Επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής
Στις 9 Ιουνίου 2026 οι μαθητές/ -τριες της Α’ και Β΄τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής, όπου ενημερώθηκαν για την ασφαλή κυκλοφορία στους δρόμους της πόλης ως πεζοί και ποδηλάτες. Αφού περιηγήθηκαν στους χώρους του πάρκου, θυμήθηκαν τις πινακίδες και τις απαιτούμενες συμπεριφορές για την αποφυγή ατυχημάτων και οδήγησαν με ασφάλεια ποδήλατα.

» Διαβάστε όλο το άρθρο


