Κατασκευή ημερολογίου από πηλό

Έτοιμα τα ημερολόγια του νηπιαγωγείου μας!
Σας ευχόμαστε ολόψυχα το 2026 να είναι ευλογημένο ,όπως το δέντρο της ελιάς!

Αειθαλές και φορτωμένο με καρπούς ευτυχίας, υγείας,αληθινής αγάπης και δημιουργικότητας!

20251208 115917

Πεδιο 17 Συνεργασία για τους στόχους.1η 2η 3η ώρα

Επισκέφθηκε την τάξη μας εκπρόσωπος του οργανισμού” make a wish ”

1η ώρα.

Ψυχική προετοιμασία νηπίων με ένα παραμύθι για το αρκουδάκι του make a wish

2η ώρα : Διερεύνηση προτέρων γνώσεων με στοχευμενες  ερωτήσεις κα απαντήσεις από τους μαθητες

3η ώρα

Παρουσίαση δράσεων από το αστέρι της ευχής μέσα από ολιγόλεπτα video του οργανισμού

Συζήτηση στην ολομέλεια .Απορίες και εντυπώσεις νηπίων .

20251204 09164320251204 094015

Συνεργασία με τον οργανισμό «Make a wish»

Επίσκεψη εκπροσώπου του φορέα MAKE A WISH μας παρουσίασε δράσεις από το ‘Αστέρι της ευχής” .

Επίσης πραγματοποιήθηκε αγορά 25 αστεριών για τους μαθητές μας .

Μια δράση που βοήθησε να καλλιεργηθεί η κοινωνική συνείδηση και η ενσυναίσθηση στα παιδιά.

Ως μεταγνωστική αξία θα είναι η ανάπτυξη του σημερινού μαθήματος σε επιπλέον ώρες ώστε να ενταχθεί σε δράσεις Ενεργού πολίτη «Συνεργασία για τους Στόχους » Δηλαδή το θεματικό πεδίο 17 .

Συνάντηση με γονείς Νοέμβριος 2025

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η συνάντηση γονέων με θέματα τη συνεργασία μας για την οργάνωση της Χριστουγεννιατικης γιορτής μας και τον αναστοχασμο του πρώτου τριμήνου. 20251126 180838

Χορηγία Bee Bot & πίστες κίνησης από την εταιρεία INFOREX SA

ΘΕΜΑ: «Ευχαριστήρια επιστολή του 22ου νηπιαγωγείου Νίκαιας»

 

 

ΣΧΕΤ.:……………………………………………………………………………………………………..

Κ. Έλενα Πατεροπούλου, καλησπέρα σας.

Ο σύλλογος διδασκόντων , οι μαθητές και οι γονείς των μαθητών του 22ου νηπιαγωγείου Νίκαιας, σας ευχαριστούμε θερμά για την άμεση και πρόσχαρη απόκρισή σας στο αίτημά μας για τη χορηγία ενός bee bot (εκπαιδευτικό ρομπότ κατάλληλο για νηπιακή ηλικία) από την εταιρία σας προς το σχολείο μας.

Ακόμη πιο όμορφη και ευγενική η πρωτοβουλία σας να μας το παραδώσετε προσωπικά στην τάξη μας, εμπλουτισμένο με πολλές πίστες κίνησης που καλύπτουν ποικίλα θέματα διδασκαλίας όπως τη διατροφική πυραμίδα , τον κύκλο του νερού, τα ζώα της φάρμας, τα σχήματα, την ανακύκλωση κα.

Επιπροσθέτως , ενθουσίασε τα παιδιά ο τρόπος που τα εντάξατε στον κόσμο της πληροφορικής και του προγραμματισμού. Η αναφορά στις σκέψεις των Ελλήνων για τα ρομπότ από τα αρχαία ακόμη χρόνια και η θέση των ρομπότ στη σημερινή μας ζωή, ενέπνευσε τους μικρούς μαθητές να ξεκινήσουν τα πρώτα τους βήματα στις νέες τεχνολογίες,

Να είστε βέβαιη πως θα αξιοποίησουμε στο έπακρο το χρήσιμο αυτό δώρο σας.

Με εκτίμηση  η προϊσταμένη του 22ου Νηπιαγωγείου Νίκαιας

ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΒΕΝΕΤΙΑ

1 12 23 1

«Παίζουμε …φθινοπωρινά!»

Δράσεις αξιολόγησης

Λογισμικά αξιολόγησης

  • Διαδικτυακή πλατφόρμα wordwall

https://wordwall.net/resource/101026065

τη διαδραστική πλατφόρμα learningapps     https://learningapps.org/watch?v=pnbtqqc5v25

  • Οι μαθητές/τριες βρίσκονται στην ολομέλεια όπου συμμετέχουν στο κουίζ “Θυμίζει φθινόπωρο;” στο οποίο πρέπει να επιλέξουν μεταξύ του ΝΑΙ ή ΟΧΙ στη σχετική ερώτηση βλέποντας μία εικόνα. Οι εικόνες είναι τόσες όσα και τα παιδιά ώστε να δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής σε όλους.
  • Στη συνέχεια διοργανώνεται ένας διαγωνισμός μεταξύ των ομάδων. Η κάθε ομάδα στέλνει αντιπρόσωπο να ψάξει σε ένα κουτί με διάφορες εικόνες και να βρει μια εικόνα που ταιριάζει στο θέμα της ομάδας (φρούτα, ένδυση. ουρανός και δέντρα – φύλλα φθινοπώρου) για να την κολλήσει στο σάκο της. Μόνο τότε μπορεί να φύγει το επόμενο παιδί της ομάδας. Η ομάδα που θα γεμίσει πρώτη τον σάκο της βρίσκοντας και τις 4 εικόνες που την αφορούν, θα είναι η νικήτρια!
  • Ακολουθεί ένα παιχνίδι στην πλατφόρμα learningapps στο οποίο τα παιδιά επιλέγουν την εικόνα που ταιριάζει είτε στο φθινόπωρο είτε στον γέρο-χρόνο. Θα επαναληφθεί ώστε να συμμετάσχουν όλα τα παιδιά.

12 1345

 

«Το φθινόπωρο μέσα από τα μάτια των παιδιών».

abdgΔραστηριότητα/ες εμπέδωσης του γνωστικού αντικειμένου

Διαδικτυακή πλατφόρμα δημιουργίας εικονικών εκθέσεων σε μουσείο

  1. Δημιουργία εικονικού μουσείου με τη χρήση

https://www.artsteps.com/view/68fa6a767f935c33f21da0ae?currentUser

 

και το πρόγραμμα παρουσιάσεων της Microsoft  powerpoint

Fthinoporizontas

 

 

1-2-3 Έτοιμη η φωτογραφία

123

Με animation τα νήπια καλούνται να αναλάβουν μία αποστολή! Χωρίζονται σε ομάδες και φωτογραφίζουν στοιχεία φθινοπώρου .

4 ομάδες: Ουρανός, Ένδυση , Φρούτα, Φύλλα του Φθινοπώρου . Συνεργάζονται με τους γονείς. Φωτογραφίζουν τα ίδια τα παιδιά και στο σχολείο παρουσιάζουν στην ολομέλεια τη φωτογραφία τους. Ως φύλλο εργασίας είναι μια εκτυπωμένη φωτογραφία από κάθε ομάδα που τη συμπληρώνουν με επιπλέον Φθινοπωρινά στοιχεία ομαδικά, αφού συζητήσουν μεταξύ τους και αποφασίσουν για τα στοιχεία που θα προσθέσουν.

Χρήση ΤΠΕ

  • Copilot AI για τη δημιουργία της φωτογραφίας
  • VoiceMaker https://voicemaker.in/  για τη μαγνητοφώνηση του κειμένου και τη μετατροπή σε MP3
  • Canva https://www.canva.com/  για την τελική σύνθεση εικόνας και ήχου
  • teams/email