εκπαιδεύουν τους μαθητές/τριες να αλληλεπιδρούν, να εξερευνούν, να επιλύουν προβλήματα και να βρίσκουν λύσεις. Σκοπός του σχολείου είναι η εδραίωση μιας κουλτούρας ομαδοποίησηςπου χαρακτηρίζεται από την ανάπτυξη όλων όσων εμπλέκονται στη διαδικασία μάθησης. Λαμβάνεται υπόψη η μοναδικότητα, η πολυπλοκότητα του καθενός και η αξία της συμπερίληψης. Στόχος είναι να αναδειχτούν παιδιά με ιδιαίτερες δεξιότητες που μπορούν να συμβαδίσουν με τις ταχέως αναπτυσσόμενες τεχνολογικές εξελίξεις και να βρουν λύσεις σε κοινωνικά προβλήματα που θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής.

Αποστολή είναι να δημιουργηθεί ένα σχολείο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες  όλων των μαθητών που ενισχύει τις δεξιότητές τους και τους επιτρέπει να αναπτυχθούν και να μάθουν ως ευτυχισμένα άτομα.   Ενσωματώνονται δεξιότητες στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική που ανταποκρίνονται στην αγορά εργασίας και του προφίλ των μαθητών του 21ου αιώνα. Ενισχύεται η γνώση και ο σεβασμός των μαθητών/τριών για τα δικαιώματα και τις ελευθερίες του ατόμου, ώστε να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες, προωθούνται οι καλές πρακτικές και ενσωματώνονται οι γονείς/κηδεμόνες στις σχολικές δραστηριότητες.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΣΕΣΙΜΠΡΑ

Κατά την παραμονή μας επισκεφτήκαμε το πολιτιστικό κέντρο της Σεσίμπρα, όπου ο Δήμαρχος της πόλης μας φιλοξένησε και μας πρόσφερε αναμνηστικά δώρα.
https://www.jf-quintadoconde.pt/2021/08/professores-visitam-quinta-do-conde/

 24,26,27-8-2021, Εργαστήρια ψηφιακών δεξιοτήτων- – εκμάθηση ψηφιακών εργαλείων

Ένα μεγάλο κομμάτι των ψηφιακών εργαλείων ξεδιπλώθηκε και αναλύθηκε από τον κ. Rui Baltazar  και τους συνεργάτες του Joao Mouro, Mauro Gentile, Vania Ramos, Paulo Torcato και Teresa Rombo.

Ο συνεργάτης κ. Joao Mouro μας εισήγαγε σε περιβάλλοντα «augmented reality»‎-επαυξημένης πραγματικότητας, που είναι άμεση ή έμμεση θέαση ενός φυσικού, πραγματικού περιβάλλοντος, του οποίου τα στοιχεία επαυξάνονται από στοιχεία που αναπαράγονται από συσκευές υπολογιστών, όπως ήχος, βίντεο, γραφικά ή δεδομένα τοποθεσίας.

https://quivervision.com/Ζωντανέψτε τις σελίδες χρωματισμού σας με το Quiver, την εφαρμογή χρωματισμού Augmented Reality που δημιουργεί συναρπαστικές, καθηλωτικές εμπειρίες χρωματισμού για άτομα κάθε ηλικίας!

Η συνεργάτης κ. Vania Ramos εισήγαγε στη μαθησιακή διαδικασία τα “Games in the Classroom”

https://www.plickers.com/library

Tο Plickers σάς επιτρέπει να κάνετε δημοσκόπηση της τάξης σας δωρεάν, Απλώς δώστε σε κάθε μαθητή μια κάρτα (ένα «κλικ στο χαρτί») και χρησιμοποιήστε το smartphone ή το tablet σας Android για να τον σαρώσετε για να κάνετε άμεσους ελέγχους σωστού λάθους ή δημοσκόπηση στην τάξη. Το καλύτερο από όλα, τα δεδομένα σας αποθηκεύονται αυτόματα, από μαθητή σε μαθητή, στο plickers.com.

https://kahoot.com/schools/how-it-works/

Το Kahoot σας επιτρέπει να δημιουργείτε ερωτήσεις και να δέχεστε απαντήσεις σε online χρόνο, οι οποίες εμφανίζονται στις οθόνες των παικτών.  Ένα δυνατό διαδραστικό εργαλείο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση ή για ανασκόπηση και διαμορφωτική αξιολόγηση στην τάξη.

https://quizizz.com/

To Quizizz είναι ένα εύχρηστο  και χρήσιμο εργαλείο αξιολόγησης των μαθητών/τριών σε πραγματικό χρόνο. Το περιβάλλον χρήσης είναι φιλικό προς τον χρήστη με έντονα χρώματα

Και μουσική. Μετά από κάθε απάντηση οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να δουν αν απάντησαν σωστά ή σε αντίθετη περίπτωση  μέσω της ανατροφοδότησης να κατανοήσουν το σωστό. Νικητής είναι αυτός με τις περισσότερες  σωστές απαντήσεις.

https://www.canva.com/

Ένα πολύ αξιόλογο εργαλείο δημιουργίας παρουσιάσεων, video, σχεδίασης αφίσας, κολάζ, καρτών και άλλων τόσων ψηφιακών κατασκευών από τους μαθητές/τριες ή το δάσκαλο ή σε συνεργασία. Πολύ εύχρηστο στην τάξη , όπου ένας μαθητής/τρια  μπορεί να προσκαλέσει σε πραγματικό χρόνο και άλλους συμμαθητές/τριες και από κοινού να σχεδιάσουν/δημιουργήσουν.

https://scratch.mit.edu/

Το scratch είναι μια γλώσσα προγραμματισμού που έχει σχεδιαστεί από το MIT για παιδιά που μαθαίνουν κώδικα. Για κάθε δραστηριότητα, μπορείτε να δοκιμάσετε το Εκπαιδευτικό υλικό, να κατεβάσετε ένα πακέτο με κάρτες κώδικα, ή να δείτε τον οδηγό εκπαιδευτικών.

https://it.clementoni.com/

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ. Δημιουργήστε, επινοήστε, πειραματιστείτε, χειριστείτε. Κάθε παιχνίδι μέσω του οποίου τα παιδιά μπορούν να εκφραστούν. Ενισχύει την προσωπικότητά τους, τα οδηγεί να ανακαλύψουν τις ικανότητές τους και απελευθερώνει τη φαντασία τους.

https://classtools.net/

Free web tool. Παιχνίδια στην τάξη

Η συνεργάτης κ. Teresa Rombo εισήγαγε στη μαθησιακή διδασκαλία το εργαλείο “ Google Earth in Education”.

https://www.google.com/earth/education/explore-earth/

Η χρήση του Google Earth και των χαρτών στην εκπαιδευτική διαδικασία μπορεί να βοηθήσει στην απεικόνιση αφηρημένων εννοιών σε έναν παγκόσμιο καμβά, επιτρέποντας στους μαθητές να συνδέσουν το εικονικό με το πραγματικό. Ένα πολύ δυνατό εργαλείο ψηφιακής γνωριμίας με τον κόσμο.

https://www.qrcode-monkey.com/

Ο QRCode Monkey είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς δωρεάν διαδικτυακούς δημιουργούς κώδικα qr. Η υψηλή ανάλυση των κωδικών QR   Οι ισχυρές επιλογές σχεδίασης το καθιστούν μία από τις καλύτερες δωρεάν δημιουργίες κωδικών QR στον ιστό

Ο συνεργάτης κ. Mauro Jentile δημιούργησε μια επισκόπηση του όλου προγράμματος με το ψηφιακό εργαλείο δημιουργίας video DaVinci Resolve 17

H πιο δημοφιλής λύση για επεξεργασία, οπτικά εφέ, κινούμενα γραφικά, χρώμα διόρθωση και μετάδοση ήχου, όλα σε ένα ενιαίο, λειτουργικό  και εύχρηστο εργαλείο.

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΩΝ- ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ  ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

  • Δημιουργία ψηφιακού διαδραστικού/πολυμεσικού υλικού με τίτλο:

«Όταν τα παιδιά δημιουργούν»

«Πολιτιστική κληρονομιά- ως απόθεμα γνώσης και πηγή δημιουργικής έμπνευσης»

οίκο. Το βιβλίο διατίθεται στη βιβλιοθήκη του σχολείου, στην ηλεκτρονική βιβλιοθήκη του 2ου και 7ου Δημ Αλίμου, στη δημόσια βιβλιοθήκη Πύργου και σε βιβλιοπωλεία της πόλης

Το σχολείο μας και συγκεκριμένα οι τάξεις Β ΄  και ΣΤ ΄  με την  εκπαιδευτικό των Αγγλικών, έλαβαν μέρος στη δράση  «Erasmus Day 2021-O τοίχος μιλάει…»  που διοργάνωσε η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με το ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας.

Πρόκειται για έναν ψηφιακό τοίχο στον οποίο υπάρχει εκπαιδευτικό υλικό και ηχητικές εμπειρίες εκπαιδευτικών ή/και μαθητών από τη συμμετοχή τους σε πρόγραμμα Erasmus+.

Το σχολείο μας συμμετέχει με 4 αναρτήσεις που επιβεβαιώνουν το όραμα και την  προσήλωσή του σε πρακτικές που ενισχύουν τον πολυπολιτισμικό του χαρακτήρα. O ψηφιακός τοίχος είναι διαθέσιμος και προσβάσιμος σε όλους καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Ειδικά το τριήμερο 15, 16 και 17 Οκτωβρίου 2021 θα μπορεί όποιος επιθυμεί να τον επισκεφθεί και να αναρτήσει το δικό του σχόλιο, σκέψη, ιδέα, αντίδραση.

Επισκεφτείτε το link που οδηγεί στον online τοίχο δείτε τις αναρτήσεις του σχολείου μας καθώς και τις αναρτήσεις των άλλων σχολείων

https://padlet.com/pdedeerasmusdays2021/trrfs3a3krcb8ok

 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Με την καθοδήγηση του κ. Rui Maltazar και κ. Mauro Jentile και σε συνεργασία με όλους τους φορείς υποδοχής-εκπαιδευτικούς  δημιουργήσαμε στα πλαίσια καλών πρακτικών μια video- παρουσίαση προωθώντας τη συνεργατικότητα και αναπτύσσοντας διακρατική και ευρωπαϊκή κουλτούρα. https://youtu.be/pMYnGZ9fiIQ

Παράλληλα , στον σύνδεσμο  https://www.youtube.com/watch?v=IGc1oSNQ3jU

παρουσιάζουμε ένα απόσπασμα από την επίσκεψή των εκπαιδευτικών  στο πιλοτικό σχολείο  Agrupamento de Escolas da Boa Água με μια πανοραμική άποψη της πλατείας «εμπορίου» της  Λισαβόνας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς