Εσωτερική αξιολόγηση


Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται
σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου
Το σχολείο μας είναι το 22ο Νηπιαγωγείο Σερρών. Η περιοχή που βρίσκεται είναι
πυκνοκατοικημένη, μεσαίου κοινωνικοοικονομικού επιπέδου. Το 22ο Νηπιαγωγείο
Σερρών στεγάζεται σε ενοικιαζόμενο ισόγειο χώρο κάτω από οικοδομή, επί της
Αρκαδιουπόλεως 15. Αποτελείται από δύο (2) αίθουσες συνολικής λειτουργικής
χρήσης 75τ.μ και 1 W.C. Έχει αύλειο χώρο κατάλληλα διαμορφωμένο για τα παιδιά. . Ο χώρος
θερμαίνεται τον χειμώνα με τηλεθέρμανση, είναι κλιματιζόμενος , εξοπλισμένος με
οικιακές συσκευές για χρήση του ολοημέρου. Λειτουργεί ως ολοήμερο, με το
υποχρεωτικό πρωινό τμήμα να έχει 17 νήπια-προνήπια και το προαιρετικό ολοήμερο να έχει 14
νήπια-προνήπια. Οι τοποθετημένες, με οργανική θέση εκπ/κοι ,είναι 2, μία του υποχρεωτικού
πρωινού τμήματος και μια εκπ/κος του ολοημέρου η οποία είναι και η Προϊσταμένη του σχολείου.

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Θετικά σημεία
Η καλά οργανωμένη και ευέλικτη μαθησιακή λειτουργία, οι πολύ καλές σχέσεις
μεταξύ νηπίων και εκπ/κων, η συνεργατικότητα σε πολλά επίπεδα, η τακτική
φοίτηση των παιδιών.

Σημεία προς βελτίωση
Το σχολείο παρουσιάζει θετική διάθεση για επικοινωνία με τους γονείς/κηδεμόνες.
Εντούτοις θα μπορούσε να είναι πιο ενεργό σε θέματα επικοινωνίας και συνεργασίας μαζί τους με την
ανάληψη συγκεκριμένων και στοχευμένων δράσεων. Σημαντικό επίσης η δημιουργία
ιστοσελίδας με τον τακτό εμπλουτισμό της για καλύτερη επαφή -ενημέρωση της κοινωνίας.
 

Διοικητική λειτουργία
Θετικά σημεία
Η πολύ καλή συνεργασία των εκπ/κων του σχολείου μαζί με την προϊσταμένη αρχή,
για τη διοίκηση της σχολ. μονάδας, οι μελετημένες προτάσεις για προαγωγή του
έργου μας, οι συντονισμένες προσπάθειες για την κτηριακή μας αναβάθμιση.

Σημεία προς βελτίωση
Πιο συστηματικές προσπάθειες για την εύρεση χώρου,με στόχο την μετεστέγαση του
σχολείου μας σε καταληλότερες υποδομές. Μεγαλύτερο και πιο ευέλικτο άνοιγμα
στις σχέσεις με άλλους φορείς.

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Θετικά σημεία
Η ανελλιπής παρακολούθηση όλων των επιμορφώσεων που οργανώθηκαν από το 4ο
ΠΕΚΕΣ ΣΕΡΡΩΝ και τη ΣΕΕ. Η διάθεση και επιθυμία για επιμορφωτικές διαδικασίες
που ενισχύουν και προάγουν το εκπ/κο μας έργο.

Σημεία προς βελτίωση
Η οργάνωση και ενίσχυση επιμορφωτικών δράσεων με άλλα σχολεία, με πιο
εξειδικευμένους φορείς , καθώς και με εθνικά δίκτυα με στόχο τη διεύρυνση των
οριζόντων των εκπ/κων και με αποτελέσματα που θα τα επεξεργασθούν και θα τα
μεταφέρουν εν συνεχεία μέσα στην τάξη.