
Η/Ο εκπαιδευτικός τοποθετεί σε πίνακα εικόνες ανά ζεύγη που απεικονίζουν ζώα στο φυσικό τους περιβάλλον και ζώα σε βιομηχανικές μονάδες παραγωγής και λέει στους μαθητές/τριες να παρατηρήσουν, να συγκρίνουν τις δύο εικόνες και να σκεφθούν τις ομοιότητες και τις διαφορές.. Να μοιραστούν μεταξύ τους τις σκέψεις και τα συναισθήματα που τους προκαλούν οι εικόνες. Στη συνέχεια διατυπώνει ερωτήσεις του τύπου: Με βάση τα όσα είδατε, τι σκέφτεστε; Που μπορεί να βρίσκονται τα ζώα στην κάθε εικόνα; Είναι κάτι που έχετε δει ξανά; Αν ναι, τότε πού; Μέσα από διεξοδική συζήτηση εισάγεται μια καινούργια έννοια «υπερκαταναλωτισμός των ζωικών προϊόντων από τον άνθρωπο. και συμπεραίνουμε ότι αυτός ο υπερκαταναλωτισμός οδήγησε τον άνθρωπο στην ανάγκη να δημιουργήσει εκτροφεία για τη μαζική παραγωγή των προϊόντων.
