Στην 3η ενότητα των εργαστηρίων δεξιοτήτων μιλάμε για τα αδέσποτα.
Μια ωραία χειμωνιάτικη μέρα πήγαμε βόλτα στην γειτονιά και τον αγαπημένο μας λόφο Φινόπουλου να δούμε ποιοι είναι οι άλλοι κάτοικοι της γειτονιάς μας.
Στην διαδρομή συναντήσαμε πουλιά και δύο σκυλάκια με τα αφεντικά τους. Στον λόφο κυκλοφορούσαν ελεύθερες μερικές γατούλες. Είδαμε πουλάκια και σκυλιά που κάνανε τον περίπατό τους με τους κηδεμόνες τους. Στο μονοπάτι παρατηρήσαμε πως υπήρχαν ακαθαρσίες από σκύλους. Κάποιοι κηδεμόνες δεν είναι καθόλου υπεύθυνοι…
Αναπνεύσαμε τον καθαρό αέρα του λόφου κάναμε μια μικρή εξερεύνηση. Ο λόφος ήταν γενικά σε καλή κατάσταση.
Υπήρχαν λίγα σκουπίδια τα οποία τα παιδιά θέλανε να μαζέψουν. Ζωγραφίσανε και κάνανε κολλάζ τα ζώα τα ζώα που συναντήσαμε.
Η βόλτα ολοκληρώθηκε με λίγο παιχνίδι. Στην επιστροφή είδαμε σε έναν τοίχο ένα αφισάκι για την εξαφάνιση μιας γατούλας.
Οι βόλτες στον λόφο είναι πάντα πολύ πλούσιες σε εμπειρίες και συναισθήματα. Ανυπομονούμε να ξαναπάμε!!!
Στην γειτονιά μας υπάρχουν πολλά ζωάκια συντροφιάς, κυρίως γάτες και σκύλοι που ζούνε μαζί με οικογένειες σε σπίτια. Αδέσποτα υπάρχουν μόνο γατάκια τα οποία καθημερινά φροντίζουν φιλόζωοι της γειτονιάς παρέχοντας φαγητό, ιατρική περίθαλψη και στείρωση των αδέσποτων.
Σύμφωνα με τον πρόσφατο νόμο την ευθύνη για τη φροντίδα αδέσποτων ζώων έχουν οι δήμοι. Η παροχή τροφής, νερού και ιατροφαρμακευτικής φροντίδας σε αδέσποτα ζώα συντροφιάς από φιλόζωους πολίτες επιτρέπεται, υπό την προϋπόθεση ότι τηρούνται οι κανόνες καθαριότητας και υγιεινής για όλους, καθώς και οι κανόνες ευζωίας των ζώων.
Την επόμενη μέρα παρακολουθήσαμε στο σχολείο την παράσταση “Μίλτος” της Ξένιας Καλογεροπούλου.
Ο Σωκράτης, είχε φοβία με τα ζώα μετά από μια άτυχη στιγμή που είχε ως παιδί με μια γατούλα που τον είχε γρατσουνίσει.
Η γνωριμία του όμως με ένα αδέσποτο σκυλάκι τον “Μίλτο” στην Πλατεία Γκύζη, έμελλε να του αλλάξει τη θεωρία του για τα ζώα, αλλά και ολόκληρη τη ζωή. Όμως χάθηκε με τον Μίλτο. Τώρα κάνει τα αδύνατα δυνατά για να τον βρει και πάλι.
Τα παιδιά συμμερίστηκαν την αγωνία του Σωκράτη και πρότειναν ιδέες ώστε να βρεθεί ο Μίλτος.
Ζωγράφισαν τον Μίλτο.
Κάνανε αφισάκια για την εξαφάνιση του Μίλτου, τα οποία βάλανε μέσα και έξω από το σχολείο.