Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο

Το δημοτικό σχολείο αποτελεί για τα νήπια μια ευχάριστη πρόκληση, η οποία συνδέεται με όλες τις καινούριες εμπειρίες που θα έχουν στο επόμενο σκαλί της σχολικής τους φοίτησης.  Τα παιδιά πολλές φορές βλέπουν την πρώτη τάξη του δημοτικού σχολείου ως προέκταση του νηπιαγωγείου και προσδοκούν να έχει τα ίδια με αυτό χαρακτηριστικά σε σχέση με το φυσικό περιβάλλον και το ανθρώπινο δυναμικό που απασχολείται σε αυτήν τη βαθμίδα της εκπαίδευσης. Ο διττός χαρακτήρας των προκλήσεων των μεταβάσεων, οι οποίες σηματοδοτούν για τα παιδιά και τις οικογένειες από τη μία δυσκολίες που αυξάνουν το άγχος, και από την άλλη χαρά και προσμονή για το καινούριο, τις καθιστά ένα σημαντικό πεδίο παρεμβάσεων για τη συναισθηματική ευημερία του παιδιού και τη διαχείριση των συναισθημάτων για την ομαλή μετάβαση παιδιών και οικογενειών από το ένα σχολικό περιβάλλον στο άλλο.

 (Οδηγός Εκπαιδευτικού- Προγράμματα Σπουδών για την Προσχολική Εκπαίδευση)

 Μιλήσαμε με τα παιδιά για το δημοτικό σχολείο, απαντήσαμε όλοι μαζί σε ερωτήσεις, απορίες, προβληματισμούς και  επισκεφτήκαμε το 7ο Δημοτικό Σχολείο Σταυρούπολης για να δούμε πώς είναι τα πράγματα εκεί.   Στο σχολείο μας ξενάγησε ο Κος Νίκος.

Μας υποδέχτηκαν οι δύο πρώτες τάξεις του σχολείου.

P1019217

P1019218

Έπειτα είδαμε όλους τους κοινόχρηστους χώρους (γραφείο δασκάλων, αίθουσα  υπολογιστών,   αίθουσα εκδηλώσεων, εργαστήριο, βιβλιοθήκη και κυλικείο).

P1019221

Βιβλιοθήκη

Επισκεφτήκαμε το γραφείο της Κας Εύης της  διευθύντριας.

P1019224

 

Μπήκαμε στο μάθημα μουσικής της 5ης δημοτικού. Τα παιδιά μας παρουσίασαν ένα γνωστό μας τραγούδι, το οποίο το έπαιξαν με μουσικά όργανα και το τραγουδήσαμε όλοι μαζί.

P1019222

Δώσαμε την αφίσα και ζητήσαμε από τα παιδιά να φυτέψουν κι αυτά ένα δέντρο.

αφισα σχολείο 

Ξεκουραστήκαμε στην όμορφη αυλή του σχολείου και είδαμε παλιούς μας συμμαθητές.

P1019225

Τα παιδιά που θα πάνε του χρόνου στο δημοτικό σχολείο, πήραν μια μικρή γεύση για το νέο περιβάλλον.

Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια και καλή πρόοδο!