Στα πλαίσια υλοποίησης δραστηριοτήτων για το Σχέδιο δράσης της σχολικής μας μονάδας σχετικά με τη φιλαναγνωσία με τίτλο “Διαβάζουμε μαζί…” γράφτηκαν ευχές από παιδιά με τη βοήθεια των γονέων!!
Ένα δέντρο από χαρτόκουτα- βαμμένο από τα παιδιά.. γέμισε με ευχέςπου οι αγαπημένοι μας γονείς έγραψαν μαζί τα παιδιά τους στο σπίτι!
Ο αγαπημένος μήνας μικρών και μεγάλων ξεκίνησε… και ο αγαπημένος Άγιος μαζί με το ξωτικό του, πέρασαν μια βόλτα από το σχολείο μας και άφησαν τον τάρανδό του για να μετρήσουμε αντίστροφα έως φτάσουμε στα Χριστούγεννα!!!
Την επόμενη μέρα το στόλισμα των δέντρων στις τάξεις ήταν αυτό που συζητούσαμε μέρες πριν και περιμέναμε πώς και πώς!!! 😀
Οι αγαπημένοι μας γονείς ήρθαν με μεγάλη χαρά να χαρούν μαζί μας τη διαδικασία και πολύ τους ευχαριστούμε!!!
Ακούσαμε χριστουγεννιάτικα τραγούδια και φυσικά χορέψαμε τον αγαπημένο μας Άγιο Βασίλη!!
Αποστολή για το σπίτι:«Μία νέα βιβλιοπεριπέτεια ξεκινά!».
Αυτό το Σαββατοκύριακο βγάλτε φωτογραφία το παιδί σας, χωρίς να φαίνεται το πρόσωπο του, με το αγαπημένο του βιβλίο/παραμύθι (αυτό που θα έχει επιλέξει το ίδιο).
Στη συνέχεια μπορείτε να τη στείλετε στο mail του σχολείου.
Ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας στον κόσμο της φιλαναγνωσίας που ταξιδεύουμε για ακόμα μια χρονιά με τα παιδιά!!!
…και φυσικά οι αγαπητοί γονείς συμμετείχαν ενεργά με τα παιδιά τους!! 😀
Αγαπητοί γονείς, για το παιδί της σύγχρονης κοινωνίας, όπου κυριαρχεί ο γραπτός λόγος, θεωρείται απαραίτητη η απόκτηση της αναγνωστικής ικανότητας. Για το λόγο αυτό, βασική θέση στο Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου έχει η δανειστική βιβλιοθήκη. Σκοπός της δανειστικής βιβλιοθήκης είναι να αναπτύξουν τα παιδιά καλή σχέση με το βιβλίο. Για να πετύχουμε όμως το σκοπό αυτό, απαιτείται η στενή συνεργασία σχολείου-οικογένειας. Είναι δηλαδή απαραίτητο κάποιο πρόσωπο της οικογένειας ασχοληθεί έστω και για λίγο χρόνο με την ανάγνωση και το σχολιασμό του βιβλίου.
ΤΙ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟ
Τα παιδιά γίνονται υπεύθυνοι αναγνώστες και δανειστές.
Δίνεται η ευκαιρία να μπουν τα βιβλία και στα σπίτια των μη προνομιούχων παιδιών.
Απαλλάσσονται οι γονείς από τα έξοδα συνεχούς αγοράς βιβλίων, αφού όλοι έχουν τη δυνατότητα να δανείζονται όσα βιβλία θέλουν.
Μοιράζονται αναγνωστικές εμπειρίες με τους γονείς, με τα αδερφάκια, τους παππούδες, με όσα οφέλη συνεπάγεται αυτό.
Ασχολούνται όσο χρόνο θέλουν με το βιβλίο, να το πιάσουν, να ξεχαστούν μαζί του, να ονειρευτούν, να το αγαπήσουν.
Μαθαίνουν να θεωρούν την ενασχόλησή τους με το βιβλίο ως ένα φυσικό τρόπο διάθεσης του προσωπικού τους χρόνου.
Η ανάγνωση ιστοριών σε παιδιά, από ενηλίκους του περιβάλλοντός τους, εκτός από μια ευχάριστη δραστηριότητα, προωθεί τα παιδιά στο βιβλίο και επηρεάζει τη μελλοντική τους πορεία ως μαθητές.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
Ο δανεισμός των βιβλίων θα γίνεται κάθε Παρασκευή και η επιστροφή το αργότερο έως την Πέμπτη.
Όποιο παιδί δεν επιστρέψει το βιβλίο που δανείστηκε, δεν μπορεί να δανειστεί κάποιο άλλο.
Κάθε παιδί είναι υπεύθυνο για το βιβλίο που δανείστηκε και θα πρέπει να προσέχει, ώστε το βιβλίο να μη λερωθεί, να μη σχιστεί, να μη μουντζουρωθεί. Σας παρακαλούμε ιδιαίτερα να προσέχετε τα βιβλία που έχουν κάποια παραθυράκια και ανοιγοκλείνουν, καθώς επίσης στα βιβλία που στο τέλος έχουν κάποιες εργασίες για τα παιδιά, να μη σημειώνουν τίποτα. Σε περίπτωση καταστροφής του βιβλίου, ο γονέας είναι υποχρεωμένος να το αντικαταστήσει. Τέλος μαζί με το βιβλίο που έχει επιλέξει κάθε παιδί μόνο του, σας δίνουμε κι ένα έντυπο, το οποίο πρέπει να συμπληρώσει το παιδί στο σπίτι με τη δική σας βέβαια καθοδήγηση. Επίσης, ζητάμε από το παιδί να ζωγραφίσει στο ίδιο έντυπο, ότι του άρεσε περισσότερο από το βιβλίο που διαβάσατε μαζί. Έτσι μπορούμε κι εμείς να καταλάβουμε κατά πόσο το παιδί ασχολήθηκε και κατά πόσο κατανόησε το περιεχόμενο του βιβλίου.
Ελπίζουμε ότι σ’ αυτή μας την προσπάθεια θα σας έχουμε βοηθούς. Σας παρακαλούμε να επιστρέφετε τα βιβλία, στην ίδια κατάσταση στην οποία τα πήρατε, και μέσα στη τσάντα που έχει το κάθε παιδί, ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει η βιβλιοθήκη μας ομαλά μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς. Βοηθήστε τα παιδιά σας να αγαπήσουν το βιβλίο. Φροντίστε ώστε στο σπίτι να υπάρχουν πολλά βιβλία και γραφική ύλη. Φροντίζετε ώστε τα παιδιά σας να έχουν τα δικά τους βιβλία και το δικό τους έντυπο υλικό. Προσφέρετε πολλές ευκαιρίες για αναγνωστικές εμπειρίες εντός και εκτός σπιτιού. Καλλιεργείτε στο σπίτι θετικό κλίμα απέναντι στην ανάγνωση, διαβάζοντας οι ίδιοι βιβλία. Να διαβάζετε συχνά βιβλία στα παιδιά σας και με τα παιδιά σας. Να δείχνετε με το δάχτυλο τη γραμματοσειρά που διαβάζετε. Να επιβραβεύετε συχνά τα παιδιά.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΝΟΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ Ή ΜΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Πριν την ανάγνωση Δείξτε στα παιδιά το εξώφυλλο του βιβλίου και ζητήστε τους να προβλέψουν το περιεχόμενο(για τι πράγμα νομίζεις ότι μιλάει αυτό το βιβλίο;) Προτρέψτε τα, να διαβάσουν τον τίτλο του βιβλίου ή να αναγνωρίσουν σε αυτόν γνωστές τους λέξεις ή γράμματα. Παροτρύνετε τα παιδιά να μιλήσουν για τις δικές τους εμπειρίες, οι οποίες σχετίζονται με την υπόθεση του βιβλίου (π.χ. Εσύ έχεις δει αλεπού;)
Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης Παροτρύνετε τα παιδιά να σχολιάζουν την ιστορία καθώς την ακούν (π.χ. Τι λέτε να έγινε; Τι είπαν ο κόρακας με την αλεπού;) Αναλύστε ότι είναι απαραίτητο, έννοιες και λέξεις του κειμένου που δεν καταλαβαίνουν. Απευθύνετε πότε-πότε ερωτήσεις, για να ελέγξετε κατά πόσο τα παιδιά κατανοούν το νόημα της ιστορίας. Ζητήστε από τα παιδιά να προβλέψουν σε ορισμένα σημεία της ιστορίας τι θα συμβεί αργότερα (τι λέτε ότι θα γίνει;)
Μετά την ανάγνωση Επαναλάβετε στοιχεία της ιστορίας (σκηνικό: που διαδραματίστηκε η ιστορία;, στόχο;, τι ήθελε η αλεπού να πετύχει;) Βοηθήστε τα παιδιά να συσχετίσουν τα γεγονότα που αφορούσαν τους βασικούς πρωταγωνιστές της ιστορίας, με παρόμοια γεγονότα τις δικής τους ζωής. Να υποβάλλουν ερωτήσεις σχετικές με το περιεχόμενο του βιβλίου. Να ζωγραφίσουν εικόνες σχετικές με το κείμενο , να «εξερευνήσουν» γράμματα και λέξεις ή να αντιγράψουν μερικές απ’ αυτές. Να συνθέσουν μια παρόμοια δικιά τους ιστορία.
Η ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΞΕΚΙΝΑΕΙ…
(Παρασκευή 28/11/2025)
Ακούμε το τραγούδι: “Βιβλία, βιβλία.. βιβλιοφιλία” και το τραγουδάμε πλέον δυνατά 😀
Και φτιάχνουμε το δικό μας βιβλιόδεντρο με αφορμή την ιστορία που παρακολουθήσαμε «Ο κηπουρός των παραμυθιών» 😀
Και η μέρα που η Δανειστική Βιβλιοθήκη θα ξεκινούσε…ήρθε…
Στην παρεούλα παρουσιάσαμε πολλά παραμύθια που θα μπορούμε να δανειζόμαστε και αφού υπενθυμίσαμε τους κανόνες, επιλέξαμε το πρώτο μας βιβλίο με χαρά και λαχτάρα!!
Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει και φέτος στη Δράση το Αστέρι της Ευχής, του Οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε μια Ευχή Ελλάδος). Το Make A Wish (Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος) είναι ο οργανισμός εκπλήρωσης ευχών, μια φιλανθρωπική δραστηριότητα που κάνει ευχές παιδιών πραγματικότητα σε όλο τον κόσμο και βρίσκεται και στην Ελλάδα από το 1997. Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που υλοποιείται στα σχολεία όλης της Ελλάδας εδώ και 27 χρόνια, με την άδεια του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Θρησκευμάτων.
27 χρόνια μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς, όλοι μαζί, έχουμε καταφέρει να εκπληρώσουμε εκατοντάδες ευχές παιδιών και να τους δώσουμε τη δύναμη και την ελπίδα που έχουν ανάγκη, για να συνεχίσουν να αγωνίζονται.
Γνωρίζατε ότι η εκπλήρωση της ευχής ενός παιδιού που νοσεί από σοβαρή ασθένεια, έχει τη δύναμη να το κάνει να πιστέψει ότι όλα μπορούν να συμβούν, ακόμα και το πιο σπουδαίο, να γίνει καλά;
Δεν είναι απλά μια ευχή. Είναι πολλά παραπάνω.
Είναι φως στο σκοτάδι. Είναι δύναμη.
Είναι ελπίδα. Είναι ζωή.
Με μία συμβολική δωρεά των 2€, μπορούμε να βοηθήσουμε να εκπληρώσουμε κι άλλες ευχές λαμβάνοντας ως αναμνηστικό το χάρτινο Αστέρι της Ευχής ώστε να σας υπενθυμίζει την προσφορά σας.
Ελπίζουμε να στηρίξετε τη δράση αγάπης που λαμβάνει μέρος η σχολική μας μονάδα…
Για 5η συνεχόμενη χρονιά, το «Επισκεπτήριο Αγάπης» καλεί όλη την Ελλάδα να κάνει κάτι απλό:
να στείλει μια χριστουγεννιάτικη κάρτα σε όσους θα περάσουν τις γιορτές μέσα στα αντικαρκινικά νοσοκομεία.
Tο «Επισκεπτήριο Αγάπης» μεγαλώνει γιατί τα σχολεία, τα ΚΔΑΠ και οι εθελοντικές ομάδες ,βάζουν τον δικό τους κρίκο στην αλυσίδα…
Έτσι και εμείς φέτος, στο Νηπιαγωγείο μας, στα πλαίσια υλοποίησης Δράσεων Ενεργού Πολίτη, θα συμμετέχουμε στο «Επισκεπτήριο Αγάπης» και με μεγάλη χαρά θα φτιάξουμε κάρτες ευχών μαζί με τα παιδιά!
Η Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού εορτάζεται στις 20 Νοεμβρίου για να τιμήσει τη Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ στις 20 Νοεμβρίου 1959.
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) στις 20 Νοεμβρίου 1989.
Αυτός είναι και ο λόγος που κάθε χρόνο στις 20 Νοεμβρίου γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού.
Η Σύμβαση τέθηκε σε ισχύ το 1990, και σήμερα σχεδόν όλες οι χώρες του κόσμου την έχουν υπογράψει και δεσμευτεί να την τηρούν — ανάμεσά τους και η Ελλάδα, που την κύρωσε το 1992.
Η Σύμβαση περιλαμβάνει 54 άρθρα που εξασφαλίζουν:
το δικαίωμα στη ζωή, στην υγεία και στην εκπαίδευση,
το δικαίωμα στην αγάπη, στην προστασία και στην αξιοπρέπεια,
το δικαίωμα να εκφράζει το παιδί τη γνώμη του,
και το δικαίωμα να ζει χωρίς φόβο, βία ή διακρίσεις.
Την Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού τιμάται και ο Γιάνους Κόρτσακ (1878-1942) Πολωνός παιδίατρος, παιδαγωγός και συγγραφέας, που αφιέρωσε τη ζωή του στα παιδιά. Πίστευε πως κάθε παιδί έχει δικαίωμα στη φωνή, στο σεβασμό και στην αγάπη.
Ήταν από τους πρώτους ανθρώπους στον κόσμο που μίλησαν ανοιχτά για τα δικαιώματα του παιδιού — πολύ πριν ακόμη υπάρξει η Σύμβαση του ΟΗΕ. Στο ορφανοτροφείο που ίδρυσε στη Βαρσοβία, τα παιδιά:
συμμετείχαν σε «παιδικό κοινοβούλιο»,
έγραφαν τη δική τους εφημερίδα,
μάθαιναν να παίρνουν αποφάσεις με σεβασμό και δικαιοσύνη.
Κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, όταν οι Ναζί έκλεισαν το ορφανοτροφείο, ο Κόρτσακ αρνήθηκε να εγκαταλείψει τα παιδιά του. Πήγε μαζί τους στο στρατόπεδο του Τρεμπλίνκα, όπου όλοι χάθηκαν το 1942.
Τα δικαιώματα λοιπόν των παιδιών είναι θεμελιώδη για τη διασφάλιση της υγιούς και ευτυχισμένης ανάπτυξής τους. Αυτά τα δικαιώματα, που κατοχυρώνονται στη Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών, περιλαμβάνουν το δικαίωμα στη ζωή, στην εθνικότητα στην εκπαίδευση, την προστασία από την κατάχρηση και την εκμετάλλευση και την ενεργό συμμετοχή στην κοινωνική ζωή.
Είναι σημαντικό να εκπαιδεύσουμε τα μικρά παιδιά σε αυτά τα θέματα, ώστε να μπορούν να αναγνωρίσουν την αξία τους αλλά και την αξία των άλλων. Μέσω δραστηριοτήτων τα παιδιά μπορούν να μάθουν να υπερασπίζονται τα δικαιώματά τους και να σέβονται τα δικαιώματα των άλλων.
Διαβάσαμε το ποίημα ” Ένα παιδί με χαμόγελο”
Ένα παιδί μ’ ένα χαμόγελο μπορεί να φωτίσει τον κόσμο. Ένα παιδί που δεν πεινά είναι η αρχή της ειρήνης.
Κι ένα παιδί που το αγαπούν είναι η υπόσχεση του μέλλοντος.
Γιατί όπου γελά ένα παιδί, σβήνει ο πόλεμος· κι όπου κοιμάται ήσυχο, γεννιέται η ελπίδα.
Αφού τα παιδιά το “επεξεργαστούν” δίνοντας τις δικές τους εξηγήσεις σε αυτά που άκουσαν, εκφράζοντας τα συναισθήματα και τις εικόνες που τους δημιουργήθηκαν, το ζωγραφίζουν και δίνουν το δικό τους τίτλο.
«Τα χαρούμενα παιδάκια»
«Το παιδάκι και το λουλούδι»
«Ένα παιδί κοιμάται ήσυχα στο σπίτι του»
«Ένα παιδί που γίνεται μέρα και ξυπνάει χαρούμενο»
Στη συνέχεια αφού συζητήσαμε τα δικαιώματα των παιδιών και είδαμε σχετικά βίντεο, ακούσαμε και συζητήσαμε ένα πολύ όμορφο τραγούδι για τα δικαιώματα των παιδιών από τη συνάδερφο Thalia V.…
Τα παιδιά στη συνέχεια φιλοτέχνησαν μια αφίσα για τα ανθρώπινα δικαιώματα σχεδιάζοντας παιδάκια-φιγούρες να κρατούν χαρούμενα καρδούλες–μπαλόνια, μέσα στα οποία έχουν γράψει το δικαίωμα που επέλεξαν.
και ατομική χειροτεχνία με τα δικαιώματα των παιδιών!!
Στο τέλος, αγαπήσαμε πολύ αυτό το τραγούδι από την πρώτη στιγμή που το ακούσαμε.. Το είδαμε σε βίντεο, το συζητήσαμε και το μάθαμε, το ζωγραφίσαμε, το τραγουδήσαμε και το χορέψαμε… “Αν όλα τα παιδιά της γης..”
Ετοιμάσαμε και το «καράβι της ειρήνης, της αγάπης και των δικαιωμάτων».
Αν και είναι δύσκολο να προσεγγίσουμε τα γεγονόντα του Πολυτεχνείου σε αυτή την ηλικία.. η ιστορία της ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗΣ από την Ευγενία Φακίνου ήταν η αφορμή να προσεγγίσουμε τις έννοιες της δημοκρατίας και της δικτατορίας…
Ζωγραφίσαμε οτι μας έκανε εντύπωση από τους πρωταγωνιστές..
Παρακολουθήσαμε και το κουκλοθέατρο της Ντενεκεδούπολης.. 😀
Την ημέρα της Επετείου… αναλάβαμε ρόλους και παίξαμε την ιστορία της Ντενεκεδούπολης!! 😀
Είδαμε σχετικό εκπαιδευτικό και φωτογραφικό υλικό για τα γεγονότα του Πολυτεχνείου στον υπολογιστή και συζητήσαμε με τα παιδιά!
Έπειτα, ακούσαμε και μάθαμε το αγαπημένο μας τραγούδι “Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο”..
Και το «φτιάξαμε» και με τα τουβλάκια της τάξης…
Φτιάξαμε το ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΕΛΠΙΔΑΣ…με χαρτόνι, αλλά και με εφημερίδα…
Μιλώντας για την έννοια της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ…ακούσαμε τις ιδέες των παιδιών…
Έπειτα συζητήσαμε και συνεργαστήκαμε να φτιάξουμε κάτι ομαδικό!!!!
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ? ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ…
Μαθαίνω να ψηφίζω στη Δημοκρατία…
ψηφίσαμε δυο εκπροσώπους της τάξης…
ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ, ” ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΔΕ ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ…”
φτιάξαμε και το σύνθημα «ΨΩΜΙ- ΠΑΙΔΕΙΑ- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ»
Σήμερα είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε στο χώρο του σχολείου μας το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: «Το Κανόνι και η Παπαρούνα», από την ομάδα Καλειδοσκόπιο.
Σκοπός του προγράμματος είναι να κατανοήσουν τα παιδιά τις έννοιες του
Πολέμου και της Ειρήνης και να συνειδητοποιήσουν τις διαφορές μεταξύ των
εννοιών. Ειδικότεροι στόχοι είναι τα παιδιά: α. Να αναγνωρίζουν και να συνειδητοποιούν τις επιπτώσεις του πολέμου στη ζωή
των ανθρώπων. β. Να συνειδητοποιήσουν τις μικρές χαρές της καθημερινής ζωής σε μια ειρηνική
εποχή και να τις απολαμβάνουν. γ. Να αναπτύξουν θετική στάση για προάσπιση της ειρήνης. δ. Να βρίσκουν τρόπους και να επιλύουν συγκρούσεις στην
καθημερινή τους ζωή.
Ένα Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα που επεξεργάζεται τις έννοιες του Πολέμου και της Ειρήνης, αναδεικνύοντας την Ειρήνη ως ένα από τα ύψιστα ανθρώπινα αγαθά.
“Ο Παύλος και η Μαρία επισκέπτονται το Πολεμικό Μουσείο. Κατά τη διάρκεια της περιήγησης τους κάτι περίεργο συμβαίνει! Συναγερμός! Συναγερμός! Έξαλλος ο φύλακας του Μουσείου φωνάζει τρέχοντας. Αλήθεια ποιον κυνηγά; Μια μικρή παπαρούνα δραπετεύει από τη μαυρίλα ενός πολεμικού πίνακα και για να γλυτώσει κρύβεται στην κάννη του Κανονιού! Έξαλλο το Κανόνι με τη μικρή ξεδιάντροπη παπαρούνα που στρογγυλοκάθισε στην περήφανη κάννη του και τολμά να του μιλάει για την Ειρήνη. Ακούς να μιλάει για Ειρήνη! Στη μάχη προστίθενται το Σπαθί του 21, το Ντουφέκι του ’40 και μια Βίδα, χειροβομβίδα!! Θα μπορέσει λέτε η μικρή παπαρούνα με τη βοήθεια των Σπουδαίων βοηθών να πείσει τα όπλα και ν’ αφήσουν τον Πόλεμο και ν΄ αγκαλιάσουν την Ειρήνη;”
Χωριστήκαμε και σε μικρές ομάδες για να φτιάξουμε παζλ και να συζητήσουμε για την ειρήνη και τον πόλεμο!!
Στο τέλος…. ντύσαμε την «ΕΙΡΗΝΗ» όπως θέλαμε!!! 😀
και ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε!!!!
Ευχαριστούμε πολύ την ομάδα Καλειδοσκόπιο!!! Περάσαμε υπέροχα!!! 🙂 😀
Φτιάξαμε και το δικό μας κανόνι… το κανόνι της ειρήνης και της δημοκρατίας… των λουλουδιών και της αγάπης!!!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή