Συγχαρητήριο Μήνυμα προς τους Αποφοίτους μας
Με την ολοκλήρωση των Πανελλαδικών Εξετάσεων, ο Διευθυντής του σχολείου μας, κ. Πανούσης Δημήτριος και σύσσωμος ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει τα πιο θερμά του συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν σε αυτή τη σημαντική δοκιμασία της ζωής τους! Οι Πανελλαδικές δεν αποτελούν μόνο μια εξεταστική […]













