Μήνας: Απρίλιος 2026

Ενημερωτική Δράση για την Εφηβεία και την Υγιεινή της Εμμήνου Ρύσης

Μια ιδιαίτερα σημαντική και χρήσιμη ενημερωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε χθες στο σχολείο μας, με αποδέκτες τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων.

Στο πλαίσιο της Εθνικής Δράσης για την Προαγωγή της Υγείας του Παιδιού και της Οικογένειας, υποδεχθήκαμε εξειδικευμένο κλιμάκιο από το Ινστιτούτο Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής (ΙΚΠΙ). Η επίσκεψη εντάσσεται στο πρόγραμμα «Ευαισθητοποίηση και Ενημέρωση για την Υγεία και την Υγιεινή της Έμμηνου Ρύσης», το οποίο υλοποιείται από το Υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με το Γραφείο της UNICEF στην Ελλάδα.

Οι ειδικοί επιστήμονες μίλησαν στα παιδιά για τις αλλαγές που φέρνει η εφηβεία, εστιάζοντας στην κατανόηση του σώματος και τη σημασία της ατομικής υγιεινής. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο θέμα της εμμήνου ρύσης, με σκοπό: την παροχή έγκυρης επιστημονικής πληροφόρησης, την αποβολή των προκαταλήψεων και του «ταμπού» γύρω από το θέμα και την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των κοριτσιών κατά τη μετάβασή τους στην εφηβεία.

Εκτός από το ενημερωτικό μέρος, το πρόγραμμα περιλαμβάνει και μια πολύ σημαντική παροχή κατά την οποία χτες 29-04-2026 έγινε άνομή στο σχολείο μας δωρεάν προϊόντων υγιεινής για τα κορίτσια, διασφαλίζοντας ότι κάθε μαθήτρια έχει πρόσβαση στα απαραίτητα είδη για τη φροντίδα του εαυτού της και για τα αγόρια δόθηκαν αναμνηστικές κονκάρδες.

b07f2ccc 439c 4e70 9e67 3d202983ab97 504dec0b ecde 4227 97ae 6f8b5abe2983

Η γνώση για το σώμα μας και η φροντίδα της υγείας μας είναι δικαίωμα κάθε παιδιού. Ευχαριστούμε θερμά το κλιμάκιο του ΙΚΠΙ για την εμπεριστατωμένη παρουσίαση και την άψογη επικοινωνία με τους μαθητές μας. Το σχολείο μας παραμένει δεσμευμένο στην οργάνωση δράσεων που προάγουν την υγεία, την υπευθυνότητα και την ισότητα, προετοιμάζοντας τα παιδιά για τις προκλήσεις της ενήλικης ζωής με εφόδια τη γνώση και τον σεβασμό.

c0ffdcc7 41b1 41b0 854d 85b49f51cbbc da327669 eb0e 4837 ae07 bda583a852ce

Ανακοίνωση για την Πρωτομαγιά

Αγαπητοί μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί,

Σας ενημερώνουμε ότι, με αφορμή τον εορτασμό της Πρωτομαγιάς, το σχολείο μας θα παραμείνει κλειστό την Παρασκευή1 Μαΐου.

Η Πρωτομαγιά αποτελεί ημέρα τιμής για τους αγώνες των εργαζομένων, αλλά και γιορτή της άνοιξης και της φύσης. Ευχόμαστε σε όλους να περάσετε όμορφα, με υγεία και ασφάλεια.

Τα μαθήματα θα συνεχιστούν κανονικά την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Με εκτίμηση,
Η Διεύθυνση του Σχολείου

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Η Διεύθυνση και το προσωπικό του 25ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς την Εθελοντική Ομάδα Διάσωσης και Υγειονομικών Αποστολών (ΕΟΔΥΑ) για την πολύτιμη συμβολή της στην υλοποίηση της επιμόρφωσης την Παρασκευή 24 Απριλίου με θέμα τις Πρώτες Βοήθειες, την Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) και τη χρήση Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδωτή (ΑΕΑ).
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνονται στους κ.κ. Τσκιρής Μιχάλης, Γκερλιώτου Θεογνωσία και Δεσποινά Ταστεμιρόγλου για την άρτια παρουσίαση, τον επαγγελματισμό και την προθυμία τους να μεταδώσουν πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες σε εκπαιδευτικούς και γονείς.
Η συμβολή σας στην ενίσχυση της ασφάλειας και της ετοιμότητας της σχολικής μας κοινότητας είναι ανεκτίμητη.
Με εκτίμηση,
Η Διεύθυνση του Σχολείου
681873505 1399314605574839 5258904937316529320 n 677637325 1399314838908149 4994234244094434442 n 678348939 1399314685574831 8691868881643990014 n

Πράξη αγάπης και προσφοράς από το Γ2 τμήμα του Σχολείου μας

Με ιδιαίτερη συγκίνηση και χαρά, το σχολείο μας αναδεικνύει μια αξιέπαινη πρωτοβουλία αγάπης και αλληλεγγύης από τους μαθητές και μαθήτριες του Γ2 και τις οικογένειές τους.

Μέσα από πνεύμα συνεργασίας, ευαισθησίας και κοινωνικής προσφοράς, συγκεντρώθηκε και προσφέρθηκε το ποσό των 500 ευρώ στα «Χελιδονάκια», τον παιδικό σταθμό και κοινωνικό ξενώνα, ενισχύοντας το σημαντικό έργο που επιτελείται για τη στήριξη παιδιών και οικογενειών που έχουν ανάγκη.

Η πράξη αυτή αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα ανθρωπιάς και έμπρακτης αγάπης προς τον συνάνθρωπο. Παράλληλα, αναδεικνύει τις αξίες που το σχολείο μας επιδιώκει να καλλιεργεί καθημερινά στους μαθητές του: την ενσυναίσθηση, την αλληλεγγύη, τον σεβασμό και τη δύναμη της προσφοράς.

Όταν τα παιδιά μαθαίνουν από μικρή ηλικία να μοιράζονται, να νοιάζονται και να προσφέρουν, χτίζουν έναν κόσμο πιο φωτεινό, πιο ανθρώπινο και πιο ελπιδοφόρο.

Θερμά συγχαρητήρια στους/ις μαθητές/τριες του Γ2 και στους γονείς τους για αυτή τη συγκινητική πρωτοβουλία, που μας γεμίζει υπερηφάνεια και αισιοδοξία.

c0ec75c3 3bce 4eea a32f 1992d12138a959c58538 c1db 402b be94 394d3db33f67

3b75fa12 9c9d 4875 a754 10843795a6baf20047eb 8d03 434b a283 dd474b898394

 

2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ-ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Τα Γ1,Γ2, και Ε΄3 του σχολείου μας επισκέφθηκαν τη Δημοτική Παιδική Βιβλιοθήκη Λάρισας, την Πέμπτη Απριλίου, στο “Χατζηγιάννειο Πνευματικό Κέντρο”, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου, 2 Απριλίου.

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να πάρουν μέρος σε μια ξεχωριστή εκπ/κή δράση, γεμάτη γνώση, δημιουργηκότητα, χαρά και να μπουν για λίγο στον μαγικό κόσμο των βιβλίων, αφήνοντας ελεύθερη τη φαντασία τους και την έμπνευσή τους.

Τα παιδιά συνόδευαν οι εκπ/κοί:

Τσίντζιρα Αντιγόνη Γ1

Φούκα Μαρία-Χριστίνα Γ΄1

Οικονόμου Μαργαρίτα Γ΄2

Παπακώστας Αχιλλέας Ε΄2

Μαχά Παντελία Ε΄2

4b476d67 beee 4a4c 9507 bbc2463583bb c2ee78c0 103f 43e8 903a a38d6593f5c1 28ce7e40 54c8 4764 8f1a de9e1bbf1381

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Δ΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Tα παιδια της Δ΄τάξης του Σχολείου μας επισκέφτηκαν το Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας και πήραν μέρος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ο οπλίτης και η αριστοκράτισσα”. Περιηγήθηκαν στους χώρους του Μουσείου και απόλαυσαν τον πλούτο των ευρημάτων της Λάρισας.

Στο τέλος συμμετείχαν στις οργανωμένες δραστηριότητες παίζοντας παντομίμα.

32c82e43 d683 4e21 9e31 b965b87dc922 a7140cb5 5e8f 4ae1 9160 51504bf1c4dc 1