Λαζαράκια και λαζαροκάλαντα
Τηρώντας τα έθιμα του νηπιαγωγείου μας, ζυμώσαμε λαζαράκια και τραγουδήσαμε τα κάλαντα στην γειτονιά
Τηρώντας τα έθιμα του νηπιαγωγείου μας, ζυμώσαμε λαζαράκια και τραγουδήσαμε τα κάλαντα στην γειτονιά
Την προηγούμενη βδομάδα μάθαμε το γνωστό παραδοσιακό τραγούδι
[vodsch https://www.youtube.com/watch?v=9Kh24mXqJPk]
Το δραματοποιήσαμε και το χαρήκαμε πολύ.
Την Δευτέρα, ένα γράμμα εμφανίστηκε κάτω από την πόρτα του νηπιαγωγείου
Μα πως έγινε αυτό; Μας παρακολουθούν; Ακολούθησε ατέλειωτη συζήτηση για τον Καροτάκη και τελικά του κάναμε την χάρη και καλέσαμε αυτόν και τους φίλους του στον γάμο
Στο διάλειμμα όλοι ψάχνανε τον Καροτάκη. Φώναζαν το όνομά του και κοιτάζανε μήπως τον εντοπίσουν. Ρωτήσαν και τα παιδιά του δημοτικού που εκείνη την ώρα περνούσαν από έξω.
Αυτά τους είπαν ότι είδαν κάτι που έμοιαζε με λαγό πίσω από τους θάμνους. Η αναζήτηση του λαγού επεκτάθηκε και στον χώρο έξω από το νηπιαγωγείο. Τα νήπια δίνανε οδηγίες στα μεγάλα παιδιά και αυτά τις ακολουθούσαν. Ψάξανε όλο το τετράγωγο, πίσω από δέντρα, αυτοκίνητα, κάδους και τελικά ήρθαν με ένα κομμάτι χόρτο. Συμφωνήσαμε ότι έμοιαζε με το υπόλοιπο του καρότου που έφαγε το λαγουδάκι.
Τα παιδιά θέλανε να γνωρίσουν τον λαγουδάκι και αποφάσισαν να του γράψουν μηνύματα
Την άλλη μέρα, ένα δέμα ήταν έξω από την πόρτα του νηπιαγωγείου μας
τι νά έχει άραγε μέσα; Κάτι ξεπροβάλει, ας το ανοίξουμε επιτέλους.
Ένα γράμμα και όχι μόνο
Απολαύσαμε τα κεράσματα που μας έφερε το λαγουδάκι και μετά φορέσαμε τα αυτάκια που μας χάρισε. Παίξαμε τα λαγουδάκια και μουσικές καρέκλες


Και εκεί που ο Καροτάκης ετοιμαζόταν να μας αποχαιρετήσει για να επιστρέψει στους φίλους του, τα παιδιά του ζήτησαν να μείνει ένα βράδυ στο νηπιαγωγείο γιατί την επόμενη μέρα κάθε παιδάκι θα έφερνε ένα λούτρινο ζωάκι για να γνωριστεί με τον Καροτάκη και να παίξει μαζί του.
Πράγματι την επόμενη μέρα ο λαγός μας είχε μια μεγάλη συντροφιά. Μετά τις απαραίτητες συστάσεις, παίξαμε με τα λούτρινά μας. Κάθε παιδί ήταν ο μπαμπάς ή η μαμά του λούτρινού του. Το έβαζε στη πλάτη του και περπατώντας στα τέσσερα προσπαθούσε να διασχίσει μια απόσταση δίχως να χάσει το μωρό.
Μετά χορέψαμε. Ανά δύο παιδιά βάζανε τα ζωάκια τους ανάμεσά τους και χορεύανε βαλς και στο τέλος πιαστήκαμε σε κύκλο με τα ζωάκια ανάμεσά μας και χορέψαμε αποκριάτικους χορούς.
Το απόγευμα ο Καροτάκης αποχαιρέτησε έναν έναν τους φίλους του και επέστρεψε στο λαγούμι του.
Ελπίζουμε να μας παρακολουθεί και θα θέλαμε να ξανάρθει στο νηπιαγωγείο μας

Xθές ασχοληθήκαμε με την έννοια του χρόνου
Αποχαιρετήσαμε τον παλιό χρόνο και υποδεχτήκαμε το 2015
Συνθέσαμε τον αριθμό, τον γράψαμε, τον διακοσμήσαμε και μάθαμε το τραγουδάκι του Χρόνου και των Εποχών από την συλλογή της Αγγ. Καψάσκης.
Σήμερα μιλήσαμε για τις εποχές.
Τους αφηγήθηκα το παραμύθι του χρόνου και τωνεποχών.
Είδαμε τις εικόνες τις σχολιάσαμε και είπαμε τι γνωρίζουμε για την κάθε εποχή .
Τις βάλαμε στη σειρά και αντιστοιχίσαμε εικόνα με το όνομα της κάθε εποχής.
Καθένας μας είπε ποιά εποχή του αρέσει αιτιολογώντας την επιλογή του. Ψηφίσαμε την αγαπημένη μας εποχή και νικήτρια βγήκε το καλοκαίρι!
Στο τέλος κάθε παιδί ζωγράφισε την αγαπημένη του εποχή και έτσι δημιουργήθηκε το παρακάτω βίντεο
Με απλά γεωμετρικά σχήματα συνθέσαμε έναν Αη Βασίλη με τον οποίο διακοσμήσαμε την σακούλα μας