Ο/Η ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ/ΤΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ
Το ταξίδι μας συνεχίζεται και αυτή τη φορά επισκεφτήκαμε τη Γαλλία!
Ανεβήκαμε στον Πύργο του Άιφελ
Στο Μουσείο του Λούβρου συζητήσαμε με την “Αφροδίτη της Μήλου” και τη “Νίκη της Σαμοθράκης”. Τις ρωτήσαμε διάφορα πράγματα, συζητήσαμε μαζί τους και τις αποχαιρετήσαμε στα Γαλλικά.
Διαβάσαμε και είδαμε σε βίντεο την “Παναγία των Παρισίων” του Victor Hugo.
Και φυσικά επισκεφτήκαμε την Ντίσνεϋλαντ του Παρισιού και παρακολουθήσαμε την παρέλαση των αγαπημένων μας ηρώων! Επιλέξαμε τους ήρωες που θέλαμε να γίνουμε και ανεβήκαμε στο άρμα που δημιουργήσαμε για να κάνουμε τη δική μας παρέλαση!
Πλησιάζουν όμως τα Χριστούγεννα! Αποφασίσαμε να φύγουμε και να πετάξουμε με το έλκυθρό μας στην παγωμένη Φινλανδία και συγκεκριμένα στο Ροβανιέμι, στο χωριό του Άη-Βασίλη και να του πάμε κι εμείς κάποια δώρα για να μοιράσει στα παιδιά και να βοηθήσουμε και τα ξωτικά.
Φτιάξαμε το έλκυθρό μας, πήραμε μαζί τα δώρα μας, γίναμε τάρανδοι οδηγοί και ξεκινήσαμε για το παγωμένο Ροβανιέμι.
ΓΕΜΙΣΕ ΚΑΠΑΚΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
Το 23ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων στα πλαίσια των κοινωνικών του δράσεων, «Δράσεις Ενεργού πολίτη», σχεδιάζει κάθε χρόνο δράσεις ευαισθητοποίησης με Κοινωνικό και Περιβαλλοντικό αποτύπωμα, όχι μόνο για τα ίδια τα παιδιά και αυριανούς πολίτες, αλλά ενεργοποιώντας μέσα από τις δράσεις του και την τοπική κοινωνία.
Η δράση μας, με τίτλο «Γέμισε καπάκια την καρδιά μου», στοχεύει ώστε οι μαθητές μας να υποστηρίξουν εθελοντικά και έμπρακτα τα άτομα με αναπηρία, με αφορμή και την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, 3 Δεκεμβρίου και ταυτόχρονα να κατανοήσουν την έννοια της ανακύκλωσης.
Υλοποιήθηκαν οι παρακάτω δράσεις:
Τοποθετήθηκαν τρεις κόκκινες μεταλλικές καρδιές, μία στο 23ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων και προσφέραμε και τοποθετήθηκαν άλλες δύο, μία στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Σωματικά Αναπήρων Παιδιών Ιωαννίνων και μία στο 19ο Δημοτικό σχολείο Ιωαννίνων.
Οι καρδιές προέρχονται οι δύο από χορηγία της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΩΣΤΗΛΑΤΑ Α.Ε. και η μία από τον κ. ΤΟΛΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ , Σιδηροκατασκευές τους οποίους και ευχαριστούμε από καρδιάς για την άμεση και γεμάτη αποδοχή και αγάπη ανταπόκρισή τους.
Σε αυτές θα συλλέγονται κάθε χρόνο πλαστικά καπάκια από μπουκάλια νερού και αναψυκτικά, γάλα, χυμούς, απορρυπαντικά, καθαριστικά, σαμπουάν, αφρόλουτρα.
Αυτά θα αποστέλλονται στο Σύλλογο Παραπληγικών και Κινητικά Αναπήρων Ν. Πέλλας, και στη συνέχεια θα παρέχεται από αυτούς ανταποδοτικά κατάλληλος εξοπλισμός στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Σωματικά Αναπήρων παιδιών Ιωαννίνων.
Η συλλογή κι αποστολή θα πραγματοποιείται με τη βοήθεια του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 19ου Δημοτικού Σχολείου και 23ου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων της.
Τα νήπια σε συνεργασία με την Δ’ τάξη του 19ου Δημοτικού σχολείου υλοποίησαν κοινές δράσεις ευαισθητοποίησης, είδαν την ιστορία του «Ούσκου του μικρού αρκούδου», που η οργάνωση Αρκτούρος του έφτιαξε αναπηρικό καροτσάκι, Βίντεο της ΕΛΕΠΑΠ για την παγκόσμια ημέρα ΑΜΕΑ, διάβασαν την ιστορία της «Η Αργυρώ γελάει» και τον «κανέλλο το μικρό αρκουδάκι».
Είδαν Χριστουγεννιάτικες κάρτες που ζωγράφισαν με τα πόδια και το στόμα άτομα με αναπηρία και ζωγράφισαν και οι μαθητές με τον ίδιο τρόπο.
Τέλος δημιούργησαν ενημερωτικό υλικό για να το διανείμουν σε μαθητές, γονείς, και μέλη της τοπικής κοινωνίας.
Την Τετάρτη 3/12/2025 Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με αναπηρία, τα παιδιά του 23ου Νηπιαγωγείου επισκέφθηκαν το Ειδικό Νηπιαγωγείο Σωματικά Αναπήρων Παιδιών Ιωαννίνων στόλισαν το Χριστουγεννιάτικο δέντρο όλοι μαζί και να έφτιαξαν μπισκότα καρδιές.
Την επόμενη ημέρα οι μαθητές του 23ου Νηπιαγωγείου και της Δ’ τάξης του 19ου Δημοτικού ενημέρωσαν τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, αλλά και την τοπική κοινωνία, διανέμοντας το ενημερωτικό υλικό που θα έχει παραχθεί, σχετικά με τη συλλογή των καπακιών και το σκοπό της.


































Πρόσφατα σχόλια