Παγκόσμια Ημέρα Υγιεινής Διατροφής (16 Οκτωβρίου)

Ανακαλύπτοντας την προέλευση των τροφίμων μας…

To Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει και φέτος στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα του EIT Food «FoodEducators» που υλοποιείται υπό την αιγίδα του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και στοχεύει στην προώθηση υγιεινών και βιώσιμων διατροφικών επιλογών μεταξύ των νέων και στην ενθάρρυνσή τους να είναι οι παράγοντες αλλαγής που χρειάζεται το διατροφικό μας σύστημα.Stigmiotypo othonhs 506

“Το φετινό θέμα είναι: Από πού προέρχεται το φαγητό μας;
Ας εξερευνήσουμε μαζί το ταξίδι που κάνουν τα τρόφιμα – από το αγρόκτημα στο πιάτο, από το χωράφι στο κολατσιό. Μέσα από ενδιαφέρουσες και κατάλληλες για την ηλικία τους δραστηριότητες στην τάξη, οι μαθητές θα ανακαλύψουν την προέλευση των γευμάτων τους, θα παρακολουθήσουν τα συστήματα τροφίμων και θα αναλογιστούν τον περιβαλλοντικό και κοινωνικό αντίκτυπο του περιεχομένου του πιάτου τους. Οι δραστηριότητες  συνδέονται με την Παγκόσμια Ημέρα Τροφίμων του FAO και βοηθούν τους μαθητές να εμβαθύνουν στην ιστορία πίσω από τα τρόφιμα που καταναλώνουν”.Stigmiotypo othonhs 510

Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Υγιεινής Διατροφής (16 Οκτωβρίου), συζητήσαμε με τα παιδιά για τις διάφορες κατηγορίες τροφίμων (γαλακτοκομικά, φρούτα, λαχανικά, κρέατα, ψάρια, πουλερικά) και αποφασίσαμε να ανακαλύψουμε την προέλευση των γευμάτων μας…

Stigmiotypo othonhs 505  Stigmiotypo othonhs 507

Έτσι λοιπόν μιλήσαμε για τον κύκλο που κάνει ένα σποράκι και πώς αυτό μεγαλώνει για να γίνει ένα φυτό..  ένας καρπός που θα χρησιμοποιήσουμε αργότερα στο φαγητό μας.. Στην παρεούλα, βάλαμε σε σειρά τις εικόνες και μάθαμε τα στάδια ανάπτυξής του σπόρου!

photo output 27 IMG 2019

Στη συνέχεια θελήσαμε να φυτέψουμε τα δικά μας σποράκια και να δούμε την ανάπτυξή τους αργότερα… Έτσι, σε μικρά μπολάκια βάλαμε σπόρους φακής με λίγο νερό και περιμένουμε… 😀

IMG 1947 IMG 1948 photo output 20 photo output 21 IMG 1976

Έπειτα, συζητήσαμε και ανταλλάξαμε σκέψεις με τα παιδιά σχετικά με όσα ήξεραν για τα προϊόντα που παράγουν τα ζώα και χρησιμοποιούν οι άνθρωποι στα γεύματά τους.  Είδαμε σχετικά βίντεο και στη συνέχεια φτιάξαμε τη δικιά μας αφίσα με τις όμορφες αγελαδίτσες και το γάλα που μας προσφέρουν και τις στρουμπουλές κοτούλες με τα νόστιμα αυγά τους!!! 😀

IMG 1965photo output 26

IMG 2010

IMG 2060

IMG 2066 photo output 30

Paroysiash1

Στο τέλος της ημέρας, μάθαμε ένα ποιηματάκι για την υγιεινή διατροφή και το ζωγραφίσαμε όπως μπορούσαμε!!!

att.4b XsoMawPNrCjjgZCNL6etYW 97kiFW4D amEncA50att.owcYmv a19AJ5RxNKd M8c0TKFNwHRkeA8TxoKVBzQ  att.BYz1QimjcF4hMDZ 50t177IAMBnA1RsxvfX04KierIQ

Γιορτάσαμε λοιπόν την Παγκόσμια Ημέρα Τροφίμων μέσα από την εβδομάδα δραστηριοτήτων του προγράμματος FoodEducators 2025, ανακαλύπτοντας την προέλευση των γευμάτων μας …!!!Stigmiotypo othonhs 508

Δημιουργικές κατασκευές… με τούβλα

Η δημιουργικότητα των παιδιών δε σταματά καθόλου ούτε κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού στις γωνιές…

Τα τούβλα είναι αγαπημένη τους απασχόληση.. είτε ατομικά είτε συνεργατικά, σε μικρές ομάδες!!!

IMG 1665 IMG 1708
IMG 1711 IMG 1712 IMG 1750 IMG 1751
IMG 1811 IMG 2102IMG 2103IMG 2104IMG 2105 IMG 2252IMG 2251IMG 2253 IMG 2965IMG 2967

Παγκόσμια Ημέρα Μείωσης Φυσικών Καταστροφών (13η Οκτωβρίου)

Η Διεθνής Ημέρα Μείωσης των Φυσικών Καταστροφών καθιερώθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1989 και εορτάζεται κάθε χρόνο στις 13 Οκτωβρίου, με το σκεπτικό ότι ο άνθρωπος είναι αδύνατον να κυριαρχήσει στις δυνάμεις της φύσης, είναι όμως δυνατόν να μειώσει τις καταστροφικές τους συνέπειες.

Η συζήτηση με τα παιδιά ξεκίνησε μιλώντας και ανταλλάσσοντας σκέψεις σχετικά με τις φυσικές καταστροφές που συμβαίνουν γύρω μας.. Πολλά παιδιά ανέφεραν τις πλημμύρες που γίνονται όταν βρέχει πάρα πολύ στους δρόμους, καθώς και τις φωτιές που κάποιοι είδαν το καλοκαίρι στις διακοπές τους.. και έτσι η συζήτηση συνεχίστηκε με ενδιαφέρον να μάθουν νέες πληροφορίες σχετικά.. Παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικά στον η/υ με τσουνάμι, πλημμύρες, ανεμοστρόβιλους, σεισμούς…

Τα σημειώσαμε και σε χαρτί για να τα θυμόμαστε..

IMG 1795
εξηγήσαμε με τη βοήθεια της μπάλας και της υδρόγειου σφαίρας τις λιθοσφαιρικές πλάκες!

IMG 1794 IMG 1793

Στη συνέχεια, το κάθε παιδί επέλεξε και ζωγράφισε αυτό που του έκανε περισσότερο εντύπωση..

IMG 1788 IMG 1787IMG 1789IMG 1796 1IMG 1797 1

1η Άσκηση Σχολικής Ετοιμότητας για Έκτακτη Κατάσταση Σεισμού

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος ήρθε η στιγμή που συζητήσαμε με τα παιδιά τι συμβαίνει όταν γίνεται ΣΕΙΣΜΟΣ. 

ΣΕΙΣΜΟΣ: ένα φυσικό φαινόμενο που εκδηλώνεται συχνά στη χώρα μας. Η Ελλάδα είναι η 1η σε σεισμικότητα χώρα στην Ευρώπη και η 6η σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η απόκτηση γνώσεων για τη σωστή αντιμετώπιση του φαινομένου του σεισμού, σε μία χώρα με συνεχή σεισμική δραστηριότητα όπως η Ελλάδα, πρέπει να ξεκινά από τα πρώτα σχολικά χρόνια.

Τι είναι όμως ο Σεισμός; Κάποιες φορές νοιώθουμε τη γη να κουνιέται….. Τότε γίνεται σεισμός…. Ο σεισμός γίνεται ξαφνικά και τελειώνει γρήγορα…..Με τον σεισμό μπορεί να ραγίσουν τοίχοι, να σπάσουν τζάμια, να πέσουν κάτω βαριά αντικείμενα, μπορεί να κοπεί το ρεύμα, το νερό και το τηλέφωνο. Μιλήσαμε για τον σεισμογράφο, το σεισμογράφημα και τον σεισμολόγο. Οι μικροί μαθητές μας ενημερώθηκαν για το τι είναι ο σεισμός, ποια μέτρα προστασίας πρέπει να λάβουμε πριν από το σεισμό, τι κάνουμε κατά την διάρκεια του σεισμού είτε είμαστε στην τάξη, στο σπίτι ή στο δρόμο και τι θα κάνουμε μετά από το σεισμό μέσα από εικόνες, αφίσες του Οργανισμού Αντισεισμικής Προστασίας (ΟΑΣΠ).

Ένα από τα βίντεο που μας κέρδισε το ενδιαφέρον, είναι αυτό που ακολουθεί της συναδέρφου Μαρίνα Ζαχαρία “Η χελώνα του σεισμού”.

Ακούσαμε και ένα σχετικό τραγούδι που πολύ αγαπήσαμε “Σεισμός! Μαθαίνω να προστατεύομαι”!!!(πηγή: Thalia v)

Δεν ξεχνώ τα 3 βήματα του σεισμού.  Παραμένω στο χώρο, σκύβω καλύπτω με τα χέρια μου τον αυχένα. Καλύπτομαι κάτω από το τραπέζι και πιάνω το πόδι του. Βγαίνω στο χώρο συνάντησης…

Ζωγραφίσαμε το σύνθημα: «σκύβω-καλύπτομαι- κρατιέμαι»

IMG 1747

καθώς και «πώς φανταζόμαστε τον σεισμό»!!

IMG 1748 IMG 1749

Έπειτα, πραγματοποιήσαμε την πρώτη μας, για φέτος, άσκηση σχολικής ετοιμότητας για έκτακτη κατάσταση σεισμού, σύμφωνα με το επικαιροποιημένο Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου …

– όταν είμαστε στην παρεούλα…και όταν παίζουμε στις γωνιές!!

photo output 11 photo output 12 IMG 1798 IMG 1800IMG 1763 IMG 1762 IMG 1765 IMG 1761 IMG 1760 IMG 1759 IMG 1758 IMG 1757 IMG 1756

Και φυσικά στο τέλος ακούσαμε και τραγουδήσαμε το τραγούδι του σεισμού από το συγκρότημα Ημισκούμπρια και το “μήνυμά” του: “Σεισμός, σεισμός γίνεται χαμός.. έλα φιλαράκο μη σε πιάνει πανικός”!!!

Τ’ όνομά μου αρχίζει από…

Το όνομά μας… η ταυτότητά μας!!
Όλες αυτές τις πρώτες μέρες που το σχολείου ξεκίνησε υλοποιούμε δράσεις και παιχνίδια γνωριμίας… μαθαίνουμε το όνομά μας.. μαθαίνουμε τους φίλους μας… και τους παρουσιάζουμε τον εαυτό μας, λέγοντας στοιχεία του χαρακτήρα μας!!!

  • ζωγραφίσαμε το αρχικό μας γράμμα!

IMG 1648 IMG 1647 IMG 1646

  • στολίσαμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας με χαρτί γκοφρέ και γλασσέ!

photo output 6 IMG 1650 IMG 1649

  • κάναμε και ένα «μαγικό»…και το αρχικό μας γράμμα «εμφανίστηκε»!!!! (Με τη βοήθεια χαρτοταινίαw και λαδοπαστελ)

photo output 7 IMG 1610 IMG 1609 IMG 1608

  • φτιάχνω το αρχικό του ονόματος μου σε κομμάτι χαρτόκουτα, το οποίο βάφω και στολίζω με διάφορα υλικά!

photo output 17 photo output 18 IMG 1899

  • «δημιουργήσαμε» το αρχικό γράμμα του ονόματός μας με τα τουβλάκια της τάξης, τα ζωάκια, τα αυτοκινητάκια και τους μαρκαδόρους μας.. 😀

IMG 1633 ΟΛΓΑ

IMG 1634 ΠΑΥΛΟΣ

IMG 1632 ΓΙΩΡΓΟΣ

IMG 1635 ΣΠΥΡΟΣ

  • καθώς και με τα ίδια τα σώματά μας!!!

IMG 1629 1ΣΠΥΡΟΣ

IMG 1624 ΠΑΥΛΟΣ

IMG 1626 ΓΙΩΡΓΟΣ

IMG 1627 ΝΑΠΟΛΕΩΝ

IMG 1629 ΜΑΡΙΑ

  • και παρουσιάσαμε τον εαυτό μας στην «παρεούλα» μας!!

IMG 1658 IMG 1659 IMG 1660

  • τον δημιουργώ με κολλάζ… χαρτόνια, ψαλίδια, κόλλες… φαντασία!!

photo output 16 IMG 1870

  • και παίξαμε με τον τροχό… λέγοντας πράγματα που μας αρέσουν!!

photo output 13

  • αποστολή στο σπίτι… «βρίσκω εικόνες ή λέξεις που αρχίσουν από το ίδιο γράμμα με το όνομά μου και τις κολλάω».. τις παρουσιάζω στην παρεούλα στους φίλους μας!!

Ευχαριστούμε πολύ αγαπητοί γονείς για τη συνεργασία και τη βοήθειά σας… αποστολή εξετελέσθη!!! :-

photo output 14 IMG 1785

  • Βρίσκω τα γράμματα, τα συναρμολογώ, βρίσκω τη σειρά και φτιάχνω το όνομά μου πύραυλο για τον ουρανό – διακόσμηση πόρτα δωματίου μου 😀

photo output 33 IMG 2110 IMG 2112 IMG 2113

  • «Η πόλη των ονομάτων μας»..

Συνεργαστήκαμε…μετρήσαμε τα γράμματα του ονόματος μας.. τα συγκρίναμε με των φίλων μας.. και έτσι.. δημιουργήσαμε μια πόλη με τα ονόματά μας-πολυκατοικίες»..!!! 😀 

photo output 15 IMG 1821

την φτιάξαμε και σε παζλ για να παίζουμε με τα ονόματά μας!!!

9 Οκτωβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ταχυδρομείων

H Παγκόσμια Ημέρα Ταχυδρομείων έφτασε και εμείς συζητήσαμε με τα παιδιά για τη λειτουργία τους και την αποστολή τους. Είδαμε σχετικό εποπτικό υλικό, μιλήσαμε για τη δουλειά του ταχυδρόμου, τα γραμματόσημα, τον αποστολέα και τον παραλήπτη ενός γράμματος, καθώς και τους λόγους που οι άνθρωποι -παλιότερα κυρίως- έστελναν γράμματα…

Ακούσαμε και το παρακάτω σχετικό τραγούδι..

Στη συνέχεια, πήγαμε στο γραμματοκιβώτιο του σχολείου να δούμε την αλληλογραφία μας…

  • μας έστειλε κάποιος γράμμα άραγε;;;

IMG 1721 IMG 1722 IMG 1723 IMG 1724

Αφού παρατηρήσαμε τους φακέλους και τους αποστολείς, τους ανοίξαμε… ένας όμως μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση.. ήταν από τον Δήμο Περιστερίου!

IMG 1725 IMG 1696

Το διαβάσαμε στα παιδιά.. αποστολέας ήταν ο κύριος Μπάμπης Δούναβης, γνώριμο πρόσωπο στους περσινούς μας μαθητές/τριες..

Η συνεργασία μας με το Δήμο Περιστερίου όσον αφορά τη συλλογή πλαστικών καπακιών έχει ξεκινήσει για τα καλά από την προηγούμενη σχολική χρονιά.. Η αρμόδια Υπηρεσία είναι πολύ καλά στελεχωμένη και υπεύθυνος είναι ο κος Μπάμπης Δούναβης, η “ψυχή” της δράσης που αφορά τη συλλογή πλαστικών καπακιών.

Στα πλαίσια λοιπόν καλλιέργειας αισθημάτων ενσυναίσθησης και αλληλεγγύης, είχαμε αναλάβαμε δράση και τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους συμμετείχαν ενεργά, αποδεικνύοντας ό,τι είναι ενεργοί πολίτες, στηρίζοντας την προσπάθεια ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ ΚΑΠΑΚΙΑ – βοηθάω – κινούμαι“!!!

Στο γράμμα του λοιπόν μας ευχαριστούσε για την υλοποίηση της δράσης και την προσφορά που κάναμε και μας καλεί να συνεργαστούμε και φέτος!!!

Και φυσικά θα απαντήσουμε θετικά και στο φετινό κάλεσμα του Δήμου, μιας που θέλουμε να  είμαστε ενεργοί πολίτες, στηρίζοντας την οποιαδήποτε προσπάθεια!! 😀

 

Στη συνέχεια της ημέρας, γιορτάζοντας τα ταχυδρομεία.. θελήσαμε να στείλουμε και εμείς ένα γράμμα.. σε ένα αγαπημένο μας πρόσωπο..

Έτσι λοιπόν, όπως μπορούσαμε μόνοι μας γράψαμε και ζωγραφίσαμε το μήνυμα που θέλαμε.. γράψαμε τον αποστολέα και τον παραλήπτη.. κολλήσαμε και το γραμματόσημο..

….και το γράμμα έτοιμο για αποστολή στον παραλήπτη του… 😀

IMG 1697 IMG 1698  IMG 1769 IMG 1770IMG 1699 IMG 1700 IMG 1701 IMG 1702 IMG 1703

IMG 1730
και ζωγραφίσαμε τα δικά μας.. μοναδικά γραμματόσημα!!!

IMG 1704 IMG 1706 IMG 1707

Χρόνια πολλά αγαπημένα μας ταχυδρομεία!!!

Το σταφύλι και ο τρύγος

Φθινόπωρο χωρίς τρύγο δε γίνεται.

Αφού συζητήσαμε με τα παιδιά για τα γλυκά σταφύλια, και παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικά με τον τρύγο, φτιάξαμε το δικό μας μούστο… μια διαδικασία που απολαύσαμε.. “πατώντας” σταφύλια!!! 🙂 😀

IMG 1678 IMG 1683 photo output 8 photo output 9

Στη συνέχεια φτιάξαμε σταφύλια σε καδράκια με τη βοήθεια πλαστελίνης και γκοφρέ χαρτιού!!!

IMG 1671 IMG 1673 IMG 1672 IMG 1674 photo output 10 IMG 1664

Το σχολείο μας υποδέχεται το Φθινόπωρο

Ο καιρός αρχίζει να αλλάζει , οι πρώτες ζακέτες και τα μακρυμάνικα μπλουζάκια έχουν κάνει πια την εμφάνισή τους . Ευκαιρία να μιλήσουμε για τις ομορφιές του Φθινοπώρου. Παρακολουθήσαμε βίντεο, εικόνες και φθινοπωρινούς πίνακες ζωγραφικής.

Στη συνέχεια, δημιουργήσαμε τα δικά μας φθινοπωρινά δεντράκια, με κολλάζ,, χαρτόνια και φθινοπωρινά χρώματα!!! 😀

IMG 1667 IMG 1668 IMG 1669 IMG 1670

καθώς και φθινοπωρινά δεντράκια με πλαστελίνη!!! 😀

IMG 1428 photo output 19IMG 1429 IMG 1430 IMG 1431

Έπειτα, συνεργαστήκαμε σε μικρές ομάδες και με χρώματα και πινέλα στις παλάμες μας.. φτιάξαμε το “φθινοπωρινό παλαμόδεντρο”, το οποίο γεμίσαμε με λέξεις που επιλέξαμε από τους κανόνες της τάξης… συνεργασία, βοηθάω, μοιράζομαι, ομάδα…

IMG 1409 IMG 1410 IMG 1412 IMG 1517

4η Οκτωβρίου – Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων: Αξίζουν την αγάπη και το σεβασμό μας!

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων γιορτάζεται στις 4 Οκτωβρίου -ώστε να συμπίπτει με τη γιορτή του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης, προστάτη των ζώων και της φύσης- και στοχεύει στην ευαισθητοποίηση της κοινωνίας για τα δικαιώματα των ζώων και την καλή διαβίωσή τους. Στο πλαίσιο αυτό υλοποιήσαμε ποικίλες δράσεις θέλοντας να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές/τριες ώστε να συμβάλλουν κι εκείνα στη δημιουργία ενός κόσμου όπου τα ζώα θα ζουν με αξιοπρέπεια, θα έχουν τη φροντίδα και το σεβασμό που τους αξίζει!

Και τα δύο τμήματα τιμήσαν την ημέρα αυτή με τραγούδια, παραμύθια, παιχνίδια και απλές κατασκευές, φτιαγμένες με αγάπη από τα μαγικά μας χεράκια!

Η μέρα μας ξεκίνησε με το μελοποιημένο ποίημα του Ιωάννη Πολέμη “Αγαπάω τα Ζώα”:

Ποτέ δε θα πειράξω τα ζώα τα καημένα·

μην τάχα σαν εμένα, κι εκείνα δεν πονούν;

Θα τα χαϊδεύω πάντα, προστάτης τους θα γίνω.

Ποτέ δεν θα τ’ αφήνω στους δρόμους να πεινούν.

Aν δεν μιλούν κι εκείνα κι ο λόγος αν τους λείπει,

μήπως δεν νιώθουν λύπη, δεν νιώθουν και χαρά;

Μήπως καρδιά δεν έχουν, στα στήθη τους κρυμμένη,

που τη χαρά προσμένει κι αγάπη λαχταρά;

Στη συνέχεια παίξαμε με τα ζωάκια της τάξης.. και τα ομαδοποιήσαμε και τα ταξινομήσαμε σε ομάδες με κριτήριο το πού ζουν ή ένα χαρακτηριστικό τους…

IMG 1525 IMG 1523 photo output 2 photo output 3 IMG 1500 IMG 1501

Έπειτα ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας ζώο, όπως μπορούσαμε!! 😀

IMG 1510 IMG 1511 IMG 1512

Βρήκαμε και παραμύθια σχετικά με ζώα και τα ξεφυλλίσαμε!!!

IMG 1566 IMG 1568 IMG 1569
φτιάξαμε τα δικά μας σκυλάκια και γατάκια!!!!

photo output 4 IMG 1594  IMG 1595 1photo output 5 IMG 1574

Παρακολουθήσαμε επίσης την ιστορία «Ξουτ: η ιστορία ενός αδέσποτου σκύλου», την οποία στη συνέχεια την ζωγραφίσαμε!!

xlarge 20191217135606 xout w300 h 0 85 v2

IMG 1585 IMG 1584 IMG 1587

Την μέρα μας σκεφτήκαμε να την ολοκληρώσουμε καλώντας τα ζωάκια με έναν μαγικό τρόπο στη τάξη μας… Έτσι με τη βοήθεια της google και της τρισδιάστατης φωτογραφίας που το πρόγραμμα μας παρέχει.. το σχολείο μας επισκέφθηκαν διάφορα ζωάκια και εμείς το απολαύσαμε!!!! 🙂Καλωσορίσαμε και «χαϊδέψαμε» τη γατούλα και το σκυλάκι, έκατσαν μαζί μας στην παρεούλα το όμορφο άλογο και ο καρχαρίας που «κοιτούσε» τον καιρό, ένας όμορφος ιπποπόταμος, ένα λιοντάρι, ένας δεινόσαυρος ενώ ένα κουνελάκι και μια τίγρης… «μυρίστηκαν» τα φαγητά μας την ώρα του δεκατιανού και πέρασαν μια βόλτα…!! 😎

IMG 1577 IMG 1578 IMG 1579  IMG 1583 IMG 1581  IMG 1613IMG 1614 IMG 1616 IMG 1618 IMG 1620 IMG 1622IMG 1623

Παραμύθι: «Τα χέρια δε χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε»

IMG 1460
«Τι μπορεί να κάνει ένα χέρι όταν είναι λυπημένο; Υπάρχουν πολύχρωμα χέρια; Και αν ναι πως αποκτούν τα χρώματά τους; Ένα παραμύθι με χέρια που … αγγίζουν το φαινόμενο της βίας … δίνουν απλόχερα την αγάπη τους και … ανοίγουν πολλά παράθυρα στη χρωματιστή πλευρά της ζωής».

Η ανάγνωση της συγκεκριμένης ιστορίας κέντρισε το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών μας και ακολούθησε συζήτηση για το τί μπορούμε να κάνουμε με τα χέρια και τί πρέπει να ΜΗΝ κάνουμε!!!

Έπειτα, τα παιδιά ζωγράφισαν ό,τι ήθελαν στο δικό τους χέρι.. 😀

photo output 1

IMG 1472 IMG 1473 IMG 1474

Στη συνέχεια φτιάξαμε μια ομαδική αγκαλιά….. τα παιδιά σχεδίασαν σε τρισδιάστατη μορφή δυο χέρια και τα διακόσμησαν όπως ήθελαν!!!

IMG 1513 IMG 1514 IMG 1515 IMG 1516 IMG 1518
Στο τέλος της μέρας αποφασίσαμε να παίξουμε παιχνίδια συνεργασίας… χρησιμοποιώντας τα χέρια μας κυρίως…

  • κάνε.. ό,τι κάνω: ένα παιδί χρησιμοποιώντας τα χέρια του κάνει διάφορες κινήσεις και οι υπόλοιποι κάνουν το ίδιο (σαν καθρέπτης δλδ).

IMG 1464 IMG 1466 IMG 1467

  • με τη βοήθεια του μπαλονιού: ανά δυο, τα παιδιά κάνουν διαδρομές μέσα στη τάξη.. χωρίς να τους πέσει το μπαλόνι που βρίσκεται ανάμεσά τους.. και χωρίς να το ακουμπήσουν με τα χέρια τους!! 😀  πολύ το διασκεδάσαμε!!! 🙂 😀

photo output