Οκτώβριος 2023

Με αφορμή τις αυτοδιοικητικές εκλογές που έγιναν αρχές Οκτωβρίου στην πόλη μας, ψηφίσαμε και εμείς για το ποιο φθινοπωρινό φρούτο θα βγει βασιλιάς. Οι επιλογές ήταν το ρόδι, το μήλο, το αχλάδι, το πορτοκάλι και η μπανάνα. Βασιλιάς αναδείχθηκε το ρόδι με 5 ψήφους.

IMG 8178 IMG 8202 IMG 8203 IMG 8204 IMG 8205 IMG 8206 IMG 8209 IMG 8208 IMG 8207 IMG 8210 IMG 8211 IMG 8212 IMG 8215 IMG 8214 IMG 8213 IMG 8216 IMG 8217 IMG 8218

Στη συνέχεια τα παιδιά έβαψαν φθινοπωρινά φρούτα και έγραψαν το αρχικό γράμμα των φρούτων.

IMG 8220 IMG 8221 IMG 8219

Μιλήσαμε για το φθινόπωρο και τις αλλαγές που γίνονται στη φύση. Είπαμε ότι κάποια δέντρα χάνουν τα φύλλα τους και στη συνέχεια γίναμε φθινοπωράκια. Βάψαμε παιδάκια και για μαλλιά κολλήσαμε φθινοπωρινά φύλλα.

IMG 8226 IMG 8227 IMG 8234 IMG 8235

Τοποθετήσαμε τα φθινοπωρινά φύλλα από το μικρότερο στο μεγαλύτερο (μαθηματικές έννοιες).

IMG 8308 IMG 8306 IMG 8307 IMG 8310 IMG 8313 IMG 8312 IMG 8311 IMG 8314

Ξεκινήσαμε να μιλάμε για τη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου και είδαμε στον υπολογιστή ένα εκπαιδευτικό βίντεο κατάλληλο για την ηλικία τους που τους βοηθάει να κατανοήσουν καλύτερα τα γεγονότα εκείνης της εποχής.

https://video.link/w/vl6538be7a2777f#

Κάναμε κάποιες εργασίες σχετικές με τη γιορτή. Κόψαμε τους αριθμούς (2,8,1,9,4,0) τους βάλαμε στη σωστή σειρά και μάθαμε ότι ο πόλεμος ξεκίνησε στις 28 Οκτωβρίου 1940.

IMG 8323 IMG 8324 IMG 8325 IMG 8326 IMG 8327 IMG 8328 IMG 8329 IMG 8330

Στη συνέχεια μιλήσαμε για την Ελληνική σημαία μας, γιατί έχει αυτά τα χρώματα, τόσες γραμμές και έναν σταυρό. Το κάθε παιδί κατασκεύασε τη δική του σημαία και προσπάθησε να ανακατασκευάσει την ξύλινη σημαία μας (παζλ).

IMG 8332 IMG 8333

IMG 8334  IMG 8370IMG 8347IMG 8350IMG 8349IMG 8348IMG 8351IMG 8345IMG 8346IMG 8339IMG 8340IMG 8341IMG 8338IMG 8337IMG 8344IMG 8343IMG 8342

Μάθανε να γράφουν τις λέξεις “ΟΧΙ” και “ΑΕΡΑ”

IMG 8353 IMG 8352 IMG 8354 IMG 8355 IMG 8356 IMG 8360 IMG 8359 IMG 8358 IMG 8362 IMG 8363 IMG 8364 IMG 8368 IMG 8367 IMG 8378 IMG 8381 IMG 8380 IMG 8379 IMG 8382 IMG 8383 IMG 8384 IMG 8385 IMG 8387 IMG 8389 IMG 8390 IMG 8391 IMG 8392 IMG 8393 IMG 8394

Γίναμε μάγοι που μεταμόρφωσαν το “ΟΧΙ” σε στρατιώτες.

IMG 8398 IMG 8399 IMG 8400 IMG 8401 IMG 8397 IMG 8395 IMG 8403

Την τελευταία μέρα του Οκτωβρίου ήταν Ημέρα αποταμίευσης. Εξηγήσαμε στα παιδιά τι σημαίνει η λέξη αποταμίευση και πόσο καλό είναι να την εφαρμόζουμε στη ζωή μας. Κάναμε τους δικούς μας κουμπαράδες, τους οποίους θα κρατήσουμε στο σπίτι μας όλο το μήνα Νοέμβριο και στο τέλος του, θα τους επιστρέψουμε στο σχολείο, για να δοθούν τα χρήματα για φιλανθρωπικό σκοπό.

IMG 8427 1 IMG 8426 1 IMG 8429 1 IMG 8428 1

 

Σεπτέμβριος 2023

Ξεκίνησε το σχολείο και ασχοληθήκαμε με τους κανόνες που πρέπει να τηρούμε στην τάξη μας για να περνάμε όμορφα. Συζητήσαμε και που αλλού υπάρχουν κανόνες (σπίτι, αυλή, στην πόλη). Τους γράψαμε σε ένα χαρτόνι για να τους βλέπουμε κάθε μέρα και τα παιδιά το υπέγραψαν.

IMG 8161IMG 8162 IMG 8161

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ

Μαθαίνουμε το αρχικό του ονόματός μας. Το κάθε παιδί κρατώντας το καρτελάκι με το όνομά του προσπαθεί να το βρει στον πίνακα και να το κυκλώσει.

IMG 8178 IMG 8179 IMG 8182 IMG 8181 IMG 8180 IMG 8183

Έπειτα περπατάμε μέσα στην τάξη υπό τον ήχο μουσικής και όταν σταματήσει η μουσική το παιδί ψάχνει το αρχικό γράμμα του ονόματός του μέσα στο στεφάνι.

IMG 8184 IMG 8185 IMG 8188 IMG 8187 IMG 8186 IMG 8189 IMG 8190 IMG 8191 IMG 8194 IMG 8193 IMG 8192 IMG 8195 IMG 8196

 

Γράφουμε το αρχικό μας γράμμα σε ένα φθινοπωρινό φύλλο και φτιάχνουμε το δέντρο με ονόματά μας.

IMG 8197 IMG 8200 IMG 8199 IMG 8198 IMG 8201

 

 

 

1ος Θεματικός κύκλος: Κυκλοφοριακή Αγωγή

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με το θέμα:  “Κυκλοφοριακή Αγωγή”. Ξεκινήσαμε συζητώντας με τα παιδιά αν ήξεραν τι σημαίνει ο όρος αυτός ή  αν τον άκουσαν κάπου. Επικεντρωθήκαμε στη σωστή και ασφαλή κυκλοφορία τόσο των οχημάτων όσο και των πεζών στους δρόμους (περνάμε με το πράσινο φανάρι, διασχίζουμε το δρόμο από τη διάβαση, φοράμε ζώνη και κράνος κ.α). Είδαμε βιντεάκια σχετικά με την Κυκλοφοριακή αγωγή και βγήκαμε έξω από το σχολείο μας για να δούμε τις πινακίδες και τι σημαίνει η κάθε μία.

IMG 7879 IMG 7880 IMG 7881 IMG 7883 IMG 7882

Βίντεο που είδαμε στο σχολείο:

https://video.link/w/4ed_ajTnUuE#

 

Έφτιαξαν το δικό τους φανάρι

IMG 7869 1 IMG 7870 1 IMG 7871 1 IMG 7872 1 IMG 7873 1 IMG 7874 1

 

Ζωγράφισαν όσα σήματα γνώριζαν.

IMG 7884 IMG 7896 IMG 7886 IMG 7885 IMG 7897 IMG 7898 IMG 7899 IMG 7902 IMG 7901 IMG 7900 IMG 7903

IMG 7904

Έκαναν τα σήματα του Μονόδρομου, του STOP, δρόμος μόνο δεξιά ή αριστερά, δρόμος μόνο για ποδήλατα και ΠΡΟΣΟΧΗ σχολείο.

IMG 7913 IMG 7915 IMG 7926 IMG 7927 IMG 7928 IMG 7929 IMG 7930 IMG 7931 IMG 7932 IMG 7933 IMG 7934 IMG 7935 IMG 7936 IMG 7937 IMG 7938 IMG 7939 IMG 7941 IMG 7940 IMG 7943IMG 7944

Μάιος 2023

Τη Δεύτερη Κυριακή του Μαϊου είναι η γιορτή της Μητέρας. Γι’ αυτή την ημέρα τα παιδιά έφτιαξαν ένα καδράκι με καρδούλες από έγραψαν “Χρόνια Πολλά Μαμά. Σ’ αγαπώ”

IMG 7834 IMG 7835 IMG 7836 IMG 7837 IMG 7838 IMG 7840 IMG 7841 IMG 7842 IMG 7843

Στο τμήμα του ολοημέρου τα παιδιά έμαθαν για τους δεινόσαυρους.

IMG 7816 IMG 7815 

 

 

Και για το ηλικακό μας σύστημα. Ακόμα έγιναν αστροναύτες έτοιμοι να πετάξουν με τα διαστημόπλοια τους στο διάστημα.!!!

IMG 7821 IMG 7822 IMG 7823

IMG 7820 IMG 7818 IMG 7819

Κάναμε λουλούδια για να ομορφύνουμε την τάξη μας.

IMG 7789 IMG 7792 IMG 7791 IMG 7790

 

4ος Θεματικός κύκλος. STEM-Ρομποτική. Γνωριμία με τα επαγγέλματα

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με τα επαγγέλματα. Ξεκινήσαμε συζητώντας τι σημαίνει η λέξη “επάγγελμα” και αν γνωρίζουν το επάγγελμα των γονιών τους. Μας το ζωγράφισαν όπως μπορούσαν, όπως και με το τι επάγγελμα θα ήθελαν να κάνουν όταν μεγαλώσουν.  

BEB26B0A A27F 48D6 9392 BADB6055FEF8    IMG 7605IMG 7607IMG 7606 C40EB6D7 DB62 4F9D 98D0 CC568D46468C 1518805A E7C6 4036 B32F 434F25933399

Μιλήσαμε για τα επαγγέλματα του παρελθόντος, τα οποία δεν εξασκούνται και είδαμε σχετικές είκονες στο διαδίκτυο. (νερουλάς, παγοπώλης, παγωτατζής, πεταλωτής, γανωτής, λούστρος κ.α) και τα ζωγραφίσαμε.

IMG 7718 IMG 7719 IMG 7720 IMG 7721

Συζητήσαμε με τα παιδιά ότι μόνο οι ενήλικες εργάζονται και ότι απαγορεύεται να εργάζονται τα παιδιά. Δυστυχώς όμως σε κάποιες χώρες δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ένοιωσαν πολύ τυχερά που ζουν στη χώρα μας και ζωγράφισαν το πως νοιώθουν τα συγκεκριμένα παιδιά.

 

Παιδική Εργασία    Παιδική εργασία και Ευρώπη :: left.gr

IMG 7795 IMG 7798 IMG 7797 IMG 7796 IMG 7799 IMG 7800 IMG 7801 IMG 7804 IMG 7803 IMG 7802 IMG 7805 IMG 7806 IMG 7807 IMG 7808 IMG 7809

Το 18ο Νηπιαγωγείο κάλεσε την Πυροσβεστική Υπηρεσία να μιλήσει στα παιδιά και των δυο σχολείων για το επάγγελμα του Πυροσβέστη. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τους δυο πυροσβέστες που μας επισκέφθηκαν και τους έκαναν πάρα πολλές ερωτήσεις. Προτού φύγουν βγήκαμε έξω από το σχολείο όπου είχαν σταθμεύσει του Πυροσβεστικό τους όχημα και μας έδειξαν τι στολές φοράνε, πως ρίχνουν το νερό για να σβήσουν τη φωτιά και πως ακούγεται η σειρήνα. Τους ευχαριστούμε πολύ για τις γνώσεις που μας προσέφεραν.

IMG 7692 IMG 7694 IMG 7686 IMG 7685 IMG 7691IMG 7689 IMG 7688 IMG 7690IMG 7695 IMG 7697 IMG 7698 IMG 7703 IMG 7704 IMG 7705 IMG 7708IMG 7709 IMG 7710

Μόλις επιστρέψαμε στην τάξη ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε περισσότερο από όσα μας είπαν οι Πυροσβέστες.

IMG 7714 IMG 7713 IMG 7712

Ασχοληθήκαμε με τα επαγγέλματα υγείας και ποια είναι αυτά. Τα παιδιά γνώριζαν πολλά από τα συγκεκριμένα επαγγέλματα (γιατρός, παιδίατρος, οδοντίατρος, καρδιολόγος, νοσοκόμος κ.α).

IMG 7678 IMG 7679 IMG 7680IMG 7780

Μια άλλη μέρα ένας πατέρας, που είναι ναυτικός-μηχανικός σε εμπορικό πλοίο, ο κ. Δημήτρης και που το παιδάκι του φοιτά στο διπλανό νηπιαγωγείο, μας κάλεσαν για να ακούσουμε τις δυσκολίες του επαγγέλματος, Μας έφερε να δούμε κάποια αντικείμενα που είχε αγοράσει από χώρες που επισκέφτηκε. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με όσα έλεγε, είχαν πολλές απορίες και του έκαναν συνεχώς ερωτήσεις.

IMG 7785 IMG 7784 IMG 7786 IMG 7787

Το σχολείο μας επισκέφθηκε ένας οδοντίατρος και μια νοσηλεύτρια από Κέντρο Υγείας Σερρών για να μιλήσουν στα παιδιά για τη στοματική υγιεινή και τη σωστή διατροφή που πρέπει να ακολουθούμε για να έχουμε γερά δοντάκια. Τους ευχαριστούμε πολύ.

IMG 7846 IMG 7847 IMG 7848 IMG 7849 IMG 7850 IMG 7851 IMG 7852 IMG 7855 IMG 7854 IMG 7853 IMG 7856 IMG 7857 IMG 7858 IMG 7859 IMG 7860 IMG 7861 IMG 7862 IMG 7863 IMG 7864 IMG 7865

Απρίλιος 2023

Καθώς μπήκε ο Απρίλης και πλησιάζοντας το Πάσχα ξεκινήσαμε να συζητάμε με τα παιδιά τι γιορτάζουμε το Πάσχα. Δείξαμε σχετικά βιβλία που εξιστορούσαν με απλά λόγια την ιστορία του Χριστού, μιλήσαμε για τα θαύματα που έκανε και για τα πάθη Του. Είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο στο youtube σχετικά με το θέμα μας.

https://video.link/w/vl644115112a81e#

 

Είπαμε για το μεγαλύτερο θαύμα του Χριστού, την Ανάσταση του Λαζάρου. Μάθαμε τα κάλαντα του Λαζάρου και το κάθε παιδί έκανε το Λαζαράκι του.

IMG 7722 IMG 7723 IMG 7726 IMG 7727 IMG 7729 IMG 7730 IMG 7731 IMG 7732 IMG 7733 IMG 7734

Βάψαμε κόκκινα αυγά, που μας έφεραν τα παιδιά από το σπίτι τους, με βαφή του εμπορίου και με τέμπερες. Και κάναμε τα πασχαλινά μας καλαθάκια.

IMG 7736 IMG 7737 IMG 7738 IMG 7739 IMG 7740 IMG 7741 IMG 7742 IMG 7743 IMG 7744 IMG 7745 IMG 7746 IMG 7747 IMG 7748

Τα παιδιά ζωγράφισαν την περιφορά του Επιταφίου.

IMG 7752 IMG 7753 IMG 7754 IMG 7755 IMG 7756

Μάρτιος 2023

Την πρώτη μέρα του Μαρτίου μιλήσαμε για την Άνοιξη και για το έθιμο “Μαρτάκια”. Βάλαμε και τον δικό μας μαρτάκι.

Επίσης κάναμε και την κυρά Σαρακοστή, ένα δικό μας ημερολόγιο για να μετρούμε πόσες εβδομάδες έχουμε μέχρι το Πάσχα.

7C142651 2AB0 420C 9200 56D8490C8952 2D23EBB5 5DD0 467A 84A6 7D9F0512216F BB68BB96 D621 407A A638 5615511BE06C

222C120D 3673 4DF9 A06E 5ED1A7863423

Είπαμε ότι την Άνοιξη μας τη φέρνουν τα χελιδόνια, τα οποία περιμένουν να πάρουν τα μαρτάκια μας που θα αφήσουμε στα δέντρα, όταν τα δούμε, για να χτίσουν γερή φωλίτσα.

BE15D6C0 EA54 4314 9672 E558A5B9BFD7 D0794778 0818 4AF3 9D89 2BFED8ACB43E

Απέναντι από το Νηπιαγωγείο μας έχουμε μια αμυγδαλιά που ξεκίνησε να ανθίζει. Βγήκαμε έξω, την παρατηρήσαμε από κοντά και στη συνέχεια φτιάξαμε τη δική μας αμυγδαλιά.

D9A2020F B7C1 4CB6 B445 42F5CEB043E4 372ADDD9 C0AD 4FAE 970B BF8CA0F61F2F 069AD6B5 535D 4739 81A5 E968005B190F 16DA4E25 00B3 4C89 B6FC 74BCED122BDE 985096DD 3280 4266 BF47 2F9F6D2C57C068411301 6CF2 47FD 94AE B5A4F7FB217B 724767B0 3216 4563 B657 F27D615D210B 6EFF7209 FD60 4925 8533 CC28933C8243 6E614B25 A499 442D 8716 FC7AB00F8113 

Μάθαμε το αίνιγμα για την αμυγδαλιά και το ζωγραφίσαμε. Ένα παιδάκι από το διπλανό σχολείο έφερε μια αμυγδαλιά, την οποία παρατηρήσαμε και είδαμε τους καρπούς που βγάζει. 

A3FC97B7 0FF9 44F8 96D0 74A418454414 CD26A9A8 5237 4B89 922C C1A507E599070A51CC6D 384D 480C B790 7A34B6C4D26665624B34 DDB4 4AC5 9D07 6798CFA7719B

 

Στο ολοήμερο καλωσόρισαν την Άνοιξη με διαφορετικό τρόπο.

394E30F4 DAC4 4BE6 B7F9 B421752A3092 3D5247A8 A254 4D0E 853F 2E889BD8BC66  B13C8433 960B 457D 8FD4 8E791221D6C0

Μιλήσαμε για την 25η Μαρτίου και για τον διπλό εορτασμό (Ευαγγελισμός και αγώνας εναντίον των Τούρκων). Είδαμε σχετικά εκπαιδευτικά βίντεο για την καλύτερη κατανόηση των γεγονότων. Μάθαμε τους ήρωες της Επανάστασης.

https://video.link/w/vl642298cf1edd6#

https://video.link/w/vl642298898a658#

Έκαναν τσαρούχια, τσολιαδάκια, ζωγράφισαν τον Ευαγγελισμό.

8DC2C6A5 A9D2 4402 A839 5D25F4A9E544 083A49C4 DC06 475C 94B0 C2AB6E15C242 AEF259B2 F7AE 4B72 8ABE 94128C7CB532  IMG 7668

 

Φεβρουάριος 2023

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2023-2024

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Σχολ.έτος 2023-24

 

Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α’ της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α΄ 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

 https://proti-eggrafi.services.gov.gr

 Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019

 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΟΥΝΗΠΙΟΥ/ΠΡΟΝΗΠΙΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ/ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΞΗΣ ΒΗΜΑΤΑ:

 

1…Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

2….Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του  Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

3… Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ/ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΔΙΑΔΟΧΙΚΑ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ,Προαιρετικά στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο  (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

στ) Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή. Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο

Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

 ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.

ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ.

ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ

ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 2321059773

 

                                                                                        Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥ

                                                                                           22ου ΝΗΠ. ΣΕΡΡΩΝ

 

 

ΟΡΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ 18-22ου ΝΗΠ/ΓΕΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ

  1. Αρκαδιουπόλεως    1-τέρμα     2-τέρμα                    18ο-22ο
  2. Βενιζέλου Ελευθερίου     45 – 93           40 – 54      

            (Από 8ης Μαϊου έως Κοσμά Αλεξανδρίδη  )            18ο-22ο

  1. Ιντζέ Νικολάου 1-τέρμα        2-τέρμα                   18ο-22ο
  2. Ιντζέ Νικολάου Πάροδος 1-τέρμα 2-τέρμα       18ο-22ο
  3. Κιουταχείας           1-τέρμα        2-τέρμα                  18ο-22ο
  4. Κομνηνών 13-45           12 – 40                                   18ο-22ο
  5. Κοσμά Αλεξανδρίδη 5 -11              2 – 8              18ο-22ο

          (Το κομμάτι από  Αρκαδιουπόλεως έως Μεραρχίας)

  1. Κοσμά Αλεξανδρίδη 13 – 19           10 – 20        18ο-22ο

          (Από   Βενιζέλου έως Αρκαδιουπόλεως)       

  1. Λαχανά 1-τέρμα        2-τέρμα                           18ο-22ο
  2. Μεραρχίας    55 – 93           48 – 96                           18ο-22ο

           (Από Κοσμά Αλεξανδρίδη έως Κιλκίς)

  1. Μπουμπουλίνας 1-τέρμα        2-τέρμα                18ο-22ο
  2. Παλλαδαρίου 1 -21              2 – 24                     18ο-22ο
  3. Πατριάρχη Γρηγορίου Ζ΄ 1-τέρμα 2-τέρμα        18ο-22ο
  4. Πόντου 1 – 37            2 – 40                                  18ο-22ο
  5. Σαράντα Εκκλησιών 1-τέρμα        2-τέρμα        18ο-22ο
  6. Σεβαστείας            1- 41       2 – 34                               18ο-22ο
  7. Σπετσών 7 – 33     10 – 24                                      18ο-22ο

           (Από Βενιζέλου έως Μεραρχίας)

  1. Τραπεζούντος 1 – 17      2 – 18                           18ο-22ο

          (Από 8ης Μαϊου έως 40 Εκκλησιών)   

  1. 8ης Μαϊου 1-τέρμα        2-τέρμα                         18ο-22ο

Μάθαμε τον μύθο του Φλεβάρη. Είδαμε σχετικό βίντεο της Τάνιας Μάνεση και στη συνέχεια τα παιδιά τον ζωγράφισαν.

http://dreamkindergarten.blogspot.com/2021/01/blog-post_2.html

3A607050 115F 4ACB B676 C73912B21C01 A1646DE6 2744 4D8C 910A 6298082EEF48

Μάθαμε την παροιμία: “Ο Φλεβάρης και αν φλεβίσει καλοκαίρι θα μυρίσει μα αν τύχει και θυμώσει μες στο χιόνι θα μας χώσει”.

79C36B45 AA41 4014 B208 8E7494589421 B771464E 00F0 4969 AD09 E5E89D110F5A 7AF5D47E 6D7F 4989 B9DE B25D6C139D00 049A2406 F96C 4B90 9156 D88C204BF485 1B4A5310 4A56 43BE B227 618A3673DAE5 884AD693 941B 4BD3 868E 7EDA2258B042

Κάναμε διάταξη ποσοτήτων.

27D49358 BC81 4773 9090 2F0D30EA4DAE

Επειδή έχει πολύ κρύο στην πόλη μας (-4, -5) μιλήσαμε για τα πολικά ζώα και εξηγήσαμε πού μένουν και σε τι συνθήκες επιβιώνουν. Είδαμε σχετικά βίντεο.

https://video.link/w/ImIF30jEryQ#

https://video.link/w/5qX5VFrOtWc#

https://video.link/w/gkGSk-MdtYU#

https://video.link/w/vl63edf0fb9dedf#

Έπειτα τα παιδιά έκαναν το δικό τους πιγκουίνο μέσα σε ένα ιγκλού.

8BFEAE09 65B9 4FE3 9EFB 2F4CA3F070A1 96F4FD11 49D7 45E2 99AE C855F8A01ACF 0A0B130F 3C17 4CDD AE77 63F9319515C3

Έγιναν τα ίδια πιγκουινάκια

246F79B1 8647 4F5B AA59 2B9E9D6C6EA3 D995028D 30F5 426E A29A A35C4C2FFA1F 4A2E11BB 7D52 41FA B93C CFE85B9E2C1A C990B24E 3172 43DD 97C6 95CACFC6199D 92DA9A1E 877C 41D1 824D C4BA36EF49C8

Τοποθέτησαν τα πολικά ζώα με βάση σε ποιον πόλο ζουν.

5388EF86 488C 4FAE 896E 8CBC3CE3F572 49AFF4E0 0BFD 4764 9C23 DBAD02466CB8 DAE98ACC 441B 45CF 94F7 73E69EB2CD96 4DEAF23A CE5C 4882 8E63 861FBAF2F65A AD5B7FDD 52E1 4FDB 98C0 23D0275766C9 91F9991F EF0E 4372 9DFA C33B359086FC 41B3CC59 4D8E 4A43 990D 20AC4F481E7C 73098284 F673 4F5F BDD1 508F12B56C6B 947CB58F DB98 4274 AFC5 DEBAA31EDFEA E729D9A8 D4DC 40B6 9718 F33F9DEF4D95

Χρησιμοποιώντας την παλάμη τους δημιούργησαν μια πολική αρκούδα.

958DE411 A0BF 48D1 B986 14CC75FE6B5E D37E6515 775D 476F 879E 5C1C9BF78C2E B3557A4A 5F27 4F1D B414 236C3858BE11 63B3AD0E 99AD 47E9 9768 50E7BEBA3000 B5F6462F 2733 4979 81FD 45D51980A99C 9B656293 A845 4C14 A491 8183C56DCD35 B027D627 D3F1 4F13 A70E 080167D39E15

Έγιναν τα ίδια πολικές αρκούδες.

0D3FFA9E 7144 4BFA 8FDF 79664F6FBF7B 571FE5AB 28DD 4D76 ABB7 1B9D47DAB3AC

Με την κυρία των αγγλικών έκαναν μια κάρτα για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου.

00A824E8 4374 4432 BCDD BD14C0DA5166 A25F3765 7F5D 4E80 B01B E19DDB36F977

Καλωσορίσαμε το τριώδιο κάνοντας διαφορετικούς κλόουν.

C0E25AF2 624E 40C4 92D4 F43D33D79658 477E526D DA04 4A6A A05D 80CF74BC62A0 45AB2780 2BA4 4C24 B250 D62B3158A8F4 9111711D 421F 4BE4 A9A2 847DFC2AD07D 80C6D871 50B0 4240 B288 1E17AEC86A6F C3FC81FA FB4E 4BD6 86C8 E291D36F501A 110EFE09 1A6F 4508 AD3E C4D57475E28E 6C67EC7F F0BC 4DD7 AFEE FDCEDEDD835C 4568AB7C 1E56 4598 9D02 E6074C9D1376 306AF8C1 73CA 41F2 8969 BBD993521219 B2C5497A E193 423F B56F 1042D1ADDFE2 EB298371 909C 4B3B BC84 5D96D9487066

Κάναμε αποκριάτικο πάρτυ και τα παιδιά το διασκέδασαν πολύ.

.jpg 125706DF5 E6FA 4E43 B8F7 BF96CA6A0D38

 Τη μέρα της  Τσικνοπέμπτης τσικνιστήκαμε και εμείς στο σχολείο παραγγέλνοντας σάντουιτς από μαγαζί της πόλης μας.

23DB5229 CDBC 4560 80F0 9AF5B53F1CEA 1DCADFF3 68CC 4C52 902A 5D8E66F812AB DD675F0E 8C65 4BF1 95D2 075E66DC43B5

 

Προσπάθησαν τα παιδιά να ξανασυνθέσουν την μαγισσούλα βάζοντας τα γεωμετρικά σχήματα στη σωστή τους θέση.

B2795008 A41D 412A 8984 231A0A684669 F8F62925 57F4 4410 B100 03A2680A4103 4F81C772 E5E9 4832 80A1 BE162DD3D042 3D14331E AB35 47B6 B717 152B265A7359 D56B9DE0 AC03 4CFE 8DD1 D4C12DDFCFD8 6A2885FD 8EA3 4180 920E 35980E639482 C7636A16 C2AB 4894 BB13 BD6BF0548710 A7628D6C 87E4 4E3E BCBA 87F7F00E2F1D D9E35433 F941 4986 B0B2 65224E93CFDF 50F52179 9599 48A6 B4AF 3E5710F42052 77234FD2 FD88 4F4C 9D25 EB0DA34D0887

Στο ολοήμερο το τμήμα ασχολήθηκαν με το περιεχόμενο της γης μας και από τι αποτελείται.

94B21659 FCA6 46AD 9561 B1E6D0DEB245 274541F2 39FC 4EFB 985C 06D88084AEE2  253290C6 20E3 4943 94CE 213DE44C92A9

Μιλήσαμε στα παιδιά για το έθιμο του χαρταετού, είδαμε χαρταετούς που φτιάχνονται στην Κίνα και στην Ελλάδα και προσπαθήσαμε να βρούμε ομοιότητες και διαφορές. Έπειτα κατασκευάσαμε τον δικό μας χαρταετό.

FE1AFF02 F3EC 4B2E 9F87 7ED4B82B0226 14C7C03F EB47 4005 A83B 9138FF12AAAE 44C17BCB 0066 4829 A758 1250778823EF

Ακούσαμε το τραγούδι του Mίκη Θεοδωράκη “Οι Χαρταετοί”.

https://video.link/w/vl6408bί112adf5f#

Ιανουάριος 2023

Μιλήσαμε για τους Τρεις Ιεράρχες και γιατί η γιορτή θεωρείται σχολική γιορτή. Κάναμε μια κατασκευή με τους Ιεράρχες και μάθαμε την προσευχούλα τους.

DFA63868 71EE 46DD B2C3 26369E305A34 165396F3 5BBB 49AC 9033 143D5B5C6B30 028CCE74 752D 429F A0B5 29A7DFAF66F6 5BCE02D3 7453 4825 A475 8E3905F8E702 EA210551 1A91 4547 92FB 31E2FF3293EB C27651BC 3945 4D7F 9B18 2525D7C21BBA FBA2C2FC 6DD4 434F 97B4 561E3A8F1F78

 

Ασχοληθήκαμε με τις μαθηματικές έννοιες από το Μεγάλο προς το Μικρό και το αντίστροφο (διατάξεις). Για να τις κατανοήσουν τα παιδιά τις δουλέψαμε με τα τουβλάκια και στη συνέχεια με σχετικό φύλλο εργασίας.

3DD159B3 6051 4EBD 993C 22F69CDF25D8 580D5C70 1E7F 40C1 8132 F258556BEE42   76A512A9 9838 4D0E 8B38 1A3F5E801DBF

7CC26540 11F2 41F1 A2BB D9B3172BBE25 93D57FDB 40FD 4F89 B214 E97D3F0D7C00 33C99EBB AD83 46A3 BB63 C9A2B1D455D9 1F848A79 058E 4DAA 948A 46D77A9082D5    45CE9D42 5E97 46B9 8A57 283F0AA8E5CF  7D416E21 B7A0 4A4D 8884 594C3A879655

 

3ος Θεματικός κύκλος: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ. ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ

Στα πλαίσια του 3ου Θεματικού κύκλου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με την έννοια του εθελοντισμού και πόσο σημαντικός είναι στη ζωή τη δική μας και των συνανθρώπων μας. 

Η πρώτη δράση μας ήταν την ημέρα της αποταμίευσης (31 Οκτωβρίου) να κάνουμε έναν κουμπαρά, τον οποίο θα κρατήσουμε έναν μήνα στο σπίτι μας και στο τέλος Νοεμβρίου θα τον επιστρέψουμε στο σχολείο και με τα χρήματα που θα συγκεντρώσουμε θα αγοράσουμε προϊόντα πρώτης ανάγκης για φτωχές οικογένειες. 

Συμμετείχαμε στη δράση της Ιεράς Μητρόπολης Σερρών και τα προϊόντα που αγοράσαμε από το γειτονικό μας Super Market τα δώσαμε σε φτωχές οικογένειες.

6F04A950 5304 4460 B90C 8128FFFBD3F6 6813DAD6 A62E 48F0 9595 A74CF8259698 1E00C58B 6BD1 4F32 8096 F92CE2413E3A    C045E8CC 47E6 49D5 B2A6 828E6FD8F54A   1111 EF31AA79 6B26 45A3 93BA 951703261A62 65A39911 FC96 4CC5 B71E D57A9FE4FC08 8C582F04 5C5D 45B2 A475 DD66F9C09F9C CD992B62 1DCE 4E8F 90E2 DB3DF5E367CA B073AB52 487C 4581 88F0 BCFA096867DD 9F1F3E32 968E 4066 8E28 67125E362FFA BA0439A7 422B 4485 8956 3F11CD7A2A06 24AC4F8C 3B98 47CF A659 11CD1365F700 1

Η δεύτερη δράση μας στα πλαίσια του εθελοντισμού ήταν να οργανώσουμε ένα Χριστουγεννιάτικο bazaar και με τα χρήματα που θα μαζευτούν να βοηθήσουμε τα αδέσποτα ζώα, τα οποία φροντίζει στο Πετρίτσι Σερρών η κα. Ντίνα Μανδράκη.

Με τη βοήθεια των γονέων του σχολείου μας καταφέραμε να μαζέψουμε το ποσό των 75 ευρώ, το οποίο παραδώσαμε στον κτηνίατρο Κώστα Βλάχμπεη και εκείνος με τη σειρά του στην κα. Μανδράκη, η οποία αγόρασε τροφές και χάπια για τα ζώα που φροντίζει.

4C4605F2 7210 4EDA 8BD0 940992C2BC24 ACD1B37D A284 4BE1 AAD9 62D30E550A72 4E2147F3 D256 4DE6 AEEA 1670D3B6F220 FBCF9DAC F48C 4583 B3D8 E620DBD79242 66BB8939 9FD4 401E 9C72 D2270F3D0431

Η τρίτη δράση μας αφορά τη συμμετοχή του σχολείου μας στο στολισμό των Χριστουγεννιάτικων δέντρων του Δήμου Σερρών στο κέντρο της πόλης.

Τα Χριστουγεννιάτικα στολίδια μας έγιναν από τα παιδιά με την πολύτιμη βοήθεια και συνδρομή των γονέων τους, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά.

4AF788A9 74FB 46E2 9AC6 9ECFF35B09B5 DCD5C2AD 377E 4FDB B3DA 1B7338D42260 A6D0E95A 7C22 4339 A88A AE0C1ACD895D C6D14B42 0271 4B68 8D92 CEDE0DE97138 5CBD9CA9 5367 424C 8207 F10DB43FA600 F4D17CE8 8CB1 4C43 B4E4 17FF5D674C49 99A7F18D 0CAC 41A7 8120 50B622409BF4 C01B6749 A4B8 412B 969F EF9EA578AF6Cdentrookdentro1dentro3foto1601D59EB 944F 4796 9791 AE4E32880511

Διαβάσαμε ένα παραμύθι σχετικό με τον εθελοντισμό :”Η Ραλλού των αστεριών” και το ζωγραφίσαμε.

D2A46D88 5EFC 43F2 8045 574DC54853C2

Συζητήσαμε με τα παιδιά για το πόσο σημαντικό είναι να νοιαζόμαστε για τους άλλους είτε είναι άνθρωποι είτε ζώα και έτσι αποφασίσαμε να ταϊζουμε τις αδέσποτες γάτες της γειτονιάς μας.

6F03F3DD 1E2D 442F 8A76 9BDF8CD1396C

Επίσης μιλήσαμε για τη σπουδαιότητα της εθελοντικής αιμοδοσίας και είδαμε σχετικά βίντεο.

94E58F49 6950 46AD 8349 A6430C33A482