



Τα παιδιά έμαθαν να παρατηρούν και όχι απλώς να βλέπουν . Έμαθαν να φτιάχνουν ιστορίες που τα αντιπροσωπεύουν παρατηρώντας τα έργα του Φασιανού και να σέβονται τη διαφορετική οπτική των συμμαθητών τους . Βελτίωσαν την αυτοεκτίμησή τους , είχαν το θάρρος της γνώμης τους καισυνεργάστηκαν στη δημιουργία ιστοριών και ομαδικών έργων . Συνέδεσαν τον γραπτό με τον προφορικό λόγο, αφού τα έργα μπήκαν σε αλφαβητική σειρά , καλύπτοντας και τα 24 γράμματα . Τέλος δημιουργήθηκε ένα βιβλίο για κάθε μαθητή με γράμματα, ατομικές συνεντεύξεις και ζωγραφιές.




