ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ 21ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 10 Ιουνίου 2026 Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε τη γιορτή λήξης του σχολικού έτους της Στ΄ τάξης του σχολείου μας!! Σας περιμένουμε!!