Μήνας: Απρίλιος 2026
30 Απριλίου 2026
Μια ιδιαίτερα σημαντική και χρήσιμη ενημερωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε χθες στο σχολείο μας, με αποδέκτες τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων.
Στο πλαίσιο της Εθνικής Δράσης για την Προαγωγή της Υγείας του Παιδιού και της Οικογένειας, υποδεχθήκαμε εξειδικευμένο κλιμάκιο από το Ινστιτούτο Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής (ΙΚΠΙ). Η επίσκεψη εντάσσεται στο πρόγραμμα «Ευαισθητοποίηση και Ενημέρωση για την Υγεία και την Υγιεινή της Έμμηνου Ρύσης», το οποίο υλοποιείται από το Υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με το Γραφείο της UNICEF στην Ελλάδα.
Οι ειδικοί επιστήμονες μίλησαν στα παιδιά για τις αλλαγές που φέρνει η εφηβεία, εστιάζοντας στην κατανόηση του σώματος και τη σημασία της ατομικής υγιεινής. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο θέμα της εμμήνου ρύσης, με σκοπό: την παροχή έγκυρης επιστημονικής πληροφόρησης, την αποβολή των προκαταλήψεων και του «ταμπού» γύρω από το θέμα και την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των κοριτσιών κατά τη μετάβασή τους στην εφηβεία.
Εκτός από το ενημερωτικό μέρος, το πρόγραμμα περιλαμβάνει και μια πολύ σημαντική παροχή κατά την οποία χτες 29-04-2026 έγινε άνομή στο σχολείο μας δωρεάν προϊόντων υγιεινής για τα κορίτσια, διασφαλίζοντας ότι κάθε μαθήτρια έχει πρόσβαση στα απαραίτητα είδη για τη φροντίδα του εαυτού της και για τα αγόρια δόθηκαν αναμνηστικές κονκάρδες.

Η γνώση για το σώμα μας και η φροντίδα της υγείας μας είναι δικαίωμα κάθε παιδιού. Ευχαριστούμε θερμά το κλιμάκιο του ΙΚΠΙ για την εμπεριστατωμένη παρουσίαση και την άψογη επικοινωνία με τους μαθητές μας. Το σχολείο μας παραμένει δεσμευμένο στην οργάνωση δράσεων που προάγουν την υγεία, την υπευθυνότητα και την ισότητα, προετοιμάζοντας τα παιδιά για τις προκλήσεις της ενήλικης ζωής με εφόδια τη γνώση και τον σεβασμό.

30 Απριλίου 2026
Λήψη αρχείου.
Λήψη αρχείου
30 Απριλίου 2026
Αγαπητοί μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί,
Σας ενημερώνουμε ότι, με αφορμή τον εορτασμό της Πρωτομαγιάς, το σχολείο μας θα παραμείνει κλειστό την Παρασκευή1 Μαΐου.
Η Πρωτομαγιά αποτελεί ημέρα τιμής για τους αγώνες των εργαζομένων, αλλά και γιορτή της άνοιξης και της φύσης. Ευχόμαστε σε όλους να περάσετε όμορφα, με υγεία και ασφάλεια.
Τα μαθήματα θα συνεχιστούν κανονικά την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Με εκτίμηση,
Η Διεύθυνση του Σχολείου
24 Απριλίου 2026
Η Διεύθυνση και το προσωπικό του 25ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς την Εθελοντική Ομάδα Διάσωσης και Υγειονομικών Αποστολών (ΕΟΔΥΑ) για την πολύτιμη συμβολή της στην υλοποίηση της επιμόρφωσης την Παρασκευή 24 Απριλίου με θέμα τις Πρώτες Βοήθειες, την Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) και τη χρήση Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδωτή (ΑΕΑ).
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνονται στους κ.κ. Τσκιρής Μιχάλης, Γκερλιώτου Θεογνωσία και Δεσποινά Ταστεμιρόγλου για την άρτια παρουσίαση, τον επαγγελματισμό και την προθυμία τους να μεταδώσουν πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες σε εκπαιδευτικούς και γονείς.
Η συμβολή σας στην ενίσχυση της ασφάλειας και της ετοιμότητας της σχολικής μας κοινότητας είναι ανεκτίμητη.
Με εκτίμηση,
Η Διεύθυνση του Σχολείου
7 Απριλίου 2026

3 Απριλίου 2026
Με ιδιαίτερη συγκίνηση και χαρά, το σχολείο μας αναδεικνύει μια αξιέπαινη πρωτοβουλία αγάπης και αλληλεγγύης από τους μαθητές και μαθήτριες του Γ2 και τις οικογένειές τους.
Μέσα από πνεύμα συνεργασίας, ευαισθησίας και κοινωνικής προσφοράς, συγκεντρώθηκε και προσφέρθηκε το ποσό των 500 ευρώ στα «Χελιδονάκια», τον παιδικό σταθμό και κοινωνικό ξενώνα, ενισχύοντας το σημαντικό έργο που επιτελείται για τη στήριξη παιδιών και οικογενειών που έχουν ανάγκη.
Η πράξη αυτή αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα ανθρωπιάς και έμπρακτης αγάπης προς τον συνάνθρωπο. Παράλληλα, αναδεικνύει τις αξίες που το σχολείο μας επιδιώκει να καλλιεργεί καθημερινά στους μαθητές του: την ενσυναίσθηση, την αλληλεγγύη, τον σεβασμό και τη δύναμη της προσφοράς.
Όταν τα παιδιά μαθαίνουν από μικρή ηλικία να μοιράζονται, να νοιάζονται και να προσφέρουν, χτίζουν έναν κόσμο πιο φωτεινό, πιο ανθρώπινο και πιο ελπιδοφόρο.
Θερμά συγχαρητήρια στους/ις μαθητές/τριες του Γ2 και στους γονείς τους για αυτή τη συγκινητική πρωτοβουλία, που μας γεμίζει υπερηφάνεια και αισιοδοξία.




2 Απριλίου 2026
Τα Γ1,Γ2, και Ε΄3 του σχολείου μας επισκέφθηκαν τη Δημοτική Παιδική Βιβλιοθήκη Λάρισας, την Πέμπτη Απριλίου, στο “Χατζηγιάννειο Πνευματικό Κέντρο”, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου, 2 Απριλίου.
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να πάρουν μέρος σε μια ξεχωριστή εκπ/κή δράση, γεμάτη γνώση, δημιουργηκότητα, χαρά και να μπουν για λίγο στον μαγικό κόσμο των βιβλίων, αφήνοντας ελεύθερη τη φαντασία τους και την έμπνευσή τους.
Τα παιδιά συνόδευαν οι εκπ/κοί:
Τσίντζιρα Αντιγόνη Γ1
Φούκα Μαρία-Χριστίνα Γ΄1
Οικονόμου Μαργαρίτα Γ΄2
Παπακώστας Αχιλλέας Ε΄2
Μαχά Παντελία Ε΄2

1 Απριλίου 2026
Tα παιδια της Δ΄τάξης του Σχολείου μας επισκέφτηκαν το Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας και πήραν μέρος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ο οπλίτης και η αριστοκράτισσα”. Περιηγήθηκαν στους χώρους του Μουσείου και απόλαυσαν τον πλούτο των ευρημάτων της Λάρισας.
Στο τέλος συμμετείχαν στις οργανωμένες δραστηριότητες παίζοντας παντομίμα.
