Πασχαλινές δημιουργίες

Σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση με όμορφες και χαρούμενες στιγμές, με υγεία και αγάπη.

Οι πασχαλινές μας δημιουργίες.

IMG 20240425 122219      IMG 20240425 124029  

IMG 20240419 160950   IMG 20240419 161505

IMG 20240419 160801     IMG 20240419 160813  IMG 20240426 122113 IMG 20240426 122620 IMG 20240426 122403  

Παίξαμε και πασχαλινά παιχνίδια.

Το κυνήγι των πασχαλινών αβγών:  Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και συνεργαστήκαμε για να βρει η ομάδα μας τα περισσότερα αβγά.

IMG 20240425 115930  IMG 20240425 120055 Αντιγραφή

IMG 20240425 115948 Αντιγραφή IMG 20240425 115955

IMG 20240425 120259 Αντιγραφή  IMG 20240425 120400 Αντιγραφή   

Και αβγοδρομίες:

IMG 20240426 141231  IMG 20240426 140909   IMG 20240426 142438 IMG 20240426 140125 IMG 20240426 140352 IMG 20240426 140725

2 Απριλίου- Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου

Σήμερα γιορτάζει το βιβλίο κι εμείς συζητήσαμε για την αξία, για την προσφορά του βιβλίου κι έπειτα παρακινήσαμε τα παιδιά να μας παρουσιάσουν το αγαπημένο τους βιβλίο και να ζωγραφίσουν ένα νέο εξώφυλλο γι αυτό.

IMG 20240403 151557    IMG 20240403 151452 IMG 20240418 090910

Γνωρίσαμε τη ζωή του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν και είδαμε βιβλία του πολύ γνωστά σε μας.

Χανς Κρίστιαν Άντερσεν Οτιδήποτε βλέπεις μπορεί να γίνει ένα παραμύθι socialpolicy.gr 600x437 1

Στη συνέχεια παίξαμε ένα παιχνίδι:”πόσο καλά γνωρίζεις τα παραμύθια;”. Βρήκαμε τον τίτλο του παραμυθιού από την εικόνα.

IMG 20240405 094157

Συζητήσαμε για όσα μας προσφέρει το βιβλίο.

IMG 20240410 150805   τα 10 δικαιώματα

Φτιάξαμε το δικό μας μήνυμα για το βιβλίο.

IMG 20240402 121516  

Γνωρίσαμε σημαντικούς παραμυθάδες, παλιούς αλλά και σύγχρονους και “ταξιδέψαμε” μέσα από τις ιστορίες τους. Διαβάσαμε ” η σκάλα της αγάπης” της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη. Ένα βιβλίο που μας μιλάει για τη δύναμη της αγάπης και της συνεργασίας. Μετά από σχετική συζήτηση κατανόησης του κειμένου τα παιδιά κατάλαβαν το αποτέλεσμα που προκύπτει μέσα από τη συνεργασία και την ομαδικότητα. Έπειτα μιμηθήκαμε και λεκτικά και κινητικά τα ζώα της ιστορίας μέχρι που χωριστήκαμε σε ομάδες και συνεργαστήκαμε για να φτιάξουμε μαι αφίσα για το παραμύθι , όπου φτιάχνουν τη δική τους σκάλα, για να φτάσουν ψηλά.

DSCF8622 DSCF8625 1

IMG 20240424 145429  

Διαβάσαμε και το παραμύθι “Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντας”, ένα παραμύθι που προάγει την έννοια της διαφορετικότητας και της αποδοχής από την ομάδα. Φτιάξαμε και τους δικούς μας διαφορετικούς, μοναδικούς ελέφαντες.

IMG 20240612 123542  IMG 20240612 130957 IMG 20240612 122245 1Τα παιδιά με αφορμή το παραμύθι αποφάσισαν να φτιάξουν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι. Βοηθάμε τον Έλμερ να φτάσει στο θάμνο με τα βατόμουρα, πατώντας στα τετράγωνα με το χρώμα που φέρνει το ζάρι. Όλα τα παιδιά συμμετείχαν, έκοψαν, κόλλησαν και δημιούργησαν ομαδικά το επιτραπέζιο παιχνίδι που το παίζουν σε ζευγάρια.

20240625 230641

 

Επίσκεψη του Ερυθρού Σταυρού στο Νηπιαγωγείο μας

Στα πλαίσια του προγράμματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με τίτλο ” Μες στο σπίτι ας προσέχω  ατυχήματα μην έχω”, προσκαλέσαμε και υποδεχθήκαμε στο Νηπιαγωγείο μας τον Ερυθρό Σταυρό (Τμήμα του Τομέα Υγείας Δράμας). Η Εκπαιδεύτρια-Νοσηλεύτρια του Ερυθρού Σταυρού κ. Κοντονάσιου Ελισάβετ αρχικά μας μίλησε για την ιστορία του Ερυθρού Σταυρού, τις δράσεις που συμμετέχει ο Ερυθρός Σταυρός και τη συμμετοχή του σε διάφορες συνθήκες έκτακτης ανάγκης.

Στη συνέχεια η κ. Κοντονάσιου και οι εθελόντριες ενημέρωσαν τους μαθητές μας για την αντιμετώπιση των τραυμάτων και την παροχή πρώτων βοηθειών.

Οι μικροί μας μαθητές παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον τις συμβουλές της εκπαιδεύτριας για την πρόληψη των ατυχημάτων καθώς και την προβολή οπτικοακουστικού υλικού που αφορούσε στο θέμα της πρόληψης των ατυχημάτων αλλά και στην παροχή πρώτων βοηθειών.

DSCF8813  DSCF8814  

Στο τέλος οι μικροί μαθητές χάρισαν στις κυρίες του Ερυθρού Σταυρού, το σύμβολο του Ερυθρού Σταυρού που έφτιαξαν με κολλάζ και μια ευχαριστήρια επιστολή.

IMG 20240328 161648  DSCF8812   

IMG 20240329 112458Ευχαριστούμε πολύ την κ. Κοντονάσιου Ελισάβετ εκπαιδεύτρια του Ερυθρού Σταυρού και τις εθελόντριες για την ενημερωτική επίσκεψη καθώς και το Τμήμα του Ερυθρού Σταυρού Δράμας.

Ακολούθησε δραματοποίηση. Οι μαθητές/τριες ανέλαβαν ρόλους νοσηλευτή και τραυματία.

IMG 20240410 115454           IMG 20240410 115550 IMG 20240418 122139

“Ατελείς μεταμορφώσεις”

Την Τετάρτη 13 Μαρτίου 2024 παρακολουθήσαμε μαζί με τους μαθητές του Δημοτικού σχολείου το θεατρικό έργο του Νίκου Τσιώτσου “Ατελείς… μεταμορφώσεις”, που παρουσίασε η θεατρική ομάδα “Marim Theater Group” η οποία επισκέφτηκε το Δημοτικό Σχολείο. Το έργο διαπραγματεύεται την νεανική ανυπομονησία και λαχτάρα για την άμεση εκπλήρωση των επιθυμιών, χωρίς κόπο, απερίσκεπτα, μ’ έναν τρόπο μαγικό. Όλα όμως στη ζωή όπως και στη μαγεία, δεν είναι τόσο απλά και ίσως αυτός ο τρόπος να αφήνει και κάποια… ίσως όχι τόσο ευχάριστα, “ίχνη”. Όλοι, μαθητές και εκπαιδευτικοί,  παρακολούθησαν την παράσταση με πολύ κέφι και ανταποκρίθηκαν θερμά στα διαδραστικά  παιχνίδια συμμετέχοντας με ενθουσιασμό.

DSCF8806  DSCF8807

DSCF8808  DSCF8811

DSCF8800  DSCF8798

6 Μαρτίου- Παγκόσμια Ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Στο Νηπιαγωγείο μας με σύνθημα “Στόχος μας η φιλία” μέσα από συζητήσεις, αφηγήσεις παραμυθιών, βιντεάκια που παρακολουθήσαμε στο youtube, εικαστικά, προσεγγίσαμε το φαινόμενο της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, ώστε να αναγνωρίσουν τα παιδιά τις μορφές που μπορεί να πάρει και να μάθουν πως να τον αντιμετωπίσουν.

qyy7IjKjd6tvD4ta cheria de chtypane ta cheria agapane 800x800 1    IMG 20240306 151059 IMG 20240306 150503

Κι επειδή “στόχος μας η φιλία”, ο καθένας “έριξε το δικό του βελάκι” προτείνοντας τρόπους για να επιτευχθεί ο στόχος μας.

IMG 20240306 130942   Και για μια ακόμη φορά χρησιμοποιήσαμε “το χαλί της φιλίας” (μια ιδέα που είδαμε στο διαδίκτυο, την τροποποιήσαμε και το χρησιμοποιούμε από την αρχή σχεδόν της σχολικής χρονιάς), που μας βοηθά με τον διάλογο να λύσουμε τη διαφωνία μας. Μόλις βρεθεί λύση δίνουμε τα χέρια και φωνάζουμε “φίλοι”.

IMG 20240229 131054  IMG 20240229 131019

 

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-2025

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για την σχολική χρονιά 2024-2025

Οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο  πραγματοποιούνται από 1-20 Μαρτίου 2024.

  • Εγγραφές μετά την 20ηΜαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές γεννημένοι το 2019 και το 2020.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

  1. ΑΙΤΗΣΗΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής(http://protieggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο  οποίο ανήκει σύμφωνα με την διεύθυνση κατοικίας του.

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδο τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης( gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδο του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησης του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α)τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το  σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα.  Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει , έχει την δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του , την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων, που φοιτά/τουν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ)εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε)τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση κα αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ)επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΘΕΙ :

  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή(Α.Δ.Υ.Μ.)συμπληρωμένο από το γιατρό του παιδιού
  • Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται
  • Υπεύθυνη Δήλωση συναίνεσης του ετέρου γονέα
  • Φωτοτυπία Δικαστικής Απόφασης ή Ιδιωτικού Συμφωνητικού Επιμέλειας(σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης)
  • Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο
  • Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.εφόσον υπάρχει , σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο νηπιαγωγείο,διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Μετά την υποβολή της αίτησης , ο γονέας /κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις , η αίτηση του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο , προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται “αποδεκτή”.

Σημειώνεται ότι η “αποδοχή” της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Η εγγραφή του προνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά θα προσκομίζονται στο 22ο Νηπιαγωγείο καθημερινά από τις 01-03-2024 έως και τις 20-03 2024 και ώρες από τις 11:00 πμ έως τις 12:00 πμ κατόπιν ραντεβού.

Τηλέφωνο Νηπιαγωγείου: 25210 36767

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: Σεισμός- και τώρα τι κάνω;

Γνωρίσαμε το εσωτερικό της γης και το αναπαραστήσαμε.

IMG 20240228 131720 1

Αφού γνωρίσαμε το φυσικό φαινόμενο του  σεισμού κατασκευάσαμε τα δικά μας σεισμοσπιτάκια.

IMG 20240201 132502 IMG 20240201 131837

Φτιάξαμε το δικό μας βαλιτσάκι με τα απαραίτητα εφόδια έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σεισμού.

IMG 20240131 150304      IMG 20240228 132949

Κατασκευάσαμε βιβλιαράκι με οδηγίες προστασίας από τον σεισμό ώστε να το δώσουμε στους γονείς μας.

IMG 20240126 120525