ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΛΟΓΩ ΧΙΟΝΙΟΥ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Την Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017 όλα τα Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία της Διεύθυνσης ΠΕ Γ΄ Αθήνας θα παραμείνουν κλειστά λόγω της επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών, σύμφωνα με την απόφαση των Δημάρχων της Δυτικής Αθήνας.

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές (συνέχεια)

Απολαύστε μερικές ακόμη από τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές μας…όσες προλάβαμε να φωτογραφίσουμε μέσα στον πανικό των ημερών πριν τις πάρουν τα παιδιά στο σπίτι…
οι καρτούλες μαςIMG_1538

τα ημερολόγιά μας

τα ημερολόγιά μας

IMG_1559 χριστουγεννιάτικα ρεσώ

4ος Χριστουγεννιάτικος παιδικός διαγωνισμός ζωγραφικής

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε και φέτος στον 4ο Χριστουγεννιάτικο Παιδικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής που διοργάνωσε ο Δήμος Περιστερίου. Συμμετείχαν έργα παιδιών από Παιδικούς Σταθμούς, Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία. Τα καλύτερα έργα επιλέχθηκαν από ειδική επιτροπή κριτών και βραβεύθηκαν σε επίσημη τελετή από τον Δήμαρχο Περιστερίου. Οι ζωγραφιές αυτές τοποθετήθηκαν σε κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο (απέναντι από τον ΟΤΕ Περιστερίου) και μπορούν να τις απολαμβάνουν όλοι οι δημότες και επισκέπτες της πόλης.
Το Νηπιαγωγείο μας είναι ιδιαίτερα περήφανο, καθώς για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, βραβεύτηκε μαθητής/τριά μας.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στην όμορφη αυτή πρωτοβουλία και τα οποία θα λάβουν αναμνηστικό έπαινο για τη συμμετοχή τους!prosklish_Zwgrafikhs_fb_post

Στολίζουμε για τα Χριστούγεννα

Με μεγάλη χαρά όλα τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας συμμετέχουν στις προετοιμασίες για τη γιορτή των Χριστουγέννων…Στολίζουμε την είσοδο, τις πόρτες μας, τα παράθυρα, τις τάξεις. Μια γεύση από όλα αυτά μπορείτε να δείτε σήμερα…

Η είσοδος του Νηπιαγωγείου μας

Η είσοδος του Νηπιαγωγείου μας


Η είσοδος του Νηπιαγωγείου (συνέχεια)

Η είσοδος του Νηπιαγωγείου (συνέχεια)


Η πόρτα της μιας αίθουσας

Η πόρτα της μιας αίθουσας


Και η άλλη πόρτα...

Και η άλλη πόρτα…

Επιστροφή!

Επιστροφή στα θρανια!

Επιστροφή στα θρανια!


Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε οτι ο Αγιασμος για την έναρξη της νεας σχολικης χρονιάς θα γίνει τη Δευτέρα 12 Σεπτε μβριου και ωρα 10.30.

Ευχομαστε καλη και δημιουργική χρονιά!

ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΠΑΚΙΑ!

Το Σάββατο 28 Μαίου παραδώσαμε στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Χαιδαρίου τα καπάκια που είχαμε μαζέψει με τη βοήθεια των παιδιών, των γονέων και των εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου μας, προκειμένου να βοηθήσουμε στη συγκέντρωση του απαραίτητου αριθμού για να αγοραστεί αναπηρικό αμαξίδιο για μαθήτρια της περιοχής.

Μπράβο παιδιά! Συνεχίστε να μαζεύετε καπάκια! Τα χρειαζόμαστε!