Ολοκλήρωση της δράσης “Κίνημα της Αγκαλιάς”

Η δράση “Κίνημα της Αγκαλιάς” που διοργάνωσε το Δημοτικό Σχολείο Σοφικού Κορινθίας ολοκληρώθηκε με την επιτυχή συμμετοχή 158 Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων από όλη τη χώρα και και τη συμμετοχή ενός Δημοτικού Σχολείου από την Κύπρο.

Μία πολύ όμορφη πρωτοβουλία από το Δημοτικό Σχολείο Σοφικού Κορινθίας ένωσε όλα τα σχολεία με μία αγκαλιά! Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συμμετείχαμε στην εξαιρετική αυτή δράση.

Εδώ μπορείτε να δείτε την παρουσίαση:

Στιγμιότυπο από τη συμμετοχή του νηπιαγωγείου μας:

Screenshot 2025 03 26 at 21 05 34 KINHMA AGKALIASScreenshot 2025 03 26 at 21 05 34 KINHMA AGKALIAS 2

Κατηγορίες: Δράσεις | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ολοκλήρωση της δράσης “Κίνημα της Αγκαλιάς”

25η Μαρτίου 1821

Μιλήσαμε για τα γεγονότα της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 και για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Γνωρίσαμε τους ήρωες του 1821 και τις ιδιαίτερες φορεσιές τους. Μιλήσαμε για τους συμβολισμούς στη στολή του τσολιά και τα επαναλαμβανόμενα μοτίβα που στολίζουν το γιλέκο, το φέσι και τη στολή της Ελληνοπούλας.

 

20250318 11094020250318 111834FOTO 3

FOTO 120250311 114309

20250311 11420520250311 114207

Στολίσαμε τα δικά μας γιλέκα, φέσια και ποδιές με μοτίβα και όμορφα χρώματα.

IMG 20250326 115421IMG 5dda1a03dc46e61c1ddfa59d5ae2cbdc V

IMG 191742ca846afae6837a9ee29ecb5ef3 VIMG 20250326 182647

Φιλοτεχνήσαμε τα δικά μας τσαρούχια.

FOTO 4

 

Με την πολύτιμη συμβολή των γονέων δημιουργήσαμε την παραδοσιακή γωνιά.

20250324 09275620250324 092801

Διαβάσαμε τα <<Ελληνάκια>> της Ευγενίας Φακίνου, ένα παραμύθι εμπνευσμένο από τα κεντήματα και τα υφαντά της ελληνικής λαϊκής τέχνης και ζωγραφίσαμε ότι μας εντυπωσίασε.

ellhnakia

IMG d2d2c4912a5e7e6a11fedecf246ff642 VIMG 20250318 131909

Αποτυπώσαμε στο χαρτί, τι σημαίνει Ευαγγελισμός <<καλά νέα>> για τον καθένα, τον Θούριο του Ρήγα και το μήνυμα της Ελληνικής σημαίας.

IMG 20250326 115933IMG b06cf0a79322c15fa14aa8b9c4c5e718 V

FOTO 2

Συμπληρώσαμε το σταυρόλεξο της 25ης Μαρτίου, γράψαμε το σύνθημα της επανάστασης του 1821 και φιλοτεχνήσαμε καδράκια με τον τσολιά και την ελληνοπούλα αλλά και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου.

IMG 20250326 121203IMG 20250326 182959

FOTO 5 1

 

IMG 90f4f27a8c7e036ac48dbdd8a7c4508c V

20250319 120032IMG d31ec6aab8d0c7919d3117be8ed45c0f V

IMG 20250320 123556 1IMG ea8772951a80c359c4f654480280b962 V

Ετοιμάσαμε προσκλήσεις για τους γονείς και όλοι μαζί στο νηπιαγωγείο, με ποιήματα και τραγούδια, τιμήσαμε τους ήρωες της 25ης Μαρτίου του 1821 και γιορτάσαμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου.

IMG 9c44562dd44cf5ecf61180fa8c9f3a36 VPROSKLHSH

20250324 09121320250324 091946

20250324 092107IMG 20250324 101307

20250324 094347 1IMG 3b397 V

12

34 1

 

 

Κατηγορίες: 25 Μαρτίου, Εκδηλώσεις | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 25η Μαρτίου 1821

Βιωματικό εργαστήρι “Από το Αδράχτι, στο μιτάρι… και στου Αργαλειού τη χάρη”

Το βιωματικό εργαστήρι “Από το Αδράχτι, στο μιτάρι… και στου Αργαλειού τη χάρη” υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας από την Ομάδα “Παίζοντας σε Παραδοσιακά Μονοπάτια”.

Τα παιδιά μέσα από μία βιωματική και διασκεδαστική διαδικασία δημιουργικότητας και αλληλεπίδρασης, ήρθαν σε επαφή με το λαϊκό πολιτισμό. Γνώρισαν τη διαδικασία κατεργασίας του μαλλιού και του νήματος, τον τρόπο ύφανσης σε αργαλειό, τα διάφορα εργαλεία, αλλά και τα υφαντά ρούχα και στρωσίδια.

Η παραδοσιακή γωνιά του εργαστηρίου:

1. SKHNIKO 2. SKHNIKO 8 1 484867818 1189841716180129 4336529639187023756 n 484870652 1189841672846800 7316985749818551739 n 484899777 1189841619513472 7930647406978051172 n 484917223 1189841546180146 8070528771109924824 n IMG 20250317 091104 IMG 20250317 091118

Γνωριμία με το μαλλί και την κατεργασία του:

3. PIANONTAS MALLI 4. PIANONTAS MALLI IMG 20250317 091414 IMG 20250317 091453 IMG 20250317 091614 IMG 20250317 091715

Τυλίγουμε το νήμα:

2 2 3 2 5. TYLIGONTAS TO NHMA 1 6. TYLIGOYME OLOI TO DIKO MAS NHMA 1 9. PAIZONTAS ME TO ANAMNHSTIKO MAS 1 1742245291869 1 1742245291904 1 IMG 20250317 092558 1 IMG 20250317 093932 1 IMG 20250317 094342 1

Υφαίνουμε σε αργαλειό:

1 1 5 1 7. YFAINONTAS SE ORTHIO PAIDIKO ARGALEIO 1 7 1 8. YFAINONTAS SE ORTHIO PAIDIKO ARGALEIO 2 1742245291880 1742245291890 1742245291912 1742245291920 IMG 20250317 092707 IMG 20250317 093007 IMG 20250317 093546 IMG 20250317 202235

Ντυνόμαστε με υφαντά χειροποίητα ρούχα και αξεσουάρ:

6 1 9 1 10. NTYNOMASTE ME YFANTA CHEIROPOIHTA ROYCHA KAI AXESOYAR 11. OLOI ME YFANTA CHEIROPOIHTA ROYCHA KAI AXESOYAR 12. YFANTA CHEIROPOIHTA ROYCHA KAI AXESOYAR 13. YFANTA CHEIROPOIHTA ROYCHA KAI AXESOYAR IMG 20250317 091930 IMG 20250317 092006 IMG 20250317 092104 IMG 20250317 092225 IMG 20250317 092328 IMG 20250317 092447

Αποτυπώνουμε τις εντυπώσεις μας με ζωγραφική:

20250317 114702 20250317 114812 20250317 114834 20250317 115143 1000016850 1000016851 1000016852 1000016859 1000016861 IMG 20250318 231715

Κατηγορίες: Εκδηλώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματικό εργαστήρι “Από το Αδράχτι, στο μιτάρι… και στου Αργαλειού τη χάρη”

Παράταση εγγραφών στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2025-26



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Ανακοινώσεις | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παράταση εγγραφών στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2025-26

Βιωματικά εργαστήρια με γονείς – 4η Συνάντηση

4η Συνάντηση: Ενσυναίσθηση– Προσωπικά όρια

Την Δευτέρα 17 Μαρτίου  2025,με την συμμετοχή, στο τέταρτο βιωματικό εργαστήριο μας με γονείς, της ψυχολόγου μας Βασιλείας Δερμεντζοπούλου αλλά και του κοινωνικού μας λειτουργού Γιώργου Γραβάνη ξεκίνησαν οι δραστηριότητες μας.

Στόχος εργαστηρίου:

Να καλλιεργηθεί η ενσυναίσθηση, ότι είναι καλό να δίνουμε ευκαιρίες και να αποφεύγουμε την «εύκολη» κριτική.

Ο καθένας μας είναι μοναδικός…. Μοναδικός στη σκέψη, μοναδικός στην εμφάνιση, μοναδικός στον χαρακτήρα – προσωπικότητα, μοναδικός στη συμπεριφορά.

Τα παιδιά, εκτός από μοναδικά, είναι και αυθόρμητα και ο αυθορμητισμός τους μπορεί να τους οδηγήσει σε συμπεριφορές που πληγώνουν, σε συμπεριφορές που περιθωριοποιούν και ενδεχομένως να απομονώνουν…

1η δραστηριότητα: «Εσύ και εμείς μαζί ή …. χώρια;»

Αφηγούμαστε το σενάριο στην ομάδα:

«Ο Στέφανος είναι ένας μαθητής του νηπιαγωγείου. Είναι η δεύτερη χρονιά σε αυτό το σχολείο. Ανέκαθεν ήταν ένα παιδάκι ζωηρό, κινητικό, δραστήριο. Φέτος όμως, η νηπιαγωγός έκανε επανειλημμένως παράπονα στη μητέρα για τη συμπεριφορά του».

Δημιουργείται μία ομάδα και ο καθένας αναλαμβάνει τον ρόλο του: (Στέφανος, μητέρα Στέφανου , νηπιαγωγός, παρατηρητές).

Δραματοποιούμε το παραπάνω σενάριο και συνεχίζουμε την ιστορία. Οι παρατηρητές παρακολουθούν τόσο τη λεκτική όσο και τη μη λεκτική επικοινωνία, χωρίς να μιλάνε. Καταγράφουν τις παρατηρήσεις τους.

1234

2η δραστηριότητα: «Έλα στη θέση μου»

Κάθε μέλος της ομάδας έχει ένα κομμάτι χαρτί Α3 και μαρκαδόρους. Σε αυτό ζωγραφίζει το ρόλο-πρόσωπο που είχε (π.χ. το μέλος που έπαιξε το Στέφανο, ζωγραφίζει το Στέφανο, κ.λπ.). Μετά γράφει μέσα στο ζωγραφισμένο σώμα, τα συναισθήματα και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε το μέλος-ρόλος. Οι παρατηρητές σημειώνουν σε κάθε ζωγραφιά, έξω από το σχέδιο την καταγραφή τους.

5678

Στο τέλος οι ζωγραφιές παρουσιάζονται από κάθε μέλος στους υπόλοιπους, σχετικά με το ρόλο που του ανατέθηκε, μιλώντας παράλληλα για το πώς ένιωσε κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας.

101112

3η δραστηριότητα: Οι ζωγραφιές αλλάζουν

Στόχος: Όρια – Διεκδίκηση, Δυναμική ομάδας.

Κάθε μέλος της ομάδας παίρνει από ένα χαρτί και μαρκαδόρους και καθόμαστε σε κύκλο, ο ένας κοντά στον άλλο. Θα ζωγραφίσουμε όλοι για 2΄ ό,τι θέλουμε.
Όταν ακουστεί το καμπανάκι (ηχητικό σύνθημα), καθένας θα δώσει το χαρτί του σ’ αυτόν που είναι δεξιά του και θα συνεχίσει να ζωγραφίζει για 1΄ στο χαρτί που θα πάρει από αυτόν που βρίσκεται αριστερά του. Συνεχίζουμε έτσι αλλάζοντας κάθε 1΄ μέχρι να  ξαναπάρουμε το δικό μας χαρτί. Θα ξαναζωγραφίσουμε σ’ αυτό για 2΄ και θα τελειώσουμε. Κατά τη διάρκεια της ζωγραφικής δε θα μιλάμε μεταξύ μας.

13141516

Όταν είμαστε έτοιμοι ξεκινάμε.
Ας μας παρουσιάσει καθένας τη ζωγραφιά του και ας μας μιλήσει γι’ αυτήν.

Ερωτήσεις για τη συζήτηση:
– Αναγνωρίζετε σαν δική σας τη ζωγραφιά σας;
– Πώς σας φαίνονται οι παρεμβάσεις και οι αλλαγές που έγιναν;
– Το αποτέλεσμα;

1718192021

Ολοκληρώνουμε με  αξιολόγηση της συνάντησης από τον καθένα  και τέλος μένει χρόνος στην ομάδα για συζήτηση.

Κατηγορίες: 2024-2025, Βιωματικά Εργαστήρια, Δράσεις | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματικά εργαστήρια με γονείς – 4η Συνάντηση

Αποκριάτικη εκδήλωση

Φέτος τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη διαδραστική αποκριάτικη παράσταση “Ώρα για τσίρκο” από την Ομάδα Circus Flu. Η παράσταση περιελάμβανε τεχνικές τσίρκου, μονόκυκλο, ακροβατικά και ξυλοπόδαρο και ήταν προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του νηπιαγωγείου μας για όλα τα παιδιά.

Την ημέρα της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε και η λαχειοφόρος κλήρωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, με στόχο την οικονομική ενίσχυση του Συλλόγου:

Στιγμιότυπα από την κλήρωση:

Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την όμορφη προσφορά τους προς τα παιδιά του νηπιαγωγείου. Επίσης, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας για τα δωράκια που μοιράστηκαν στα παιδιά και γέμισαν χαρά τους μικρούς μας μαθητές. Ευχόμαστε να συνεχίσετε να προσφέρετε χαμόγελα και όμορφες στιγμές στα παιδιά μας!

482726381 1563929910972881 2208389064716845675 n

Κατηγορίες: Απόκριες, Εκδηλώσεις | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αποκριάτικη εκδήλωση

Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026

Έναρξη εγγραφών στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2025-26

Σύμφωνα με την εγκύκλιο με αρ. πρωτ. Φ.6/23717/Δ1/04-03-2025, οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν

από 5 έως 24 Μαρτίου 2025

Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στο νηπιαγωγείο εγγράφονται υποχρεωτικά όσοι/ες μαθητές/τριες γεννήθηκαν από την 1η Ιανουαρίου 2021 μέχρι και 31 Δεκεμβρίου 2021.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα (σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). 

ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ 

https://proti–eggrafi.services.gov.gr/ 

ΩΡΕΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ:

Δευτέρα έως Πέμπτη 11.00 π.μ-12.30 μ.μ.,

ή κατόπιν ραντεβού (2310 929904) 

Για την εγγραφή στο Νηπιαγωγείο απαιτούνται:

  1. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή/τριας ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
  2. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)(από κρατικό νοσοκομείο ή από ιδιώτη παιδίατρο), σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.
  3. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή, πρωτότυπο και αντίγραφο (φωτοτυπία), από το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή. Ως τούτο θεωρείται είτε: Α. λογαριασμός ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο συμβόλαιο ή δημόσιο πρόσφατο έγγραφο (όπως Ε9) Β. ΔΥΟ λογαριασμοί από ιδιωτικούς παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας ή παρόχους κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας. Στην περίπτωση αυτή απαιτείται η προσκόμιση ΔΥΟ λογαριασμών ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ π.χ. λογαριασμό κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας ΚΑΙ λογαριασμό παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας.)
  4. Γνωμάτευση από ΚΕΔΑΣΥ ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία σε περίπτωση μαθητών-τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, εφόσον υπάρχει.
  5. Φωτοτυπία Δικαστικής Απόφασης ή Ιδιωτικού Συμφωνητικού Επιμέλειας (σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης).
  6. Υπεύθυνη Δήλωση συναίνεσης έτερου γονέα/κηδεμόνα (μέσω gov. ή επικυρωμένη από ΚΕΠ).

Εγγραφή στο Ολοήμερο σχολείο/ Αναβαθμισμένο Ολοήμερο ή/και της Πρωινής ζώνης  

Οι μαθητές/τριες εγγράφονται στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν σχετικής αίτησης – δήλωσης των γονέων τους. Δικαίωμα εγγραφής στην Πρωινή ζώνη έχουν μόνο οι μαθητές-τριες που θα  φοιτήσουν στο Ολοήμερο σχολείο.

 

Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε πληροφορία και συνεργασία.

Η Διευθύντρια

Παπατζιάμου Αναστασία

Εδώ μπορείτε να δείτε τα όρια του 20ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης.

1 12 1

Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης έτερου γονέα



Λήψη αρχείου

https://docs.google.com/document/d/1bxXLnUFWsvEGb81HA3MRr8KIvcI3eAM2/edit?usp=sharing&ouid=111421132130696578573&rtpof=true&sd=true

Δείτε εδώ ολόκληρη την εγκύκλιο:



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Ανακοινώσεις | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026

We love dinosaurs!

Αγαπημένο θέμα των παιδιών η εποχή των δεινοσαύρων και αυτά τα προϊστορικά ζώα που δημιουργούν απορίες σχετικά με την εξαφάνισή τους. Στην πραγματικότητα μοιάζει τόσο επίκαιρο σε σχέση με το μέλλον και τη βιωσιμότητα του πλανήτη μας. Επισκεπτόμαστε διαδικτυακά το μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Λονδίνου, μιλάμε για τους παλαιοντολόγους και τις ανασκαφές τους και τέλος τα παιδιά φτιάχνουν το δικό τους πάρκο δεινοσαύρων.

20250213 100352

 

Κατηγορίες: 2024-2025, Αγγλικά στο νηπιαγωγείο | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο We love dinosaurs!

Τα νέα του eTwinning project “I am a global citizen” Οκτώβριος 2024-Ιανουάριος 2025

Τα παιδιά του Υποχρεωτικού Τμήματος 3, στα πλαίσια συμμετοχής τους στο eTwinning έργο “I am a global citizen” (“Είμαι ένας παγκόσμιος πολίτης”), κατά το χρονικό διάστημα Οκτωβρίου 2024-Ιανουαρίου 2025, είχαν ενεργή συμμετοχή στη δημιουργία του logo του προγράμματος, συστήθηκαν στους μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων, πήραν μέρος στην αρχική έρευνα, συναντήθηκαν διαδικτυακά με τα άλλα σχολεία, και φυσικά, συμμετείχαν σε πολλές δραστηριότητες που προάγουν την ενεργή πολιτειότητα, μέσα από τον εορτασμό παγκόσμιων ημερών.

Το συνεργατικό μας logo:

img 20241031 wa0003

Η συμμετοχή μας στην αρχική έρευνα:

student preliminary survey

Συστηνόμαστε στα άλλα σχολεία:

Στιγμιότυπο οθόνης 1590

https://www.canva.com/design/DAGU-qJ_7zk/0ZQ68y7smBTk0VGwQnmEiQ/watch

Παρουσίαση του σχολείου μας:

Screenshot 2024 11 09 at 22 24 22 Our school Animoto

https://animoto.com/play/Z2ENCJaVkai0Nw661Tu9zA

24 Οκτωβρίου: “Παγκόσμια Ημέρα για την Κλιματική Αλλαγή”

462547733 2226289174408037 891827216594961114 n

International Climate Change Day poster

16 Νοεμβρίου: “Παγκόσμια Ημέρα Ανεκτικότητας”

Tolerance Day

20 Νοεμβρίου: “Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού”

20th Kindergarten of Thessaloniki Right to play

3 Δεκεμβρίου: “Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία”

International Day of Persons with Disabilities

Χριστούγεννα: Ημέρα Αγάπης και Ευτυχίας

20th Kindergarten of Thessaloniki Charity Bazaar

17 Ιανουσρίου: “Παγκόσμια Ημέρα Χιονάνθρωπου”

2 1 3 2 4 2

https://www.canva.com/design/DAGdTHh_o5I/R5flJ1F23zH5rm3YKBlRWg/view

21 Ιανουαρίου: “Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς”

Anastasia Papatziamou World Hug Day475579479 544135915325980 3595969546452421027 n

Διαδικτυακή Συνάντηση Σχολείων:
World Hug Day Childrenmeeting

Κατηγορίες: 2024-2025, I am a global citizen, Γενικά, Προγράμματα eTwinning | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα νέα του eTwinning project “I am a global citizen” Οκτώβριος 2024-Ιανουάριος 2025

Ευχαριστήριο μήνυμα προς Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του νηπιαγωγείου μας

Αγαπητά μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων,

για άλλη μία φορά σας εκφράζουμε τις θερμότερες ευχαριστίες μας για την άμεση ανταπόκρισή σας στα αιτήματα και τις ανάγκες της σχολικής μας μονάδας:

  1. Προμήθεια φαρμακευτικού υλικού για το φαρμακείο μας και τις τσάντες σεισμού.
  2. Αγορά δύο λούτρινων παιχνιδιών (αρκούδος αστροναύτης), για την υλοποίηση του Διδακτικού Σχεδιασμού 5Ε, με θέμα “Ταξίδι στο διάστημα”.

IMG 20250214 084537 IMG 20250214 084726

473430403 2906045429564222 8595506377159788668 n

Με εκτίμηση,

Η Διεύθυνση, ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές του 20ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης

 

Κατηγορίες: Ανακοινώσεις | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευχαριστήριο μήνυμα προς Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του νηπιαγωγείου μας