Σχέδιο Δράσης

θέμα: «Καθορισμός του ετήσιου Σχεδίου δράσης της σχολικής μονάδας αναφορικά με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στο 24ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων το σχολικό έτος 2023-2024»

Το σχέδιο δράσης που εκπονεί η σχολική μονάδα κατά τα οριζόμενα τόσο στα άρθρα 2, 3, 4, 5 της με Αρ. Πρωτ. Φ. 31/94185/Δ1/20-7-2021 όσο και στο άρθρο μόνον της με Αρ. Πρωτ. 94236/ΓΔ4/29-07-2021, των αποφάσεων του Υπουργείου Παιδείας  Θρησκευμάτων και αθλητισμού, βασίζεται στον σχεδιασμό των Προγραμμάτων Καλλιέργειας Δεξιοτήτων  και περιλαμβάνει την υλοποίηση των (4) τεσσάρων Θεματικών Ενοτήτων ανά τμήμα ως εξής :

Τμήμα Α1 Καλούδη Αφροδίτη ΠΕ70-Τμήμα Α2 Λώλης Δημήτρης ΠΕ70 & Βερβίρη Μαριάννα ΠΕ70
Κύκλοι ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ – «Τίτλος»
1ος κύκλος

Οκτώβριος – Νοέμβριος

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ ΥΓΕΙΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΗ – ΑΥΤΟΜΕΡΙΜΝΑ – ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

« ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ »

Εργαστήρια:

7

2ος κύκλος

Δεκέμβριος – Ιανουάριος

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ – ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:ΔΙΝΟΥΜΕ ΖΩΗ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ»

Εργαστήρια:

7

3ος κύκλος

Φεβρουάριος – Μάρτιος

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

« ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ»

Εργαστήρια:

7

4ος κύκλος

Απρίλιος – Μάιος

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

– ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

STEM –ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

     « ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ»

Εργαστήρια:

7

Τμήμα Β1 Γιαννοπούλου Ευαγγελία-Τμήμα Β2: Χατζηστεφανίδου Αναστασία
Κύκλοι ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ – «Τίτλος»
1ος κύκλος

Οκτώβριος – Νοέμβριος

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ – ΠΡΟΛΗΨΗ

«Δε μαλώνω, δε μαλώνω αγκαλιά μεγάλη απλώνω»

Εργαστήρια:

7

2ος κύκλος

Δεκέμβριος – Ιανουάριος

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

«Σεισμός-Και τώρα τι κάνω»

Εργαστήρια:

7

3ος κύκλος

Φεβρουάριος – Μάρτιος

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ

«Προσφορά χωρίς ανταλλάγματα»

Εργαστήρια:

7

4ος κύκλος

Απρίλιος – Μάιος

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

– ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ – ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ

«Γνωριμία με τα παλιά και τα σύγχρονα επαγγέλματα»

Εργαστήρια:

7

 

Τμήμα Γ1 Τσουμέτη Χριστίνα-Τμήμα Γ2 Λένη Σοφία
Κύκλοι ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ – «Τίτλος»
1ος κύκλος

Οκτώβριος – Νοέμβριος

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ – ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ

«Γνωρίζω το σώμα μου»

Εργαστήρια:

7

2ος κύκλος

Δεκέμβριος – Ιανουάριος

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ

«Ταξιδεύουμε στα αρχαία ελληνικά θέατρα»

Εργαστήρια:

7

3ος κύκλος

Φεβρουάριος – Μάρτιος

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ: ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

«Αλληλοσεβασμός – Διαφορετικότητα»

Εργαστήρια:

7

4ος κύκλος

Απρίλιος – Μάιος

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

– ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ – ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ

«Ένα βιβλίο γεννιέται»

Εργαστήρια:

7

Τμήμα Δ1 Μυριούνης Αντώνιος-Τμήμα Δ2 Γούσια Άννα
Κύκλοι ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ – «Τίτλος»
1ος κύκλος

Οκτώβριος – Νοέμβριος

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ ΥΓΕΙΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΗ – ΑΥΤΟΜΕΡΙΜΝΑ – ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

«Κυκλοφορώ με ασφάλεια»

Εργαστήρια:

7

2ος κύκλος

Δεκέμβριος – Ιανουάριος

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ – ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ

« Η ΛΙΜΝΗ ΠΑΜΒΩΤΙΔΑ »

Εργαστήρια:

7

3ος κύκλος

Φεβρουάριος – Μάρτιος

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

« ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ »

Εργαστήρια:

7

4ος κύκλος

Απρίλιος – Μάιος

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

– ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

STEM –ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

« ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ »

Εργαστήρια:

7

 

Τμήμα Ε1: Λαμπριανίδη Ελευθερία- Καλευρά Ελένη-Τμήμα Ε2: Στεργίου Σοφία- Καλευρά Ελένη
Κύκλοι ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ – «Τίτλος»
1ος κύκλος

Οκτώβριος – Νοέμβριος

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ – ΠΡΟΛΗΨΗ

«ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ»

Εργαστήρια:

7

2ος κύκλος

Δεκέμβριος – Ιανουάριος

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

«0Ι ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ»

Εργαστήρια:

7

3ος κύκλος

Φεβρουάριος – Μάρτιος

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ

«ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ»

Εργαστήρια:

7

4ος κύκλος

Απρίλιος – Μάιος

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

– ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

STEM- ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

«ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ»

 

Εργαστήρια:

7

 

Τμήμα ΣΤ1 Σουλιώτη Αγγελική-Τμήμα ΣΤ2 Φαλιαρίδου Αθανασία
Κύκλοι ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ – «Τίτλος»
1ος κύκλος

Οκτώβριος – Νοέμβριος

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ – ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ

«Νους υγιής εν σώματι υγιεί»

Εργαστήρια:

7

2ος κύκλος

Δεκέμβριος – Ιανουάριος

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ

«Τα Ιωάννινα την περίοδο της Οθωμανικής αυτοκρατορίας μέσα από μνημεία, φορεσιές και άλλα στοιχεία του λαϊκού πολιτισμού.»

Εργαστήρια:

7

3ος κύκλος

Φεβρουάριος – Μάρτιος

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ: ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

«Υπάρχουν χέρια που έχουν μάθει να σου δίνουν»

Εργαστήρια:

7

4ος κύκλος

Απρίλιος – Μάιος

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

– ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ – ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ

«Τα επαγγέλματα του μέλλοντος»

Εργαστήρια:

7

  • Ως κεντρικός στόχος και όραμα του Σχεδίου Δράσης ορίζεται η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στις μαθήτριες και στους μαθητές.
  • Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων θα υλοποιηθούν δράσεις και από τους 4 θεματικούς κύκλους, ενώ η διάρκεια του κάθε θεματικού κύκλου έχει οριστεί σε 7 εβδομάδες (2 μήνες).
  • Μετά το πέρας των εργαστηρίων θα ακολουθήσει αξιολόγηση/αποτίμηση των δράσεων και σχετικός αναστοχασμός.
  • Τα βασικά πλεονεκτήματα της σχολικής μονάδας που θα βοηθήσουν στην καλύτερη εφαρμογή του προγράμματος (και αναφέρονται αναλυτικά στο Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας) είναι τα εξής:
    α. η διάθεση γόνιμης και ουσιαστικής συνεργασίας των εκπαιδευτικών για την επίτευξη ενός κοινού οράματος,
    β. η ύπαρξη ενεργούς ιστοσελίδας του σχολείου για την ευκολότερη και άμεση διάχυση των αποτελεσμάτων των δράσεων.
  • Η διάχυση των επιμέρους και των συνολικών αποτελεσμάτων του κάθε θεματικού κύκλου θα γίνεται μέσω της ιστοσελίδας της Σχολικής Μονάδας κατά τη λήξη κάθε θεματικού κύκλου καθώς και με σχετική εκδήλωση με η λήξη του σχολικού έτους.