Υποδεχόμαστε την Άνοιξη!!
Πολλές αναμνήσεις δημιουργήσαμε στο νηπιαγωγείο μας το μήνα που μας πέρασε! Υποδεχτήκαμε το Μάρτιο με ένα ηχηρό μήνυμα κατά της σχολικής βίας με αφορμή την 6η Μαρτίου, την Πανελλήνια μέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού και φυσικά με το παιχνίδι το bowling του bullying. Έπειτα, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε τον κύριο Κωνσταντίνο Τσαγατάκη, εκ γενετής τυφλό, στο πλαίσιο του προγράμματος της κοινωνικής μας λειτουργού, με στόχο την ευαισθητοποίηση στη διαφορετικότητα, που ξεκίνησε από τους προηγούμενους μήνες στο σχολείο μας, με το ταξίδι του Έλμερ και την παρουσίαση του βιβλίου «Θυμάμαι μόνο να αγαπώ». Ο κύριος Κωνσταντίνος, κοινωνικός λειτουργός και ο ίδιος απάντησε με προθυμία σε όλες μας τις ερωτήσεις για το πώς βιώνει με ανεξαρτησία την καθημερινότητα του, καθώς και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει και μας συγκίνησε με τη δύναμη της θέλησης του και με τα πόσα επιτεύγματα έχει καταφέρει! Έπειτα, ανασκουμπωθήκαμε για το Πάσχα! Αρχικά ασχοληθήκαμε με μια διαφορετική συνταγή της κυράς Σαρακοστής, αυτή της τούρτα της φιλίας. Η συνταγή αυτή περιέχει πολύ σημαντικά υλικά, όπως η αγάπη, ο σεβασμός και η αλληλοβοήθεια. Παράλληλα, γιορτάσαμε και τη επέτειο της 25ης Μαρτίου με την καθιερωμένη παρέλαση των μικρών μας μαθητών και τα ανάλογα τραγούδια! Μάθαμε την ιστορία της Ανάστασης του Χριστού, τα ήθη και τα έθιμα του Πάσχα στην Ελλάδα αλλά και σε χώρες του εξωτερικού. Και φυσικά κάποια από αυτά τα αναβιώσαμε και εμείς, όπως το βάψιμο των αυγών και τα πασχαλινά κουλουράκια, ενώ δεν έλειπαν τα καλαθάκια και οι κάρτες! Και τέλος η εβδομάδα έκλεισε με πασχαλινές σκυταλοδρομίες και το “Easter egg hunt, στο πλαίσιο του μαθήματος των αγγλικών με σκοπό να βρούμε τα αυγά που έκρυψε το easter bunny, το πασχαλινό κουνέλι. Και έτσι γεμάτοι ανοιξιάτικες και πασχαλινές μυρωδιές και χρώματα, και τις καρδούλες μας γεμάτες αγάπη και τα υπόλοιπα τα συστατικά που μας έδωσε η κυρά Σαρακοστή υποδεχτήκαμε το Πάσχα!!








