Ένα καινούργιο ταξίδι αλληλογραφίας ξεκινά…

Η αλληλογραφία ανάμεσα σε σχολεία είναι μια ιδιαίτερα ευχάριστη και δημιουργική δραστηριότητα, που προσφέρει στα παιδιά το κίνητρο να εργαστούν ομαδικά, να ανταλλάξουν ιδέες με άλλα παιδιά, να γνωρίσουν άλλους τόπους, να βγουν έξω από τα στενά όρια της σχολικής τους τάξης.

Εισάγοντας τη σχολική αλληλογραφία ανοίγουμε πόρτες και παράθυρα του σχολείου προς τον κόσμο και την κοινωνία. Καλλιεργούμε τις ανθρώπινες σχέσεις, τόσο σημαντικές για την διαμόρφωση της προσωπικότητας και της γνώσης του εαυτού μέσα από τον άλλον, την καλλιέργεια της αλληλεγγύη και της ειρήνης. (Σ. Λάχλου, 2017)

Η ενεργοποίηση του ενδιαφέροντος του μαθητή και η εμπλοκή του στη μαθησιακή διαδικασία αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση για την εκπαίδευση (Meirieu, 2008, 2001). Ειδικότερα, σύμφωνα με την παιδαγωγική φιλοσοφία του Σελεστάν Φρενέ, η πρόκληση συνίσταται στην ανάπτυξη κινήτρου έκφρασης και επικοινωνίας εντός του σχολείου, ανάμεσα στους ίδιους τους μαθητές και εκτός του σχολείου, ανάμεσα σε σχολικές τάξεις καθώς και στη δημιουργία συνθηκών για την προώθηση της «φυσικής» μεθόδου μάθησης, με άλλα λόγια, στη δημιουργία συνθηκών για τη χρήση της γλώσσας σε πραγματικές περιστάσεις επικοινωνίας και δράσης (Puren, 2010).

Πηγή https://skasiarxeio.wordpress.com/

Ένα καινούργιο, συναρπαστικό ταξίδι ξεκινά…

Θα αρχίσουμε την αλληλογραφία με το Νηπιαγωγείο Στενής Τήνου και τη συνάδελφο κα Σοφία.
Θελήσαμε να βρούμε στο χάρτη το νησί της Τήνου και συγκεκριμένα το χωριό Στενή και να μιλήσουμε για τα μέσα συγκοινωνίας που μπορεί κάποιος να την επισκεφτεί (πλοίο, καθώς παρατηρούν ότι γύρω γύρω υπάρχει θάλασσα).

IMG 2518

Στη συνέχεια στη γωνιά του υπολογιστή και με τη βοήθεια του google earth, πληκτρολογήσαμε και εκεί τα στοιχεία του σχολείου και το εντοπίσαμε!!

IMG 2536 IMG 2534
Ξεκινήσαμε λοιπόν το πρώτο μας γράμμα που αναφέρεται στην παρουσίαση του σχολείου μας. Τα παιδιά επιλέγουν τους χώρους που θα φωτογραφήσουμε και στη συνέχεια κάνουν μια περιγραφή αυτών..

IMG 2541  IMG 2543    IMG 2542 1IMG 2544IMG 2545  photo output 12  IMG 2546
IMG 2582

Έτοιμος και ο ταχυδρομικός φάκελος

IMG 2548
IMG 2581

που μας δίνει την ευκαιρία να μάθουμε δύο βασικούς όρους, αυτού του αποστολέα και του παραλήπτη.

IMG 2580

Καλή μας αρχή με τους νέους φίλους από το Νηπιαγωγείο Στενής Τήνου! 😀

Παγκόσμια Ημέρα Υπαίθριας Εκπαίδευσης – Outdoor Classroom Day

IMG 2450
To Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην Παγκόσμια Ημέρα Υπαίθριας ΕκπαίδευσηςOutdoor Classroom Day-, που πραγματοποιήθηκε στις 6 Νοεμβρίου, βιώνοντας διαφορετικές εμπειρίες μάθησης κοντά στη φύση. Μία μέρα που απέδειξε ότι “η υπαίθρια εκπαίδευση” συμβάλλει στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών, ενισχύει τη δυνατότητα επίλυσης προβλημάτων και τις δεξιότητες δημιουργίας ομάδας και, βέβαια, είναι διασκεδαστική για τα παιδιά.

🌿Η Ημέρα Υπαίθριας Τάξης (6 Noεμβρίου) αποτελεί ένα παγκόσμιο κίνημα με στόχο την προώθηση της κουλτούρας της μάθησης εκτός των ορίων της σχολικής αίθουσας.
Δεν πρόκειται για μία απλή αλλαγή χώρου, αλλά για μια αλλαγή νοοτροπίας που αναδεικνύει το γεγονός ότι η μάθηση μπορεί να συμβεί παντού: σε έναν κήπο, σε ένα χωράφι, σε ένα πάρκο, σε ένα μονοπάτι ακόμα και κάτω από ένα δέντρο…

Η μάθηση έξω από την τάξη καλλιεργεί τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία,τη παρατήρηση. Τα παιδιά μαθαίνουν να συνδέουν τη γνώση με τον πραγματικό κόσμο, αναπτύσσουν σεβασμό για τη φύση και τους ανθρώπους γύρω τους, εκφράζονται, παίζουν, κινούνται ελεύθερα, και καλλιεργούν δεξιότητες ζωής όπως η υπευθυνότητα, η συνεργασία και η φροντίδα για το περιβάλλον.

Η εκπαίδευση δεν περιορίζεται σε τέσσερις τοίχους, αλλά βρίσκεται παντού γύρω μας.

🪵Η φύση γίνεται το “εργαστήρι” , το “βιβλίο” των παιδιών. Κάθε φύλλο, κάθε πέτρα, κάθε μυρμήγκι γίνεται η αφορμή για παρατήρηση, ερώτηση ανακάλυψη…

Η αξία της μάθησης σε υπαίθριους χώρους είναι ανεκτίμητη, καθώς προσφέρει στα παιδιά ένα ολιστικό τρόπο μάθησης, έναν τρόπο που ενώνει το σώμα, το νου, την ψυχή σε ένα περιβάλλον γεμάτο ερεθίσματα, ελευθερία και χαρά….

Έτσι και για εμάς ήταν μία μέρα στο νηπιαγωγείο μας με δραστηριότητες έξω στην αυλή! #outdoorclassroomday 

Και τι δεν κάναμε στην αυλή μας! 😎 😎

  • Δημιουργήσαμε σχέδια…πρόσωπα…γράμματα…τα ονόματά μας…με φυσικά υλικά που βρήκαμε στην αυλή μας (πέτρες, φύλλα, ξύλα κά.)

IMG 2449 photo output 4 photo output 5

  • ζωγραφίσαμε με μαρκαδόρους.. συνεργατικά..σε μικρές ομάδες..σε ένα μεγάλο χαρτόνι ό,τι θέλαμε…

photo output 6 IMG 2422 IMG 2413

  • Διαβάσαμε το παραμύθι «Ο Ασημάκης, το πολύχρωμο ψάρι» στην αυλή μας… 😎

IMG 2440 IMG 2443 IMG 2442

  • παίξαμε στη γωνιά των μεταφορικών μέσων της αυλής… 😀

IMG 2445

  • Φτιάξαμε και παίξαμε με το χαλί των αριθμών…

IMG 2446 IMG 2447
Στο τέλος της ημέρας τα παιδιά έλαβαν και το πιστοποιητικό συμμετοχής τους στην σημαντική αυτή Ημέρα Υπαίθριας Εκπαίδευσης που το Νηπιαγωγείο μας αξιοποίησε, προσφέροντας στα παιδιά μοναδικές μαθησιακές εμπειρίες γεμάτες ενέργεια και χαρά.

OCDay certificate global LtL

Η Ελιά – το λιομάζωμα

Κατά τους φθινοπωρινούς μήνες, οι άνθρωποι ασχολούνται με το “λιομάζωμα”..

Μιας που και κάποιοι μαθητές μας πήγαν στα χωριά τους και μάζεψαν ελιές με τους γονείς τους, δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε και στο νηπιαγωγείο στο αγαπημένο μας λαδάκι και τη διαδικασία του ελαιομαζέματος.. Αφού είδαμε πλούσιο εποπτικό υλικό, εικόνες και βίντεο στον υπολογιστή φτιάξαμε μια ατομική αλλά και ομαδική εργασία το δικό μας λιομάζωμα, με πινέλο, φύλλα, ελιές και φαντασία!!

IMG 2339  IMG 2357IMG 2358IMG 2359photo output 1

IMG 2309 IMG 2310 photo output

IMG 2308

και το φτιάξαμε και παζλ να παίζουμε…

IMG 2330

και το φρέσκο μας λαδάκι…

IMG 2351
photo output 2 photo output 3 IMG 2372 IMG 2371
Στη συνέχεια είδαμε τον πίνακα ζωγραφικής του Θεόφιλου… και τον φτιάξαμε σε μικρές ομάδες, συμπληρώνοντας τα κενά…

ceb8ceb5cebfcf86ceb9cebbcebfcf82

IMG 2320 IMG 2321

Είδαμε και την ιστορία “Η σοφή ελιά”… την συζητήσαμε και ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε…

IMG 2332
IMG 2325 IMG 2326
Τέλος, παίξαμε και κουκλοθέατρο… «Ο Κλούβιος και η Σουβλιτσα στον ελαιώνα».

IMG 2438 IMG 2439

Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης (31η Οκτωβρίου)

“Αν κάθε μέρα φυτεύω ένα δέντρο, σε μερικά χρόνια θα έχω ένα δικό μου δάσος,????????????????????
αν κάθε μέρα μαζεύω ένα βότσαλο, σε μερικά χρόνια θα μπορώ να χτίσω ένα κάστρο ????
αν κάθε μέρα διαβάζω μία λέξη, σε μερικά χρόνια θα μπορώ να διαβάσω και το πιο μεγάλο παραμύθι,????????
αν κάθε μέρα μαζεύω ένα ποτήρι νερό, σε μερικά χρόνια θα έχω μια θάλασσα δικιά μου????????????
αν κάθε μέρα μαθαίνω κάτι καινούριο, σε μερικά χρόνια μπορώ να γίνω σοφός????
αν κάθε μέρα κάνω ένα φίλο, σε μερικά χρόνια θα έχω φίλους σε όλη τη γη ????
αν κάθε μέρα ανεβαίνω ένα σκαλοπάτι, σε μερικά χρόνια μπορεί να φτάσω ένα σύννεφο ☁️
αν κάθε μέρα βάζω μια πινελιά, σε μερικά χρόνια θα έχω κάνει την πόλη μου πολύχρωμη????
αν κάθε μέρα κάνω ένα βήμα, σε μερικά χρόνια θα έχω κάνει το γύρο του κόσμου ????
σε μερικά χρόνια πράγματα πολλά και μεγάλα θα μπορώ…
αν από σήμερα κάνω κάθε μέρα κάτι μικρό.”
Αντώνης Παπαθεοδούλου

an kathe mera

Η Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης (31 Οκτωβρίου) στο σχολείο μας συζητήθηκε αρχικά από το το βιβλίο του Αντώνη Παπαθεοδούλου “Αν κάθε μέρα”, απόσπασμα που υπάρχει παραπάνω.. Διαβάσαμε και συζητήσαμε το βιβλίο με τα παιδιά, τη σημασία και αξία της αποταμίευσης!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ:
IMG 2279

Έπειτα ετοιμάσαμε και όμορφους κουμπαράδες “δεινοσαυράκια” και «τα κουμπαραδάκια μας»,,με πολύ φαντασία!!!
IMG 2277 IMG 2278 FEBD1F8A C8DD 4E25 A190 0B3D5987EAF4 IMG 2256
και κόψαμε και κολλήσαμε χρήματα…
IMG 2270

Επέτειος 28η Οκτωβρίου 1940

IMG 2087

Αυτές τις μέρες στο νηπιαγωγείο ασχολoύμαστε με την Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940. Με τον δικό μας τρόπο τιμήσαμε τη γιορτή της Ελλάδας, μαθαίνοντας μέσα από ιστορικά ντοκουμέντα, εκπαιδευτικά βίντεο και πλούσιο εποπτικό υλικό όλα τα σημαντικά γεγονότα της εποχής εκείνης!!

Ακούσαμε και μάθαμε σχετικά τραγούδια… 😀

  • διαβάσαμε παιχνίδια και παίξαμε σχετικά παιχνίδια ρόλων..

IMG 2039 photo output 34

  • μιλήσαμε για τον ΠΟΛΕΜΟ & την ΕΙΡΗΝΗ.. και τα συναισθήματα που μας προκαλούν.. και τα ζωγραφίσαμε

IMG 2115 IMG 2116 IMG 2117

  • φτιάξαμε σημαίες ελληνικές..

IMG 2088  IMG 2166 IMG 2167

  • και κάναμε αρκετές ομαδικές χειροτεχνίες και ατομικές κατασκευές με το μεγάλο ΟΧΙ, στρατιώτες κά…, χρησιμοποιώντας χαρτόνια, ψαλίδια, πινέλα, χρώματα και φαντασία… 😀

IMG 2089
photo output 36 IMG 2182 IMG 2183 IMG 2184

  • τα παιδιά συνεργάστηκαν σε μικρές ομάδες και δημιουργήσαν το ΟΧΙ με τα τουβλάκια της τάξης!

photo output 35 IMG 2032 IMG 2036

Ακολούθησε και η δική μας μοναδική παρέλαση, την οποία κάναμε με καμάρι και περηφάνεια στην αυλή του σχολείου μας με την παρουσία και υποστήριξη των αγαπημένων μας γονιών, μετά τα ποιήματα και τα τραγούδια που με χαρά τους παρουσιάσαμε… 😀

IMG 2204 IMG 2205

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2025 (EU Code Week)

Με μεγάλη χαρά, το σχολείο μας συμμετέχει ενεργά και φέτος στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (EU Code Week), ένα κίνημα βάσης που γιορτάζει τη δημιουργικότητα, την επίλυση προβλημάτων και τη συνεργασία μέσω του προγραμματισμού και άλλων ψηφιακών δραστηριοτήτων.

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού του 2025 πραγματοποιείται από τις 11 Οκτωβρίου έως τις 26 Οκτωβρίου! (εμείς βέβαια κάνουμε αντίστοιχες δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς!!!) 😀 😀

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.
Έτσι και φέτος, το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε με χαρά στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού με δραστηριότητες  με ή χωρίς κιτ ρομποτικής.
Stigmiotypo othonhs 520
1η Δραστηριότητα: Γνωρίζοντας τις γωνιές της τάξης μου…
IMG 2134
att.ivDwhmUh3MGSJ oLJmDosR2qSOuzSOoYwjTt9H7x8NQ
 Stigmiotypo othonhs 523
2η Δραστηριότητα: Σπάσε τον Κώδικα και Βρες το Υγιεινό Μυστικό!
Συμμετείχαμε στη συνεργατική συμμαχία του Νηπιαγωγείου Ποταμού Κέρκυρας με θέμα “Σπάσε τον Κώδικα και Βρες το Υγιεινό Μυστικό!” και κωδικό συμμετοχής cw25-BTidj, μια πρωτότυπη δράση που συνδυάζει προγραμματισμό και υγιεινή διατροφή!! 😀
Stigmiotypo othonhs 517
att.SKEDt71Ynlpe6GPKEDUG hVLOsQdHSIF6ya0geHyFno
Stigmiotypo othonhs 522
3η Δραστηριότητα: 1 φρούτο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα/1 fruit a day keeps the doctor away
Μια ακόμη συμμετοχή μας σε συμμαχία με κωδικό cw25-NcZil, που διοργάνωσε το 47ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου Κρήτης, με θέμα “1 φρούτο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα/1 fruit a day keeps the doctor away”, για την καλή διατροφή!! 😀
Stigmiotypo othonhs 519
att.iuWmbo58xrN1Riz 14Wc0Jscipp8xUnyVVI5bmpkcls
Stigmiotypo othonhs 521
4η Δραστηριότητα: Ζωγραφίζοντας τον Ελμερ βήμα βήμα, Drawing Elmer step by step.
Αυτή η δράση διοργανώνεται από το Νηπιαγωγείο Κεντριού Κρήτης, με κωδικό συμμαχίας cw25-Α6uDk και συνδέει την τέχνη με τις πρώτες εμπειρίες προγραμματισμού και αλγοριθμικής σκέψης. Τα παιδιά θα ζωγραφίσουν τον Έλμερ, τον Ελέφαντα Patchwork, ακολουθώντας προσεκτικά μια σειρά από απλά, σαφή βήματα — έναν αλγόριθμο. Κάθε οδηγία τα καθοδηγεί στη διαδικασία (για παράδειγμα: σχεδιάστε ένα μεγάλο ορθογώνιο, προσθέστε τα αυτιά, χρωματίστε τα τετράγωνα σε διαφορετικά χρώματα).

Ακολουθώντας αυτές τις οδηγίες, τα παιδιά μαθαίνουν πώς να κατανοούν και να εκτελούν οδηγίες με τη σωστή σειρά, να παρατηρούν και να διορθώνουν λάθη και να συνεργάζονται ως ομάδα. Η δραστηριότητα συνδυάζει τη δημιουργικότητα, τη λογική και τις επικοινωνιακές δεξιότητες με έναν διασκεδαστικό και παιχνιδιάρικο τρόπο, βοηθώντας τα παιδιά να βιώσουν τον προγραμματισμό μέσω της τέχνης.

Στόχοι

* Να κατανοήσουν τι είναι ένας αλγόριθμος — μια ακολουθία σαφών, απλών βημάτων.

* Να ακολουθήσουν οπτικές ή λεκτικές οδηγίες βήμα προς βήμα

* Να αναλύσουν ένα σύνθετο σχέδιο σε μικρότερα μέρη (αποσύνθεση).

* Να εξασκηθούν στην αλληλουχία και να κατανοήσουν τη σημασία της τάξης.

* Να μάθουν πώς να βρίσκουν και να διορθώνουν λάθη

* Να βελτιώσουν τις λεπτές κινητικές δεξιότητες και τον συντονισμό χεριού-ματιού μέσω του σχεδίου. Να αναπτύξουν ομαδική εργασία, δεξιότητες ακρόασης και επικοινωνίας.

* Να εκφράσουν τη δημιουργικότητα ενώ σκέφτονται με λογικό και δομημένο τρόπο.

* Να εξοικειωθούν με βασικές λέξεις υπολογιστικής σκέψης όπως αλγόριθμος, ακολουθία, βήμα, επανάληψη και διόρθωση.

Οι μαθητές θα δημιουργήσουν έναν κωδικό χρώματος , θα βάψουν τον Έλμερ και θα αποκωδικοποιήσουν κωδικούς άλλων μελών!

4b649c93 56db 4f5b 969d 7392712470fe 82d861f4 7184 4e6a b021 8130fe42cd08

Stigmiotypo othonhs 524

Stigmiotypo othonhs 527

5η Δραστηριότητα: Συλλέγοντας τις ελληνικές σημαίες…

Η beebot συλλέγει τις ελληνικές σημαίες!!

Τα παιδιά γίνονται για ακόμα μια φορά προγραμματιστές, δίνοντας τις σωστές εντολές στη μελισσούλα, καθοδηγώντας την με μία ακολουθία εντολών ώστε να “περπατήσει” στις σημαίες που είναι τοποθετημένες στην πίστα, και να “συλλέξει” μόνο τις ελληνικές.. Οι μαθητές έτσι κατανοούν έννοιες χαρτογράφησης, προγραμματισμού και κωδικοποίησης.. παίζοντας με την αγαπημένη τους μελισσούλα!

6f71441d c354 4515 88f7 f051d31d1267

Stigmiotypo othonhs 525

Stigmiotypo othonhs 528

Πιστοποιητικά συμμετοχής θα δοθούν σε όλα τα παιδιά που συμμετέχουν στις δραστηριότητες, καθώς μέσα από αυτές τις παιγνιώδεις διαδικασίες  καλλιεργούν δεξιότητες προγραμματισμού και κωδικοποίησης.

Παράσταση Καραγκιόζη: «Ο Καραγκιόζης και το Έπος του ‘40»

Παράσταση Καραγκιόζη σήμερα στο σχολείο μας!!!!

Την παράσταση “Ο Καραγκιόζης και το Έπος του ’40” παρακολουθήσαμε σήμερα και οι μικροί/ες μαθητές/τριές μας χάρηκαν με την πρώτη (για τους περισσότερους) συνάντηση με τον Καραγκιόζη..

Με την συγκεκριμένη παράσταση συνεχίζουμε την ενασχόλησή μας με δραστηριοτήτες για την Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου και τη Γιορτή της Ελλάδας. 😀

IMG 2064 IMG 2063 IMG 2075 IMG 2076IMG 2061 IMG 2065
Στο τέλος, ζωγραφίσαμε αυτό που μας έκανε εντύπωση από την παράσταση που παρακολουθήσαμε!

IMG 2070 IMG 2069 IMG 2068
IMG 2090

Παραμύθι: «Ο σπόρος της ειρήνης»

IMG 2024

«Οι σκαραβαίοι και τα σκαθάρια δε φημίζονται για τις καλές τους σχέσεις. Η μοίρα όμως θέλησε και κάποια στιγμή βρέθηκαν γείτονες. Μόνο που η κατάσταση δεν ήταν και πολύ φιλική μεταξύ τους. Μια γραμμή που είχαν τραβήξει, ένα παράξενο σύνορο απαγόρευε στους μεν να πάνε απέναντι, στους δε να πάνε στο δικό τους απέναντι. Φρουροί φυλούσαν νυχθημερόν τη γραμμή αυτή προκειμένου να επέμβουν αν κάποιος παραβίαζε τα σύνορα! Ώσπου ένα παράξενο αντικείμενο, ένας σπόρος ήρθε και έσκασε, από κάποιο δέντρο πιθανόν, ακριβώς πάνω στη γραμμή που είχαν για σύνορο. Επιστήμονες από εδώ και επιστήμονες από εκεί άρχισαν να το εξετάζουν. Μελέτες επί μελετών και σχέδια επί σχεδίων. Τελικά συμπέραναν ότι ήταν το κουκούτσι ενός κερασιού. Πανηγύρι μεγάλο στα σκαθάρια και τους σκαραβαίους. Το κουκούτσι θα φύτρωνε κερασιά, η κερασιά άλλες κερασιές και το κερασοδάσος δεν ήταν μακριά. Αλλά υπήρχε ένα πρόβλημα: σε ποιον ανήκε το κουκούτσι; Αφού ήταν στη μέση της γραμμής έπρεπε να διαπραγματευτούν. Οι συζητήσεις απέτυχαν. Κάτι μουλωχτές ενέργειες να το τραβήξει ο καθένας στη μεριά του απέτυχαν επίσης. Κι όταν αποτυγχάνει ο πολιτισμός, ένα πράγμα απομένει στο μυαλό των ξεροκέφαλων: ο πόλεμος. Όπλα, χάρτες, σχέδια, στρατοί, χαρακώματα, κατάσκοποι, ένας κακός χαμός πολεμικών προετοιμασιών. Κι όταν μετά από πολύ καιρό ήταν πανέτοιμοι και παρατάχθηκαν για πόλεμο…άφαντο το κουκούτσι. Μια υπέροχη κερασιά τους έχει κλέψει τις αφορμές κι είχε στείλει το μίσος κάτω από τις ρίζες της».

Το υπέροχο παραμύθι της Ίζαμπελ Πιν είναι ένα γνήσιο αντιπολεμικό θαύμα… εμείς το συζητήσαμε και το ζωγραφίσαμε…

Και γιατί όχι, ας φυτέψουμε στις αυλές μας το δικό μας κουκούτσι. Όταν εξαφανιστεί, κάτι καλό θα έχει φυτρώσει σε αυτόν τον κόσμο!!! 😀

IMG 2020

IMG 2027 IMG 2028 IMG 2029

“ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ ΚΑΠΑΚΙΑ – βοηθάω – κινούμαι“!!! – Δράσεις Ενεργού Πολίτη

Η συνεργασία μας με το Δήμο Περιστερίου όσον αφορά τη συλλογή πλαστικών καπακιών για καλό σκοπό, για ακόμα μια χρονιά, μόλις ξεκίνησε..

Η αρμόδια Υπηρεσία είναι πολύ καλά στελεχωμένη και ο υπεύθυνος κος Μπάμπης Δούναβης είναι η “ψυχή” της δράσης που αφορά τη συλλογή πλαστικών καπακιών, υπεύθυνος της δράσης “ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ ΚΑΠΑΚΙΑ – βοηθάω – κινούμαι“!!!

Αφού έγινε η σχετική ενημέρωση στα καινούργια παιδιά του σχολείου και συζητήσαμε απορίες τους για τη σημαντικότητα αυτής της δράσης στα πλαίσια καλλιέργειας αισθημάτων ενσυναίσθησης και αλληλεγγύης, ενημερώσαμε και τους αγαπημένους μας γονείς με αντίστοιχα φυλλάδια και όλοι μαζί, επιθυμώντας να είμαστε ενεργοί πολίτες, αποφασίσαμε να αναλάβουμε δράση!! 🙂

  IMG 6215 214x300 1

IMG 8636 IMG 8637 IMG 8638

Τα παιδιά θέλοντας να απαντήσουν στο γράμμα ευχαριστίας που τους έστειλε πριν λίγες μέρες ο κύριος Μπάμπης για την περσινή μας συνεργασία, του απάντησαν και εκείνα με ένα γράμμα. Με τον δικό τους μοναδικό και ξεχωριστό τρόπο, απάντησαν ότι θα συμμετέχουμε στη Δράση αυτή του Δήμου μας, δίνοντας έτσι το σύνθημα για την έναρξη της όλης διαδικασίας, η οποία θα “τρέχει” και τη φετινή σχολική χρονιά στο Νηπιαγωγείο μας. 🙂 😀

IMG 1817

IMG 1818

Φρούτα… νόστιμα… λαχταριστά & φθινοπωρινά!!

Με αφορμή τον εορτασμού της χθεσινής Ημέρας Υγιεινής Διατροφής (16 Οκτωβρίου), φέραμε στο νηπιαγωγείο φρούτα νόστιμα φθινοπωρινά!!!

Τα μυρίσαμε… τα μετρήσαμε… τα ομαδοποιήσαμε … τα καταγράψαμε..

photo output 22 photo output 23 IMG 1974

είδαμε και τα φρούτα στο δεκατιανό μας…

photo output 24IMG 2015IMG 2013

Είδαμε στον υπολογιστή πίνακες ζωγραφικής του ζωγράφου Πωλ Σεζάν με θέμα τα φρούτα…

IMG 1881  IMG 1880

The Basket of Apples Still Life Paul Cezanne nkR1TIr2Vd retina iPhone

και προσπαθήσαμε με τα φρούτα μας να αναπαριστήσουμε τους πίνακες….

IMG 2009

και να φτιάξουμε έναν αντίστοιχο… ατομικά και ομαδικά. 😀

IMG 2026IMG 2025

IMG 2058

Στη συνέχεια, στη γωνιά του καβαλέτο…θελήσαμε να ζωγραφίσαμε τα δικά μας φθινοπωρινά φρούτα για να στολίσουν τον τοίχο μας!!

photo output 28

IMG 1977IMG 2018IMG 1911IMG 1912

και προγραμματίσαμε και την bee bot μελισσούλα μας…. να περάσει και να “φάει” τα υγιεινά φρουτάκια!!!

photo output 31 photo output 32
Στο τέλος της ημέρας… παίξαμε παιχνίδια μνήμης, μαθηματικών και αινιγμάτων με φθινοπωρινά φρούτα στον υπολογιστή με την εφαρμογή learnigapps… 😀

photo output 29 0FC7DA34 645C 4593 874F D9A921C6F8BF