Αρχική » Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Σαν σήμερα

19/12/1797: Συλλαμβάνεται στην Τεργέστη ο εθνεγέρτης Ρήγας Βελεστινλής.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Ιστορικό

Kατηγορίες

Μεταστοιχεία

Πρόσφατα σχόλια

    Εργαστήρια Δεξιοτήτων

    ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2025-2026

    1. 1. ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ –ΕΥ ΖΗΝ (Υγεία: Διατροφή –Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια)
    • ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΔΩΡΑ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ»
    • ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ (ΑΡ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ): 5- 7
    • ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ-ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ
    • ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: Τμήμα Ολοήμερο: Βασιλείου Ελένη
    1. ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (Οικολογία – Παγκόσμια & Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά)
    • ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΜΑΣ ΚΗΠΟΣ ΠΕΔΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ»
    • ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ (ΑΡ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ): 5- 7
    • ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΜΑΡΤΙΟΣ-ΑΠΡΙΛΙΟΣ
    • ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: Τμήμα 1: Γεωργιάδη Βασιλική
    1. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ (Ανθρώπινα Δικαιώματα)
    • ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΝΟΣ ΚΑΠΑΚΙΟΥ»
    • ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ (ΑΡ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ): 5- 7
    • ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΜΑΙΟΣ-ΙΟΥΝΙΟΣ
    • ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: Τμήμα Ολοήμερο: Βασιλείου Ελένη
    1. ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ (STEM – Εκπαιδευτική Ρομποτική)
    • ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «Η ΓΗ ΓΥΡΙΖΕΙ»
    • ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ (ΑΡ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ): 5- 7
    • ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ
    • ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: Τμήμα 1: Γεωργιάδη Βασιλική

    Τα εργαστήρια δεξιοτήτων της 1ης, 2ης και 3ης θεματικής ενότητας, θα συνδέονται ως προς τους στόχους και τα προγράμματα σπουδών της Ενεργής Πολιτειότητας, ΠΣ «Δράσεις Ενεργού Πολίτη¨, ΦΕΚ 6048/Β’/1-11-2024 «Δράσεις Ενεργού Πολίτη».

     

    ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2024-2025

    ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ «ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ»- Κλιματική αλλαγή-Φυσικές Καταστροφές, πολιτική προστασία.

    Υπόθεμα: «Όταν η Γη χορεύει»

    1741766345817

    Σκοπός του συγκεκριμένου εργαστηρίου ήταν τα νήπια να αποκτήσουν γνώσεις προετοιμασίας πριν την εκδήλωση ενός σεισμού, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωσή του.

    Τα παιδιά ζωγράφισαν, τραγούδησαν, παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο, άκουσαν μύθους γύρω από το σεισμό, πραγματοποίησαν ασκήσεις σεισμού, ενεργοποίησαν το δικό τους ηφαίστειο, έφτιαξαν αντισεισμικά σπιτάκια και έχτισαν σε ομάδες τις δικές τους αντισεισμικές κατασκευές.

     

    ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: «Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία»

    Σχέδιο δράσης: «STEAM/Εκπαιδευτική Ρομποτική»

    ΥΠΟΘΕΜΑ: «Τρέχει, τρέχει το νερό»

    IMG 20241031 143916

    ΣΤΟΧΟΙ:
    Να κατανοήσουμε τη σπουδαιότητα του νερού στη ζωή μας .
    Να καλλιεργηθεί η περιβαλλοντική μας συνείδηση και να μάθουμε να σεβόμαστε το φυσικό περιβάλλον στο οποίο ζούμε.
    Να γνωρίσουμε που υπάρχει νερό, αλλά και που μπορούμε να βρούμε πόσιμο νερό.
    Να πειραματιστούμε και να εκφράσουμε προφορικά τις προβλέψεις μας , τις εκτιμήσεις μας και τα συμπεράσματά μας.
    Να μάθουμε ποια άλλα είδη ζουν στα υδάτινα οικοσυστήματα και να συνειδητοποιήσουμε τη σημασία των υδροβιοτόπων για τη ζωή μας.
    Να προβληματιστούμε και να γνωρίσουμε τους κινδύνους για την υγεία μας από την έλλειψη νερού ή από την κατανάλωση μολυσμένου νερού.
    Να εκφράσουμε τις απόψεις μας και να συμμετέχουμε ενεργά στο σχεδιασμό των δραστηριοτήτων .
    Να εμπλακούμε σε δραστηριότητες  που αφορούν στη σωστή διαχείριση του νερού στην καθημερινή μας ζωή .
    Να εμπλουτιστεί το λεξιλόγιό μας και οι γνώσεις μας.
    Να μάθουμε να συνεργαζόμαστε.
    Να εκφραστούμε ελεύθερα μέσα από τα εικαστικά και τη θεατρική αγωγή .
    Να γνωρίσουμε μύθους που σχετίζονται με το νερό .
    Να έρθουμε σε επαφή με σχετικά κείμενα παιδικής λογοτεχνίας.
    Να επεξεργαστούμε έργα τέχνης σχετικά με το θέμα.
    Να γνωρίσουμε και να βιώσουμε έθιμα σχετικά με το νερό.

    ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ

    Σχέδιο δράσης: «Ψυχική́ και Συναισθηματική́ Υγεία –Πρόληψη»

    ΥΠΟΘΕΜΑ

    «Το νησί των συναισθημάτων»

    1736703135099

    Στόχοι μας

    • Να αναγνωρίσουμε και να κατανοήσουμε τα συναισθήματά μας
    • Να τα συνδέσουμε με τις πηγές τους
    • Να τα αναγνωρίσουμε ως φυσιολογικά
    • Να τα εκφράσουμε, να τα διαχειριστούμε, να τα αποδεχτούμε, τόσο τα θετικά όσο και τα αρνητικά.