ΕΚΔΟΣΗ ΝΕΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΓΕΝΝΗΣΗΣ
Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με το Ν.3852/2010 για τη νέα αρχιτεκτονική της Πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτοδιοίκησης, οι αριθμοί Δημοτολογίου και Μητρώου Αρρένων των μαθητών που φοιτούν ήδη στο Δημοτικό Σχολείο έχουν επαναριθμηθεί. Ως εκ τούτου, απαιτείται η προσκόμιση νέων πιστοποιητικών γέννησης από τους γονείς των μαθητών που φοιτούν από τη Β΄ έως τη ΣΤ΄ τάξη.
Το Σχολείο μας προκειμένου να μη σας ταλαιπωρήσει και να μη γίνει συνωστισμός στα κατά τόπους Δημοτολόγια, έχει ζητήσει αυτεπάγγελτα νέα πιστοποιητικά γέννησης από του Δήμους Νίκαιας-Αγ.Ι.Ρέντη και Κερατσινίου-Δραπετσώνας. Στους Δήμους Πειραιά και Κορυδαλλού που δεν έχει γίνει συνένωση, οι αριθμοί δημοτολογίου παραμένουν οι ίδιοι και συνεπώς δε χρειάζεται να ζητήσουμε πιστοποιητικά από αυτούς.
Όσοι γονείς έχετε οικογενειακή μερίδα σε Δήμους εκτός από τους τέσσερις που αναφέρονται παραπάνω, αφού επικοινωνήσετε και βεβαιωθείτε ότι έχουν επαναριθμηθεί οι αριθμοί δημοτολογίου, παρακαλούμε να ζητήσετε πιστοποιητικό γέννησης και να το προσκομίσετε στο Σχολείο μέχρι 10 Ιουνίου 2011. Ειδικότερα για τους μαθητές που φοιτούν στη ΣΤ΄ τάξη η διόρθωση πρέπει να γίνει άμεσα, προκειμένου οι Τίτλοι Σπουδών για το Γυμνάσιο να εκδοθούν με τους νέους αριθμούς.







