Στο νηπιαγωγείο μας τιμήσαμε την Παγκόσμια Ημέρα της Γης, στις 22 Απριλίου, μέσα από ποικίλες δημιουργικές και βιωματικές δραστηριότητες. Στόχος μας ήταν η ενίσχυση του σεβασμού προς τον πλανήτη μας ως φυσικό περιβάλλον, καθώς και προς όλους τους φυσικούς του πόρους, καλλιεργώντας παράλληλα την περιβαλλοντική συνείδηση των παιδιών. Μέσα από δράσεις όπως η ανακύκλωση, η εξοικονόμηση νερού και η γνωριμία με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τη σημασία της προστασίας της Γης και να υιοθετήσουν στάσεις και συμπεριφορές φιλικές προς το περιβάλλον.





