Αρχική » εισαγωγή σε σχολές » Συγχαρητήριο Μήνυμα προς τους Αποφοίτους μας

Συγχαρητήριο Μήνυμα προς τους Αποφοίτους μας

Με την ολοκλήρωση των Πανελλαδικών Εξετάσεων, ο Διευθυντής του σχολείου μας, κ. Πανούσης Δημήτριος και σύσσωμος ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει τα πιο θερμά του συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν σε αυτή τη σημαντική δοκιμασία της ζωής τους!

Οι Πανελλαδικές δεν αποτελούν μόνο μια εξεταστική διαδικασία. Είναι η κορύφωση μιας μακράς πορείας γεμάτης προσπάθεια, επιμονή, αγωνία, όνειρα και προσωπικές υπερβάσεις. Κάθε μαθητής και μαθήτρια που έφτασε μέχρι εδώ αξίζει τον σεβασμό και την αναγνώρισή μας, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα. Η αληθινή επιτυχία βρίσκεται στον καθημερινό αγώνα, στην προσήλωση στους στόχους και στη δύναμη να συνεχίζει κανείς ακόμη και όταν οι δυσκολίες μοιάζουν μεγάλες.

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στον μαθητή μας Μηλιά Δημήτριο ο οποίος διακρίθηκε με τις εξαιρετικές και  άριστες επιδόσεις του στα μαθήματα προσανατολισμού: Μαθηματικά 20, Φυσική 20, Χημεία 19,3. Η αριστεία του αποτελεί σπάνιο φαινόμενο και καρπό συστηματικής δουλειάς, υπευθυνότητας και αφοσίωσης και μας γεμίζει υπερηφάνεια. Η επιτυχία του τιμά όχι μόνο τον ίδιο και την οικογένειά του, αλλά και ολόκληρη τη σχολική μας κοινότητα.

Παράλληλα, δεν ξεχνάμε ότι η πορεία κάθε νέου ανθρώπου είναι μοναδική. Οι εξετάσεις ανοίγουν έναν δρόμο, αλλά δεν καθορίζουν το μέλλον ούτε την αξία κανενός. Η ζωή προσφέρει πολλές ευκαιρίες και κάθε τέλος μπορεί να γίνει μια νέα αρχή.

Ευχαριστούμε όλους τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς που στάθηκαν δίπλα στα παιδιά με υπομονή, στήριξη και εμπιστοσύνη καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής της απαιτητικής διαδρομής.

Σε όλους τους αποφοίτους μας ευχόμαστε να προχωρούν με αισιοδοξία, πίστη στις δυνατότητές τους και διάθεση για διαρκή μάθηση. Είμαστε βέβαιοι ότι, με τις γνώσεις, τις αξίες και τα εφόδια που απέκτησαν, θα χαράξουν τη δική τους δημιουργική πορεία και θα συνεχίσουν να μας κάνουν υπερήφανους.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους και καλή αρχή στο νέο κεφάλαιο της ζωής σας!

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 24ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης