Εδώ Πολυτεχνείο !

Με αφορμή την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου μας δόθηκε η ευκαιρία να επεξεργαστούμε με τα παιδιά τις έννοιες της δημοκρατίας, της δικτατορίας, την ελευθερία έκφρασης και λόγου, την έννοια των εκλογών, την προάσπιση των δικαιωμάτων, της ειρήνης κλπ. Τα παιδιά πάντα συνεχίζουν να μας εκπλήσσουν με τις δυνατότητές τους να αντιλαμβάνονται απλά αλλά τόσο ουσιαστικά τις σημαντικές πανανθρώπινες αξίες. 20171116_134131a

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Σε όλα τα παιδιά και τους γονείς του Νηπιαγωγείου ευχόμαστε Καλή σχολική χρονιά, υγεία και δημιουργία!

Επίσης σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα γίνει τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017 και ώρα 8.30 πμ.

Θα χαρούμε να σας δούμε όλους από κοντά!2

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!

Γέμισε χρυσάφι ο κάμπος ,
γέμισαν τα μάτια θάμπος .
Φως το αλώνι του Αλωνάρη ,
ήλιο ξέχειλο και στάρι .
Τρεμουλιάζει, αχνός , η μέρα
μες στον διάφανον αιθέρα .
Και του τζίτζικα το πριόνι ,
όσο πάει και δυναμώνει .
Το θερμόμετρο ανεβαίνει ,
σπίτι του κανείς δε μένει .
Μπλουμ! Στη θάλασσα πηδάει
όλη η Ελλάδα κολυμπάει .

Ρένα Καρθαίου%201_1~1

Καινοτόμα Προγράμματα

Στο 22 Νηπιαγωγείο Περιστερίου για τη φετινή σχολική χρονιά 2016-17 υλοποιούμε τα παρακάτω προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων:
1. Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με τίτλο : “Οι τρεις Σωματοφύλακες”
2. Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τίτλο: “SOS-τε τα ζώα του πλανήτη μας”
3. Πρόγραμμα Πολιτιστικών θεμάτων με τίτλο: “Οι θεοί στην Αρχαία Ελλάδα”

ANAKYKΛΩΣΗ ΚΙΝΗΤΩΝ

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε με συλλογή κινητών για ανακύκλωση στο κάλεσμα της δράσης της Διεύθυνσης Α’ θμιας Εκπίδευσης Γ΄Αθήναςhttp://dipe-g-athin.att.sch.gr/ . Με τα παιδιά συζητήσαμε τη σημασία ανακύκλωσης κινητών για την προστασία του περιβάλλοντος και την αειφόρο δράση μας ως παγκόσμιοι πολίτες.

KOΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ

Σήμερα Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017 φτιάξαμε στο σχολείο μας βασιλόπιτα.Τα παιδιά έφεραν τα υλικά, βοήθησαν στην παρασκευή της, έγραψαν τη συνταγή για να τη θυμούνται,περίμεναν με ανυπομονησία να ψηθεί…και ήρθε η στιγμή της αποκάλυψης.Ποιός θα ήταν ο τυχερός του φλουριού;

Kαι στις δύο τάξεις οι τυχεροί ήταν αγόρια…Μπράβο παιδιά! Να είστε πάντα τυχεροί! Καλή Χρονιά και καλή πρόοδο!