Διδακτική αξιοποίηση ενός παραμυθιού

Ένα παραμύθι μπορεί να αποτελέσει το κίνητρο για πολλές δραστηριότητες… Σήμερα διαβάσαμε το βιβλίο “Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει” του Μάνου Κοντολέων. Μετά την αφήγηση αποτυπώσαμε εικαστικά σε μια ομαδική κατασκευή μια από τις εικόνες του παραμυθιού. Αφού ολοκληρώθηκε η κατασκευή, ακολούθησε δραστηριότητα επεξεργασίας των σο χιονανθρωπος που δεν ηθελε να λιώσειυναισθημάτων του χιονάνθρωπου μέσα από όσα εκτυλίχθηκαν στο παραμύθι. Με την συγκεκριμένη δραστηριότητα , δουλέψαμε και τις αναγνωστικές ικανότητες των παιδιών που με όσα γράμματα γνώριζαν, έκαναν υποθέσεις για να εντοπίσουν τη λέξη που περιέγραφε το κάθε συναίσθημα. Τέλος , τα παιδιά ζωγράφισαν το καθένα τον δικό του χιονάνθρωπο και αποτύπωσαν πάνω του το συναίσθημα που ένιωθαν τη δεδομένη στιγμή.

ο χιονανθρωπος που δεν ηθελε να λιώσει.jpg2
οχιονανθρωπος που δεν ηθελε να λιωσει3 ομαδική εργασία με αφορμή το παραμύθι
IMG 20240119 081333
οι χιονάνθρωποι που ζωγράφισαν τα παιδιά
ΧΙΟΝΑΝΘΡ 2
όσα παιδιά ήθελαν αντέγραψαν τη λέξη που περιέγραφε το συναίσθημά τους
ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ
δόθηκε στα παιδιά η επιλογή να ζωγραφίσουν με βάση ένα συγκεκριμένο προσχέδιο ή ελεύθερα.