Η σχέση ανάμεσα σε έναν παππού, ή μια γιαγιά και ένα εγγόνι είναι πολύ ιδιαίτερη γι’ αυτό και σκεφτήκαμε να τη γιορτάσουμε.
Τα παιδιά έφτιαξαν πολύχρωμες κάρτες και τους αφιέρωσαν ζωγραφιές εκφράζοντας ένα πολύ ιδιαίτερο μήνυμα προς αυτούς.
Η σχέση ανάμεσα σε έναν παππού, ή μια γιαγιά και ένα εγγόνι είναι πολύ ιδιαίτερη γι’ αυτό και σκεφτήκαμε να τη γιορτάσουμε.
Τα παιδιά έφτιαξαν πολύχρωμες κάρτες και τους αφιέρωσαν ζωγραφιές εκφράζοντας ένα πολύ ιδιαίτερο μήνυμα προς αυτούς.
Στις 26 Σεπτεμβρίου, ημέρα αφιερωμένη στον εορτασμό της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών τα παιδιά αλληλεπίδρασαν με διάφορα βιβλία, αντικείμενα και παιχνίδια ξένων χωρών που έφεραν από το σπίτι τους.
Μέσω μιας διαδικτυακής πλοήγησης γνώρισαν πώς γιορτάζουν αυτή τη μέρα πολλά σχολεία στον κόσμο και εξερεύνησαν νέες λέξεις και πολιτισμούς!
Τέλος ζωγράφισαν με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο τους λόγους για τους οποίους μαθαίνουμε ξένες γλώσσες.
Πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο και γνωριστήκαμε με διάφορους τρόπους…..
Παίζοντας με μπάλα και μουσική!
Όλα τα χεράκια μαζί κάνουν το ωραιότερο λουλούδι,το λουλούδι της παρέας μας!
Η ομαδική μας αφίσα με το μαγικό φιλάκι!
Τα παιδιά παρουσίασαν τον εαυτό τους στους φίλους τους στην τάξη. Τι τους αρέσει, το αγαπημένο τους παιχνίδι, χρώμα, ζώο, φαγητό…
Όλα τα παιδιά έγιναν ένα κομμάτι του παζλ της τάξης.
Ζωγράφισαν τα πορτραίτα τους.
Για το δέσιμο της ομάδας και την ενδυνάμωση των σχέσεων, τα παιδιά έπαιξαν παιχνίδια γνωριμίας και συνεργασίας. Έμαθαν τα ονόματά τους, μέτρησαν πόσα γράμματα έχει το κάθε όνομα, αναγνώρισαν το αρχικό τους γράμμα, το εντόπισαν στην αφίσα του αλφάβητου.
Βρήκαν το μπαλόνι με το αρχικό τους, το χρωμάτισαν και κατέληξε στα χέρια του Γουίνι για να στολιστεί η τάξη.
Αναγνώρισαν το όνομά τους στο παρουσιολόγιο της τάξης.
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα των ζώων στις 4 Οκτωβρίου, γνωρίσαμε τα ζώα που κινδυνεύουν, τα δικαιώματά τους, παίξαμε παιχνίδια και κάναμε ομαδική αφίσα.



Οι κανόνες στην τάξη του νηπιαγωγείου είναι σημαντικοί για να διασφαλίσουν ένα ασφαλές και ευχάριστο περιβάλλον μάθησης. Έτσι λοιπόν τους ομαδοποιήσαμε , τους ζωγραφίσαμε ατομικά αλλά και σε ζευγαράκια!
Η φίλη μας η κουκουβάγια Σοφία , μας βοηθάει να ρυθμίσουμε την συμπεριφορά μας , ακολουθώντας τους κανόνες της τάξης μας που όλοι αποφασίζουμε.
Καλή αρχή, καλή σχολική χρονιά! Μετά τις πρώτες βδομάδες γνωριμίας με τα παιδιά ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για το φθινόπωρο, τον καιρό, τα φθινοπωρινά φύλλα και τα χρώματα που αλλάζουν, μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο και φύλλα εργασίας.
Την Τρίτη 15 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε άσκηση σεισμού στο νηπιαγωγείο μας.
Είχαν προηγηθεί δράσεις στις τάξεις μας και παρουσίαση πλούσιου εποπτικού υλικού στα παιδιά για την κατανόηση της έννοιας. Φεύγοντας για το σπίτι τους τα παιδιά πήραν και αναμνηστικό «Βραβείο Συμμετοχής».
Ευχαριστούμε θερμά τον γονέα, Παπαϊωάννου Μάρκο, για τις υπηρεσίες που μας προσέφερε για την αναβάθμιση των υπολογιστών του σχολείου μας, όσες φορές χρειάστηκε!!!