Φυσική αγωγή στο σπίτι

Απρ 202028

Τα νήπια έχουν έντονη την ανάγκη κίνησης και αυτές τις μέρες που μένουμε σπίτι τα παιδιά περιορίζονται πολύ. Ας ξεχάσουμε λίγο πως το σπίτι πρέπει να είναι συνέχεια τακτοποιημένο και ας δοκιμάσουμε κάποια παιχνίδια που προτείνονται:

  1. Κρυφτό
    Το αγαπημένο παιχνίδι μικρών και μεγάλων μπορεί να παιχτεί πολλές φορές μέσα στην ημέρα και τα παιδιά να μάθουν να μετράνε ως το 10 για να κρυφτείτε ή ακόμα και με πεντάδες (5,10,15…100). Στόχος είναι να περάσουμε καλά με τους αγαπημένους μας αλλά κρύβονται και άλλα… α) το παιδί μαθαίνει κανόνες, β) βγαίνει έξω από την εγωκεντρικότητα που χαρακτηρίζει την ηλικία και προσπαθεί να κρυφτεί ώστε να μην το βλέπουν, γ) μαθαίνει σαν ποιηματάκι τους αριθμούς που θα βοηθήσει αργότερα σε μαθηματικές έννοιες και δ) μαθαίνει να διαχειρίζεται τη ματαίωση επειδή κάποια στιγμή θα χάσει (όλοι χάνουμε κάποια στιγμή αλλά είναι στιγμιαίο).
  2. Κάνουμε ό,τι λέει το ζάρι
    Φτιάχνουμε ένα ζάρι (ή και περισσότερα) όπως στην εικόνα

    και κολλάμε πάνω κινήσεις που θα κάνουμε όταν θα ρίξουμε το ζάρι. Θα μπορούσαμε να ζωγραφίσουμε πάνω κινήσεις (όπως παιδί που τρέχει, πηδάει, είναι στα 4, είναι στο ένα πόδι, κοιμάται κτλ) ή να φέρει αντικείμενα που ζωγραφίσαμε στο ζάρι (όπως μολύβι, κατσαρόλα, ρούχο κτλ) ή να μιμηθεί ήχους και κινήσεις όπως παρακάτω:

    Ανάλογα το επίπεδο του παιδιού το προσαρμόζουμε. Στην τάξη του νηπιαγωγείου, τέτοια εποχή θα γράφαμε την εντολή με κεφαλαία όπως παραπάνω και τα παιδιά από την επανάληψη, το χρώμα, την αναγνώριση του πρώτου γράμματος θα το “διαβάσει” προτού κάποιος του το διαβάσει.
  3. Φιδάκι ή γκρινιάρης
    Να ένα ζάρι που έφτιαξε ένας μπαμπάς μας και πως αξιοποίησε τη βεράντα του :
     
    Δημιουργούμε όπως μπορούμε να φανταστούμε και τα παιδιά διασκεδάζουν αναγνωρίζοντας αριθμούς.
  4.  Κουτσό
    Ζωγραφίζουμε με μαρκαδόρους στα πλακάκια όπως στην εικόνα (εναλλακτικά βάζουμε ζελοτέιπ με Α4 χαρτιά τους αριθμούς) ή με κιμωλία στην πυλωτή της πολυκατοικίας και τα παιδιά μαθαίνουν παίζοντας την αριθμητική ακολουθία 1 ως 10. Το να πηδούν κουτσό είναι μια σημαντική ικανότητα που πρέπει να κατακτήσουν σε αυτή την ηλικία.

    5. Κάποιες προτάσεις και από το διαδίκτυο μέχρι να επανέλθουμε με νέες ιδέες:
    https://www.oneirovates.com/post/%CF%88%CF%85%CF%87%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CF%87%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%B1?fbclid=IwAR2HGDgLmQRkZpHgjFpcpjhFAo-JlAUWE4a2qNbO_PCSvKt3Pskmx1LCxBQ

από κάτω από: Kινητικά παιχνίδια, Mαθηματικά | με ετικέτα , , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Φυσική αγωγή στο σπίτι    

Διαδικτυακά παιχνίδια

Απρ 202028

 

Η τεχνολογία στα χέρια των παιδιών.

Παρακάτω θα βρείτε κάποιες εφαρμογές για να μάθουν τα παιδιά παίζοντας με αριθμούς και γράμματα.

Μαθηματικά και ζώα:

https://learningapps.org/10553564

https://learningapps.org/11269493 (memory)

Γλώσσα και ζώα:

https://learningapps.org/4402078 (ανάγνωση λέξης και αντιστοίχηση με εικόνα)

https://learningapps.org/11333459 (ανάγνωση λέξης και αντιστοίχηση με εικόνα)

https://learningapps.org/1394975 (ανάγνωση λέξης και αντιστοίχηση με εικόνα)

https://learningapps.org/4553987 (δημιουργία λέξεων)

https://learningapps.org/4469669 (δημιουργία λέξεων)

 

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαδικτυακά παιχνίδια    

Οι συνδέσεις που έχουμε προτείνει ήδη

Απρ 202027

Πριν από τη δημιουργία αυτού το μπλογκ σας είχαμε προτείνει κάποιους άλλους αξιόλογους τόπους.

Παρακάτω θα βρείτε τους συνδέσμους:

https://karapachristina.blogspot.com/2020/03/blog-post_26.html?fbclid=IwAR0H_CMXEABgJcR-jR_CDY_u_guP4ASsD0xzcLfja55wNGYipWhOsdHUTvo (σχήματα)

https://wordwall.net/resource/1306386/%cf%80%ce%b1%cf%83%cf%87%ce%b1%ce%bb%ce%b9%ce%bd%cf%8c-%cf%80%ce%b1%ce%b9%cf%87%ce%bd%ce%af%ce%b4%ce%b9-%cf%86%cf%8c%cf%81%cf%84%cf%89%cf%83%ce%b5-%cf%84%cf%8c%cf%83%ce%b1-%ce%b1%cf%85%ce%b3%ce%ac-%cf%83%cf%84%ce%bf-%ce%ba%ce%ac%ce%b8%ce%b5-%ce%b2%ce%b1%ce%b3%cf%8c%ce%bd%ce%b9-%cf%8c%cf%83%ce%b1 (μαθηματικά)

https://www.youtube.com/watch?v=4_wvAId4d8Q&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2wF43IBdV8_bjfJLcBg5zPzQ6wJiJeMruggvQZUrQrXqRoFZNU5ye4aOM

(ιστορία και μουσική)

https://musiclab.chromeexperiments.com/Experiments?fbclid=IwAR0FQ4M7BwnLvN4rxuEPlzzrfBK3pZC81BPaOG9KiNG6miSVedlgW0HlY1I (μουσική)

https://karapachristina.blogspot.com/2019/10/1-10-on-line.html?fbclid=IwAR1RPG-c4Fk5ZM6o1gAgZpBED4GhZGkZep5hg2zCucUJUsJAADk72ZO-tj4 (αριθμοί)

https://www.thessalonikiartsandculture.gr/paidi/arthra-paidi/quot-chromatiste-quot-dorean-tis-sylloges-113-moyseion-ap-olon-ton-kosmo/?fbclid=IwAR0ejnPjIyC2bp0lSD-yfpj4ilhfhARNJCibVLDifYPQHdB0dr85gbjQj68 (εικαστικά)

 

https://www.helppost.gr/free/ebooks/paidika-paramithia-istories-online/ (ανάγνωση παραμυθιών)

από κάτω από: Αρχεία | με ετικέτα , , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι συνδέσεις που έχουμε προτείνει ήδη    

Παιδί και μαθηματικά

Απρ 202025
Μαθηματικά

Μοτίβα στο νηπιαγωγείο

Να ξεκινήσουμε με ένα μοτίβο. Παρατηρήστε τα χρώματα και το μοτίβο που δημιουργείται. Εκτυπώστε και ζωγραφίστε το. Δεν είναι πολύ όμορφο;

Μπορείτε να δοκιμάσετε και το παρακάτω:

 

από κάτω από: Mαθηματικά | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παιδί και μαθηματικά    

Kαλώς ήρθατε!

Απρ 202024

Μέσω αυτού του ιστολογίου μπορούμε να επικοινωνούμε και να σας κάνουμε παρέα σε αυτό το διαφορετικό ταξίδι. Η χρέωση είναι μηδενική και μπορείτε να μπείτε και μέσω κινητού για όσους δεν έχουν άλλο τρόπο πρόσβασης. Ελπίζουμε να επικοινωνήσουμε με τους περισσότερους αν όχι με όλους σας.

Σκοπός δεν είναι οι γονείς να αντικαταστήσουν το χώρο του νηπιαγωγείου μας αλλά να κρατήσουμε μια επαφή και να εξελιχθούμε με τη βοήθειά τους. Το κάθε παιδί έχει το δικό του ρυθμό και τα δικά του ενδιαφέροντα. Συνεπώς ζητάμε από τους γονείς να ενημερώνουν τα παιδιά για τις προτάσεις μας και να μας επικοινωνούν στο mail του σχολείου τις απαντήσεις τους (mail@23nip-ilioup.att.sch.gr)

 

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία

Οι νηπιαγωγοί

Πιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

Translate

European SchoolRadio Logo
Δεκέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Σκακιστική άσκηση



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων