ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ!!!
[vodsch 850]
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά θα γίνει τη Δευτέρα 12/9/2011 και ώρα 10.00΄.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων να έχουν μαζί τις σάκες τους για να παραλάβουν ορισμένα από τα καινούρια τους βιβλία.
Την επόμενη ημέρα, Τρίτη 13/9/2011, θα γίνει συνάντηση του διευθυντή με τους γονείς των παιδιών της Α΄ τάξης αμέσως μετά την πρωινή συγκέντρωση.
Από τη Διεύθυνση
ΠΟΣΟ ΚΑΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΕΣ;
ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ EXCEL…
Τι θα λέγατε να ξαναθυμηθούμε τα μέρη του λόγου; Πιστεύουμε ότι ιδίως στους μαθη-τές των μεγαλύτε-ρων τάξεων μια τέτοια επανάλη-ψη μπορεί να φανεί αρκετά χρήσιμη. Προσοχή όμως! Για να δείτε πώς τα πήγατε , πρέπει να γράψετε τις απαντήσεις σας στα γαλάζια και πορτοκαλί πλαίσια. Κάτι ακόμα που πρέπει να προσέξετε είναι ότι γράφουμε με πεζά και όχι με κεφαλαία γράμματα και δεν ξεχνάμε φυσικά να τονίσουμε τις λέξεις… Όταν συμπληρώσουμε την απάντησή μας , πατάμε το πλήκτρο <<Enter>>! Αν δεν εμφανιστεί το μήνυμα << ΜΠΡΑΒΟ!>>, μάλλον κάτι κάναμε λάθος. Καλή επιτυχία!
Κλικ στην εικόνα ή εδώ !



