ΣΧΗΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ, ΣΧΗΜΑΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ

Τα σχήματα είναι μια πολύ αγαπημένη ενότητα για τα νήπια!!! Τα συναντούμε παντού γύρω μας και γι αυτό αρέσουν στα παιδιά. Ταξίδι στη χώρα των σχημάτων κάναμε λοιπόν την εβδομάδα που μας πέρασε.

Γνωρίσαμε τα γεωμετρικά σχήματα μέσα από διάφορα μουσικοκινητικά και διαδραστικά παιχνίδια, κατασκευές, φύλλα εργασίας, παραμύθια, βίντεο, τραγούδια και άλλες δραστηριότητες.

Αναγνωρίσαμε σχήματα, τα κόψαμε και δημιουργήσαμε σχηματοανθρωπάκια και άλλες ζωγραφιές.

10 1 11 1 13 1 14 1

1 4 2 227 1

Κάναμε τα περιγράμματα των σχημάτων με δακτυλομπογιές.

15 1 16 1

Φτιάξαμε τα σχήματα με πλαστελίνες…

21 1 22 1

 

Παρατηρήσαμε έργα του ζωγράφου (Βασίλι Καντίνσκι) που αγαπούσε πολύ τα σχήματα . Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν από τα τόσα σχήματα και τα όμορφα χρώματα που είχαν οι πίνακες του! Ας δούμε μερικούς…από τα χεράκια των παιδιών….

8 1 9 1 

kantinski 31

32

Δημιουργήσαμε και τις δικές μας συνθέσεις….

17 1 18 1 19 1

Δημιουργήσαμε μοτίβα με σχήματα

24 25

Ζωγραφίσαμε σχήματα σύμφωνα με  κώδικα.

3 13323 1

Παίξαμε το παιχνίδι: Βρες το άλλο μισό της πασχαλίτσας με το όμοιο σχήμα.

28 30

Και τέλος η μελισσούλα Bee bot πρέπει να πάει κάθε φορά σε ένα συγκεκριμένο σχήμα    και φυσικά την βοήθησαν τα παιδιά.

20 14 1 5 1

 

 

Ομιλία από ψυχολόγο για τον σχολικό εκφοβισμό και βία

Την Παρασκευή, 10/10/2025, στον χώρο του νηπιαγωγείου μας , στις 5:30 το απόγευμα , πραγματοποιήθηκε ομιλία και συζήτηση σχετικά με τον σχολικό εκφοβισμό και βία από τον ψυχολόγο του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Βόλου κ. Δημήτρη Τσουκάλη. Τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός και βία (bullying); Ποια η διαφορά με τις απλές καθημερινές συγκρούσεις μεταξύ των παιδιών; Πώς αντιμετωπίζεται; Πώς μπορούν οι γονείς να διαχειριστούν τον σχολικό εκφοβισμό και πώς θα  βοηθήσουν το παιδί τους σε περίπτωση που γίνεται αποδέκτης εκφοβισμού και βίας; Πώς πρέπει να αντιμετωπίσουν το παιδί τους στην περίπτωση που το ίδιο ασκεί εκφοβισμό και βία σε άλλους; Ερωτήματα που τέθηκαν, προβλημάτισαν και συζητήθηκαν με τον ψυχολόγο του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Βόλου κ. Δημήτρη Τσουκάλη, τον οποίο και ευχαριστούμε που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμά μας και έδωσε απαντήσεις σε όλα αυτά τα ερωτήματα και τροφή για σκέψη στους γονείς των νηπίων μας.

20251010 185452 20251010 185507

4 Οκτωβρίου-Παγκόσμια μέρα των ζώων

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα των ζώων, τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν, να σκεφτούν και να εκφραστούν για τους μικρούς τους φίλους!Μοιράστηκαν εμπειρίες και συναισθήματα σχετικά με τα κατοικίδιά τους. Μίλησαν για τον τρόπο με τον οποίο φροντίζουν τα ζώα τους, τη σημασία της αγάπης και της υπευθυνότητας, καθώς και για τις όμορφες στιγμές που περνούν μαζί τους.Στη συνέχεια, διαβάσαμε το βιβλίο «Οι ουρές δεν είναι για να τις τραβάμε», το οποίο αποτέλεσε αφορμή για να συζητήσουμε για τα συναισθήματα των ζώων και για τη σωστή συμπεριφορά απέναντί τους. Τα παιδιά αντιλήφθηκαν ότι, όπως και οι άνθρωποι, έτσι και τα ζώα αισθάνονται χαρά, φόβο ή λύπη και χρειάζονται τρυφερότητα και φροντίδα.

b125234 1

Φτιάξαμε αφίσες με θέμα τη φροντίδα και την προστασία των ζώων.

1759765779306  1759765779334 1759770470082 1759765779295 1 1759765779379

1759765779319 1

afisa1

Φτιάξαμε χαριτωμένες  γατούλες από χαρτόνι.

3 4

1 2

 

Η ημέρα αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη ευκαιρία για τα παιδιά να καλλιεργήσουν στάσεις φιλοζωίας, ενσυναίσθησης και υπευθυνότητας — αξίες που τα συνοδεύουν και στην καθημερινή τους ζωή.

 

Εγώ και οι άλλοι

Μαθαίνουμε  το όνομα μας – Μαθαίνουμε τους νέους μας φίλους.

Αναγνωρίζουμε τις καρτέλες  με τα ονόματα μας και κυρίως  το αρχικό μας γράμμα! Προσπαθούμε να το εντοπίσουμε ανάμεσα σε άλλα.

1 2 3 4

Διακοσμούμε το αρχικό μας γράμμα και το  όνομα μας!!!

a b 5 6

Οδηγούμε τη μελισσούλα beebot στο αρχικό γράμμα του ονόματός μας.

9 10

Κάνουμε ανασύνθεση του ονόματός μας.

7 8

Δημιουργούμε τα συννεφάκια των ονομάτων μας!!!

20 21  20251006 150110  20251006 150101

Ζωγραφίζουμε το πρόσωπό μας.

11 121318 19

Ζωγραφίζουμε τον εαυτό μας και τον παρουσιάζουμε στους νέους μας φίλους.

14 15 1617

Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ – Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ

 

 

 

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

Τι ώρα είναι ο αγιασμός των σχολείων της Τήνου

Αγαπητοί γονείς, σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, 2025-2026,θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 11/9/2025, στις 8:30 το πρωί, στον προαύλιο χώρο του σχολικού συγκροτήματος. Τη μέρα αυτή θα έρθετε και θα αποχωρήσετε μαζί με τα παιδιά σας, αφού προηγηθεί μία σύντομη ενημέρωση για τις πρώτες μέρες λειτουργίας του νηπιαγωγείου μας.

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!

Λήξη σχολικής χρονιάς με αθλοπαιδιές!

Με  “Survivor kids party”, από το Κέντρο Πολιτισμού και Τεχνών «Θεατρίνη», γιορτάσαμε τη λήξη της φετινής χρονιάς , το πρωί της Πέμπτης, 12/6/2025, στο προαύλιο  του σχολείου μας.  Τα παιδιά χωρίστηκαν  σε ομάδες και πήραν μέρος σε αγώνες, σκυταλοδρομίες, αθλοπαιδιές. Έτρεξαν, πήδηξαν, ξεπέρασαν εμπόδια και στο τέλος προσπάθησαν να βρουν τον στόχο για να πάρει πόντο η ομάδα τους!!! Σημασία όμως είχε η συμμετοχή και η προσπάθεια και όχι η νίκη!!! Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και μ’ αυτό τον όμορφο τρόπο, με πολλή ενέργεια, άθληση, παιχνίδι, ψυχαγωγία και χαρά, έκλεισε η φετινή σχολική χρονιά!!

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!! ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ!!!

IMG 4501e51354003fd532db2579cea6a4a5 V  IMG c849e3d4da58dc79fd2030753589c9b6 V IMG 78b4ecdd41f16269b7bd60c8801870cd V IMG c88a63cb5e244da21afc96cfbbfb35cc V IMG cc139a7c1e9f14bbbb3f933809520807 V IMG ccb602d42c091431497e13f8065c1caf V IMG c88a63cb5e244da21afc96cfbbfb35cc V 1  IMG e9aae08dcce6f1d64030803f999e601a V  IMG c14e9b334b33ef96825495a6298d4376 V  IMG 6d89088feee697f7aa8fff19ac3a87a5 V IMG bf160b88af977751a09031e82e8826a4 V IMG 412f44b9c66f933d6d431f26e4d100dd V   IMG 14223d3b967a7ff8502c2bf1c5bd48de V 1  IMG eeb17190d9fe43454e5310449ef836fa V  20250612 101532 20250612 101537 20250612 103033 20250612 103913 20250612 103929 20250612 103916 1 IMG 08d0ea07041eedd083ede9acf26e70ad V

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ 1. STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης

Με αφορμή την προβολή φωτογραφιών που αφορούσαν τη ρύπανση του περιβάλλοντος από τα σκουπίδια, ξεκινήσαμε συζήτηση για το πρόβλημα της διαχείρισης των απορριμμάτων και για τη σημασία της ανακύκλωσης. Τα παιδιά, μέσα από εποπτικό υλικό που είδαμε στην τάξη, αναγνώρισαν το σήμα της ανακύκλωσης και τον μπλε κάδο και τα ζωγράφισαν.

 

IMG 20250529 095237 IMG 20250529 094834

IMG 20250530 084617

 

Συζητήσαμε για τους κάδους ανακύκλωσης και ποια υλικά ρίχνουμε στον καθένα. Έπειτα, ζωγραφίσαμε τους κάδους απορριμμάτων που συναντούμε από το σπίτι στο σχολείο.

IMG 20250530 123536 1 IMG 20250530 123759 1 IMG 20250530 124113 1  IMG 20250602 075516 IMG 20250602 075525

Τα νήπια χωρίστηκαν  σε τέσσερις ομάδες και ταξινόμησαν τις εικόνες από ανακυκλώσιμα υλικά  σε κατηγορίες: πλαστικό, χαρτί, αλουμίνιο, γυαλί και τα κόλλησαν στους αντίστοιχους κάδους.

IMG 20250529 114409 IMG 20250529 114650 IMG 20250529 114710   IMG 20250529 115123 IMG 20250529 115715 IMG 20250529 120335  IMG 20250605 084358

Στη συνέχεια, εντoπίσαμε στην τάξη μας ανακυκλώσιμα υλικά, όπως: πλαστικά καπάκια, πλαστικά μπουκάλια, χαρτόνια ,χάρτινα πιατάκια γυάλινα βάζα κλπ. και τα ζωγραφίσαμε.

IMG 20250530 084539 IMG 20250530 084903 IMG 20250530 090433 IMG 20250530 090438 IMG 20250530 081112

Γνωρίσαμε επίσης, έναν καινούριο φίλο μας, το μελισσάκι ρομποτάκι (beebot), που μας βοήθησε να συλλέξουμε τα ανακυκλώσιμα υλικά. Τα νήπια  έμαθαν τη λειτουργία του beebot , πειραματίστηκαν προγραμματίζοντας το στην πίστα και το ζωγράφισαν.

IMG 20250602 123103 IMG 20250602 123939 IMG 20250602 124953

IMG 20250603 080513

Στη συνέχεια, δημιουργήσαμε πίστες με ανακυκλώσιμα υλικά και προγραμματίσαμε το μελισσάκι να τα συλλέξει και να τα βάλει στον αντίστοιχο κάδο.

IMG 20250605 113649 IMG 20250605 113932 IMG 20250605 114118 1 IMG 20250605 114347 IMG 20250605 114424 IMG 20250605 115254 IMG 20250605 115332 IMG 20250605 120233 1 IMG 20250605 120446 1 IMG 20250605 122010 IMG 20250605 120722 1  IMG 20250603 115437IMG 20250603 115447IMG 20250603 120025IMG 20250603 115812

Τέλος, φτιάξαμε τη δική μας πίστα με ανακυκλώσιμα υλικά σε χαρτί Α4 .Τα νήπια σχεδίασαν με βελάκια τη διαδρομή των ανακυκλώσιμων υλικών στον κάδο ανακύκλωσης.

IMG 20250605 084214 IMG 20250605 084307 IMG 20250605 084333

IMG 20250604 123832 IMG 20250604 124057 1 IMG 20250604 123942

 

 

 

1. Δράση ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας-Τίτλος: “Είμαι εγώ! Είμαι μοναδικόs!!” – 2. Έκθεση: “Eνεργώ-Συμμετέχω-Συμβάλλω”

Στα πλαίσια της ανάπτυξης δράσεων ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας, το νηπιαγωγείο μας υλοποίησε τη δράση με τίτλο «Είμαι εγώ! Είμαι μοναδικός!!».Η δράση ανήκει στα θεματικά πεδία 3, 4 10 ,16 του Προγράμματος Σπουδών Δράσεων Ενεργού Πολίτη. Εντάσσεται στη Θεματική Ενότητα: Ζω καλύτερα -Ευ ζην 1. Υγεία Ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας και ευαλωτότητας και αφορά τη συνειδητοποίηση της μοναδικότητας του ατόμου, την καλλιέργεια σεβασμού και ενσυναίσθησης απέναντι στα άτομα με ειδικές ανάγκες ,την αποδοχή της διαφορετικότητας  και την κατανόηση των ιδιαιτεροτήτων κάθε μαθητή/τριας, που μπορεί να αφορούν τη σωματική, γνωστική, πολιτισμική, κοινωνική και συναισθηματική του/της ανάπτυξη.

Μέσα από τη συζήτηση ανιχνεύσαμε τις απόψεις και τις πρότερες εμπειρίες των νηπίων για τη διαφορετικότητα. Έπειτα, το κάθε νήπιο παροτρύνθηκε  να μιλήσει για τον εαυτό του και να περιγράψει τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του και τις προτιμήσεις του. Διαπιστώσαμε ότι κανένας και καμιά δεν είναι ίδιος/α με τον/την άλλον/η, είμαστε όμως όλοι ίσοι και όλοι έχουμε τα ίδια δικαιώματα. Στη συνέχεια φτιάξαμε τις δικές μας ταυτότητες ,γράψαμε το όνομά μας, το επώνυμό μας, την ηλικία μας  και τι μας αρέσει να κάνουμε.

IMG 20250331 115342 IMG 20250331 122022 1 IMG 20250331 122035 1

Σχεδιάσαμε, κόψαμε και ζωγραφίσαμε τις παλάμες μας.  Στη συνέχεια, τοποθετήσαμε τις κομμένες παλάμες (που η κάθε μία είχε γραμμένο το όνομα του παιδιού που του ανήκε η παλάμη)  μέσα σε ένα κουτί.  Το κάθε παιδί έπαιρνε τυχαία μια «παλάμη» και βρίσκαμε τα  θετικά στοιχεία του παιδιού που του ανήκε η παλάμη, τα οποία και καταγράφαμε. Τέλος, κολλήσαμε όλες τις παλάμες σε ένα χαρτόνι.

IMG 20250331 123247 IMG 20250401 112122 IMG 20250529 112949

 

Διαβάσαμε το παραμύθι «ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ» WENINGER BRIGITTE , το επεξεργαστήκαμε και το ζωγραφίσαμε.

IMG 20250430 093500 IMG 20250430 093527 IMG 20250430 094343 IMG 20250430 094404 IMG 20250430 094434 IMG 20250430 094537 1

Με αφορμή το παραπάνω παραμύθι και μέσα από εποτικό υλικό που είδαμε με παραολυμπιακούς αγώνες, προβληματιστήκαμε  και συζητήσαμε για το είδος των  δυσκολιών που μπορεί να συναντούν τα άτομα ΑΜΕΑ, τους τρόπους αντιμετώπισης αυτών των δυσκολιών, τα συναισθήματα που μπορεί να νιώθουν όσοι δεν έχουν την όρασή τους, το πώς μετακινούνται οι άνθρωποι με κινητικά προβλήματα και με προβλήματα όρασης και γιατί είναι σημαντικό για εμάς να έχουν κι αυτά τα άτομα τις ίδιες με τις δικές μας δυνατότητες. Επίσης, μιλήσαμε για τη διασκέδασή τους, την εκπαίδευσή τους και γενικά για τη ζωή τους. Έπειτα παίξαμε παιχνίδια ενσυναίσθησης: Tα παιδιά με δεμένα μάτια βάδισαν στον γνώριμο χώρο της τάξης  μόνα τους χωρίς την βοήθεια του «οδηγού». Στη συνέχεια, έκαναν το ίδιο με την βοήθεια του «οδηγού». Στο τέλος του παιχνιδιού τα παιδιά εξέφρασαν τα συναισθήματά τους. Προσπάθησαν να μαντέψουν πράγματα που έπιαναν μέσα σ’ ένα κουτί, καθώς επίσης να αναγνωρίσουν τους συμμαθητές τους χρησιμοποιώντας την αίσθηση της αφής . Τέλος, δοκίμασαν να ζωγραφίσουν με κλειστά μάτια.

IMG 20250502 115809 IMG 20250502 120006 IMG 20250502 120335 IMG 20250502 120420 IMG 20250502 120626

IMG 20250502 122148 IMG 20250502 122446 1 IMG 20250502 123011 IMG 20250502 123107 1 IMG 20250502 123248

IMG 20250502 124303 1 1 IMG 20250506 081325 IMG 20250505 095025 IMG 20250505 094934 IMG 20250505 094903

Αποτίμηση της δράσης μας ήταν η δημιουργία μιας αφίσας από τα παιδιά με κυρίαρχο σύνθημα: «Αυτό το σχολείο μας χωράει όλους! Όλοι διαφορετικοί ,όλοι ίσοι!». H αφίσα παρουσιάστηκε και διανεμήθηκε σε αντίτυπα στα παιδιά της Α’ τάξης του συστεγαζόμενου δημοτικού σχολείου, καθώς και στα δικά μας παιδιά και κατ’ επέκταση στους γονείς τους.

Η αφίσα μας:

IMG 20250508 153704

Oμάδα νηπίων διανέμει αντίγραφα της αφίσας μας στους μαθητές/τριες της Α΄δημοτικού:

IMG 20250512 100557 IMG 20250512 100644 IMG 20250525 221139 IMG 20250525 221342 IMG 20250525 221616 IMG 20250525 222048

Επίσης, με την αφίσα μας συμμετείχαμε στην εικαστική Έκθεση με έργα μαθητών/τριών Νηπιαγωγείων του Νομού Μαγνησίας, που διοργάνωσε η Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ60 κα Ελισάβετ Αντωνίου, με τίτλο “Ενεργώ-Συμμετέχω-Συμβάλλω”, στο πλαίσιο του προγράμματος “Ενεργός Πολίτης”. Η Έκθεση πραγματοποιήθηκε στις 5/6, Παγκόσμια ημέρα Περιβάλλοντος, στον Εκθεσιακό πολυχώρο του Δήμου Βόλου. Με τα έργα τους τα παιδιά αποτύπωσαν με μοναδικό τρόπο έννοιες βαθιάς κοινωνικής σημασίας, όπως η συμμετοχή, η συνεργασία και η ευθύνη οι οποίες συνδέονται με την Ενεργό Πολιτειότητα και τους 17 στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης. Με τη δική μας συμμετοχή περάσαμε μηνύματα που αφορούν  την αποδοχή της διαφορετικότητας, την ισότητα, τη φιλία, τον σεβασμό, την αγάπη και την ενσυναίσθηση. Μπράβο στα δικά μας παιδιά και σε όλα τα παιδιά των νηπιαγωγείων που συμμετείχαν και με τα έργα τους ανέδειξαν αξίες κοινωνικής και περιβαλλοντικής σημασίας!

Μερικές φωτογραφίες από την έκθεση:

20250605 195412 20250605 201014  20250605 201020 20250605 200947  20250605 202050  20250605 200935  20250605 202105  20250605 200930   20250605 200922

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε όλα τα έργα των μαθητών/τριών των νηπιαγωγείων που συμμετείχαν στην έκθεση, μέσα απο ένα ψηφιακό βιβλίο που δημιούργησε η Σύμβουλος Εκπαίδευσης κ. Ελισάβετ Αντωνίου. https://read.bookcreator.com/KJk4OBP1A2UdDplPNdMZaBCgu1Y2/3VrLO0pJTkeTi5VFYp7muw

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2024-2025: «Δημιουργία, Οργάνωση και εμπλουτισμός βιβλιοθήκης»

Η αναγκαιότητα και οι στόχοι του Σχεδίου Δράσης μας ήταν:

Να δημιουργηθούν: Μία μεγάλη βιβλιοθήκη, όπου θα τοποθετηθούν όλα τα παιδικά βιβλία του νηπιαγωγείου και δύο μικρότερες δανειστικές (μία για κάθε τμήμα). Να συνδεθεί η βιβλιοθήκη με τις ανάγκες της καθημερινής διδακτικής διαδικασίας. Να καταγραφούν τα ήδη υπάρχοντα βιβλία και να συγκεντρωθούν καινούργια. Να ταξινομηθούν τα βιβλία σε κατηγορίες. Να χρησιμοποιηθεί η online δωρεάν εφαρμογή «Βιβλιοδανός» για τη λειτουργία της δανειστικής μας βιβλιοθήκης. Να συνταχθεί κανονισμός για τη λειτουργία της βιβλιοθήκης. Να καλλιεργηθεί στα παιδιά η φιλαναγνωσία και η αγάπη τους για τα βιβλία. Να καλέσουμε  συγγραφέα παιδικών βιβλίων στο νηπιαγωγείο….

Oι στόχοι μας όλοι επιτεύχθηκαν και από τον Μάρτιο έχουμε τρεις λειτουργικές και καλαίσθητες βιβλιοθήκες που διευκολύνουν την παιδαγωγική διαδικασία και καλλιεργούν την φιλαναγνωσία και την αγάπη των παιδιών στα βιβλία. Οι δύο δανειστικές μας βιβλιοθήκες πλέον είναι σε λειτουργία και τα παιδιά κάθε Παρασκευή δανείζονται ένα βιβλίο που θα πρέπει να επιστρέφουν τη Δευτέρα μαζί με ένα φύλλο εργασίας που αφορά κυρίως την αξιολόγηση του βιβλίου από τα ίδια. Στους γονείς δόθηκαν οδηγίες σχετικά με τους τρόπους ανάγνωσης  βιβλίων στα παιδιά καθώς και ένα ερωτηματολόγιο. Το νηπιαγωγείο μας, επίσης, στα πλαίσια της ανάπτυξης της φιλαναγνωσίας, προσκάλεσε την εκλεκτή συνάδελφο και συγγραφέα παιδικών βιβλίων, κυρία Χαριτίνη Μαλισσόβα: https://blogs.sch.gr/23nipvolou/2025/05/24/episkepsi-syggrafeos-sto-nipiagogeio-mas/.Επίσης, συμμετείχαμε στον 6ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης που διοργάνωσαν οι εκδόσεις “Μεταίχμιο” με θέμα “Οικογένεια: εκεί που μπορείς να είσαι ο εαυτός σου”. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προάγει τη φιλαναγνωσία, ενθαρρύνει τα παιδιά να ανταλλάξουν σκέψεις και απόψεις, να αναπτύξουν διάλογο και να γίνουν ενεργητικοί αναγνώστες.  Επιπρόσθετα, συμμετείχαμε στη δράση  φιλαναγνωσίας που διοργάνωσε η Σχολική βιβλιοθήκη “Κυψέλη” του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αλικαρνασσού του Ηρακλείου Κρήτης με την ομάδα «Νηπιαγωγοί εν δράσει» του Συλλόγου Εκπαιδευτικών «Δ. Θεοτοκόπουλος: https://blogs.sch.gr/23nipvolou/2025/04/04/2-aprilioy-pagkosmia-imera-paidikoy-vivlioy-2/.

Τέλος, η υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης μας ολοκληρώθηκε με ένα εικονογραφημένο ερωτηματολόγιο αξιολόγησης της δράσης από τα ίδια τα παιδιά, ενώ η λειτουργία του και η δυναμική του θα είναι διαρκής και θα συνοδεύει και τους μελλοντικούς μαθητές και μαθήτριές μας, με ποικίλες δράσεις φιλαναγνωσίας και συνεχή εμπλουτισμό της βιβλιοθήκης μας.

20250320 150509     20250320 162010   20250521 152353 20250521 153927  20250521 152320 1    20250521 152932 20250521 152249   20250521 154003

Επίσκεψη συγγραφέως στο Νηπιαγωγείο μας

Την Παρασκευή, 23/5/2025, είχαμε την τιμή να επισκεφθεί το νηπιαγωγείο μας η εκλεκτή συνάδελφος του συστεγαζόμενου δημοτικού σχολείου και  συγγραφέας των παιδικών βιβλίων «Μια μέρα στον βυθό» και «Το πιο σοβαρό πρόβλημα του Αϊ-Βασίλη!», κυρία Χαριτίνη Μαλισσόβα. Πρόκειται για δύο εξαιρετικά παραμύθια που περνούν όμορφα μηνύματα και αξίες. Το πρώτο είναι ένα παραμύθι που περνάει μηνύματα σχετικά με την αποδοχή της διαφορετικότητας, την αγάπη και τη φιλία και  το δεύτερο είναι ένα παραμύθι για τις αξίες της ζωής, πόσο σημαντική είναι καθεμιά ξεχωριστά και πόσο χρήσιμο είναι να τις συνδυάζουμε για να βρίσκουμε λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Τα παιδιά δραματοποίησαν το παραμύθι «Μια μέρα στον βυθό»,  έθεσαν ερωτήσεις στη συγγραφέα και της πρόσφεραν μια όμορφη κατασκευή. Ευχαριστούμε πολύ την κ. Χαριτίνη Μαλισσόβα για την τιμή που μας έκανε να επισκεφθεί το νηπιαγωγείο μας και έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά να γνωρίσουν από κοντά τη συγγραφέα των αγαπημένων τους παραμυθιών. Η κυρία Χαριτίνη Μαλισσόβα εκτός από τα προαναφερόμενα παραμύθια έχει γράψει επίσης τα βιβλία ποίησης «Περίκλειστοι» και «Ιδεατή ολότητα» και το βιβλίο «Σχέσεις γονέων-εκπαιδευτικών στο δημοτικό σχολείο».

    7 2 3  6   4    5  8 1