Η ΣΤ΄Τάξη συμμετείχε φέτος και στους παρακάτω διαγωνισμούς:α) Σχολικός Διαγωνισμός Συμπερίληψης, β) Διαγωνισμός Σχολικής Εφημερίδας.
Αγαπητοί συνάδελφοι/ες
Θα θέλαμε να σας εκφράσουμε από καρδιάς τις πιο θερμές μας ευχαριστίες για τη συμμετοχή, τον ενθουσιασμό και τη δημιουργικότητα που μοιραστήκατε μαζί μας. Μέσα από τα κείμενα, τις ιδέες και τις πρωτοβουλίες των μαθητών, αναδείχθηκε η δύναμη της συνεργασίας, της ελεύθερης έκφρασης και της ενεργού συμμετοχής στη σχολική ζωή. Κάθε εφημερίδα αποτέλεσε μια ξεχωριστή φωνή που μας γέμισε αισιοδοξία και ελπίδα για το μέλλον. Σας ευχαριστούμε και ευχόμαστε σε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τις οικογένειές τους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και γεμάτο χαμόγελα καλοκαίρι, με στιγμές ξεκούρασης, χαράς και έμπνευσης.
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για νέες δημιουργικές διαδρομές τη νέα σχολική χρονιά!
Με εκτίμηση
Η οργανωτική ομάδα
