Ημέρα: 12 Φεβρουαρίου 2022

“Φυτεύω και Υιοθετώ ένα δέντρο, δίνω ανάσα στη γη”.

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στην εκπαιδευτική δράση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης με τίτλο: “Φυτεύω και Υιοθετώ ένα δέντρο, δίνω ανάσα στη γη”. Η δράση πραγματοποιείται από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, δια της… Διαβάστε περισσότερα »