Η πρώτη μας γνωριμία με το Δημοτικό Σχολείο
Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, οι μαθητές μας επισκέφθηκαν το Δημοτικό Σχολείο και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον νέο τους σχολικό χώρο.
Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του Δημοτικού μας υποδέχτηκαν με ιδιαίτερη χαρά και μας ξενάγησαν στις αίθουσες, τη βιβλιοθήκη και τους υπόλοιπους χώρους του σχολείου. Τα παιδιά παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την ξενάγηση, έκαναν ερωτήσεις και άρχισαν να φαντάζονται τον εαυτό τους ως «μεγαλύτερους μαθητές».
Στο τέλος της επίσκεψης, οι οικοδεσπότες μας πρόσφεραν χυμό και ένα μικρό σνακ, χαρίζοντας στα παιδιά μια όμορφη και ζεστή εμπειρία φιλοξενίας.

Η έκπληξη όμως δεν σταμάτησε εκεί! Την επόμενη ημέρα έφτασε στο Νηπιαγωγείο μας ένα μυστηριώδες δέμα. Με μεγάλη περιέργεια και ενθουσιασμό, το ανοίξαμε όλοι μαζί στην τάξη. Μέσα βρήκαμε μια σχολική τσάντα Δημοτικού γεμάτη βιβλία, καθώς και ένα ξεχωριστό γράμμα που απευθυνόταν στους μελλοντικούς μαθητές της Α΄ Δημοτικού.

Η δράση αυτή βοήθησε τα παιδιά να εξοικειωθούν με το νέο σχολικό περιβάλλον, να μειώσουν το άγχος της μετάβασης και να ανυπομονούν για το νέο και συναρπαστικό ταξίδι που τα περιμένει στο Δημοτικό Σχολείο.

