Ημέρα: 14 Μαΐου 2026

Αλληλογραφία με τον παραδοσιακό τρόπο

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης συμμετείχαν με χαρά σε μια όμορφη δράση αλληλογραφίας με παιδιά της Β’ Δημοτικού από το Δ.Σ. Βουλιαγμένης. Μέσα από τη δραστηριότητα αυτή γνώρισαν τον τρόπο που γράφουμε ένα γράμμα, έμαθαν τα βασικά του μέρη και εξάσκησαν τη γραπτή τους έκφραση με δημιουργικό και ευχάριστο τρόπο. Τα παιδιά αντάλλαξαν σκέψεις, ζωγραφιές…

Από 26 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΛΙΟΥ 14 Μαΐου 2026 Δεν επιτρέπονται σχόλια