Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Σώστε τις φάλαινες” από την Ομάδα Game Travellers

Την Τρίτη 21 Μαΐου 2024 η ομάδα “Game Travellers” ήρθε στο νηπιαγωγείο μας με σκοπό να μάθουν τα παιδιά πώς μπορούν να προστατέψουν και να σώσουν τις φάλαινες. Έτσι, μέσα από τα ομαδικά παιχνίδια που παίξαμε, γίναμε μικροί διασώστες των φαλαινών. Μιλήσαμε για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν και γνωρίσαμε τις φάλαινες Μπελούγκα, Όρκα, Μεγάπτερη και Γαλάζια. Τέλος , οι μικροί διασώστες διέδωσαν το μήνυμα της προστασίας του υδάτινου κόσμου μέσα από τις ζωγραφιές τους.

image 1236502917IMG 20240521 112922image 123650291image 67219457image 67234049image 6750566517162944923661716294492370image 675130891image 6723916917162944923581image 1236502911image 1236502912image 1236502914image 1236502915image 1236502916435899557 326689650295176 4820001898656599155 n436610300 967958971441332 592580201582448048 n438299774 7358278004281211 3265797741912998229 nimage 50394369image 50447617image 50449921IMG 20240521 124338IMG 20240521 124443

Κατηγορίες: Εκδηλώσεις | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Σώστε τις φάλαινες” από την Ομάδα Game Travellers

Βιωματικά εργαστήρια με γονείς – 3η Συνάντηση

Θετικός τρόπος σκέψης

Καλωσόρισμα και εισαγωγή

Καλωσορίζουμε τους γονείς και κάνουμε μια ανακεφαλαίωση της τελευταίας συνάντησης και τη σύνδεση της με την εργασία της ημέρας.

Ξεκινάμε με την άσκηση ενεργοποίησης, των μελών της ομάδας, «Οι συστάσεις»

Οι συστάσεις γίνονται με διαδοχικούς διαφορετικούς τρόπους. Οι συμμετέχοντες μετακινούνται στο χώρο και χαιρετιούνται μεταξύ τους με διαφορετικούς τρόπους σύστασης.

20240521 184037 20240521 184132 20240521 184134 20240521 184149

Έπειτα εξηγούμε τον σκοπό του εργαστηρίου.

Αναφέρουμε ότι επικεντρώνεται στην ανάπτυξη του θετικού τρόπου σκέψης των παιδιών, τονίζοντας πως κεντρική ιδέα είναι ότι οι απόψεις μας και τα συναισθήματα μας επηρεάζουν τις αποφάσεις μας και την συμπεριφορά μας.

Εξηγούμε στους γονείς ότι προκειμένου τα παιδιά να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και αποφασιστικότητα αρχικά, είναι αναγκαίο να εστιάσουμε στην αναγνώριση του αρνητικού τρόπου σκέψης με στόχο την ενίσχυση ενός θετικού και δημιουργικού τρόπου σκέψης.

Προσθέτουμε τα τρία βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση:

436770023 1518285082445025 2027596218707640139 n

1η Δραστηριότητα: ελεύθερος συνειρμός

Ζητάμε από τους γονείς να φέρουν στο μυαλό τους αρνητικές σκέψεις που μπορεί να είχαν πριν γίνουν γονείς και μετά.

«Δεν θα τα καταφέρω – Δεν θα είμαι καλός γονιός – Είμαι άπειρος/η – Δεν θα έχω βοήθεια»

Τονίζουμε στους γονείς ότι αυτός ο τρόπος σκέψης λειτουργεί αρνητικά. Μας κάνει ανήσυχους, κλονίζει την αυτοπεποίθηση μας, δαπανά τον χρόνο μας καθώς οι ίδιες ανησυχητικές σκέψεις στριφογυρίζουν στο μυαλό μας και αυξάνουν την αγωνία μας . Ζητάμε τώρα από τους γονείς να φέρουν στο μυαλό τους θετικές και δημιουργικές σκέψεις.

«Θα τα καταφέρω – Θα ζητήσω βοήθεια από φίλους και γονείς – Θα μάθω με τον καιρό – Θα προσπαθήσω να γίνω καλός γονέας»

2 η Δραστηριότητα: Φυλλάδιο «Τρόπος Σκέψης»- Μικρές ομάδες

Χωριζόμαστε ανά δύο σε ζευγάρια. Έπειτα, κάθε ζευγάρι παίρνει από ένα αντίγραφο του φυλλαδίου ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ και μελετούμε τις περιπτώσεις που περιέχει. Κάθε ζευγάρι αρχίζει από μία διαφορετική περίπτωση.

Ο στόχος της άσκησης είναι οι συμμετέχοντες να κάνουν θετικές σκέψεις για κάθε περίπτωση και να καταγράψουν τις σκέψεις τους στην δεξιά στήλη του Φυλλαδίου.

20240521 190020 20240521 190322 IMG 20240521 190537

436226656 1049720796554462 6716229463200370934 n 438312490 1108833010369105 6774662349895096953 n 440999529 1891278967989252 8636332103496281390 n

3η Δραστηριότητα: Τα τέσσερα στάδια εφαρμογής του θετικού τρόπου σκέψης

Εξηγούμε στους γονείς ότι υπάρχουν τέσσερις χρονικές στιγμές κατά τις οποίες η θετική συνομιλία με τον εαυτό μας, μας βοηθά να χειριστούμε μια κατάσταση άγχους.

  • Τι μπορείς να σκεφτείς από πριν;
  • Τι μπορείς να σκεφτείς την ώρα που σου ζητούν κάτι;
  • Τι μπορείς να σκεφτείς όταν φαίνεται ότι δεν τα καταφέρνεις ;
  • Τι μπορείς να σκεφτείς όταν θα έχει περάσει ;

438293844 1837207266777676 4096285536895092273 n

4η Δραστηριότητα

Δίνουμε την οδηγία στους γονείς, μέσα στην επόμενη εβδομάδα, να προσπαθήσουν να εντοπίσουν στον εαυτό τους αρνητικούς τρόπους σκέψης και να σημειώσουν σε ένα Φυλλάδιο στόχων κάθε επιτυχή προσπάθεια.

Κλείνουμε την συνάντηση καθώς οι γονείς να εκφράζουν τα συναισθήματα τους και “αυτό που έμαθαν σήμερα”.

Επίσης, πραγματοποιείται η αξιολόγηση της συνάντησης από τον καθένα. Τέλος, μένει χρόνος στην ομάδα για συζήτηση.

Κατηγορίες: Βιωματικά Εργαστήρια, Δράσεις | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματικά εργαστήρια με γονείς – 3η Συνάντηση

Βιωματικά εργαστήρια με γονείς – 2η Συνάντηση

Επικοινωνία & Δράση – Αντίδραση

1η Δραστηριότητα ενεργητικής ακρόασης: Άνοιγμα της ομάδας με το παιχνίδι σπασμένο τηλέφωνο σε κύκλο.

Μοιράστηκε έντυπο υλικό, με δηλώσεις διαφόρων καταστάσεων, στους συμμετέχοντες στο οποίο καλούνταν να καταγράψουν την αυθόρμητη απάντησή τους.

Στη συνέχεια, ο καθένας δίνει το χαρτί του στον προηγούμενο μέσα στον κύκλο και αυτός με τη σειρά του, του απευθύνει τη δήλωση προκειμένου να μοιραστεί την απάντησή του με όλη την ομάδα.

20240516 182213 20240516 182217 438267333 1458144108133628 2504491899088097913 n 438270858 323691343917406 1690252928184568188 n 438271443 425703776885670 4443770541283974763 n 438271455 1548799735694779 1924417599718398598 n 438271707 466491139222590 3805050891662547268 n 438293701 312608058532143 5213041452709154773 n

438246319 992653435239838 5427970782288131596 n 438271337 481156644338300 7315124457595472729 n 438271369 500963655587151 4712437366203091473 n 438271385 306651829152299 2523148556360442678 n 438271454 2564899383682734 2068302618852102290 n 438271530 1662734967895260 6481116111062079647 n 438271583 2192086734469446 3903471675999925746 n 438271693 3297066280429173 4512649552605690152 n 438293752 1623535131765112 7035579512411301714 n 438293759 1371888600149964 8807619523113126716 n 440979592 821329439907018 2894476536398812440 n 441046807 778668217707741 7903922574233175272 n

 

δραστηριότητα: Γονείς που δρουν ή αντιδρούν

Πραγματοποιείται προβολή της ταινίας μικρού μήκους “Alike” https://www.youtube.com/watch?v=kQjtK32mGJQ

Ακολουθεί συζήτηση με την ανταλλαγή σχολίων αναφορικά με το περιεχόμενο της ταινίας.20240516 182748 20240516 182753 20240516 182758

Στην ολομέλεια, διερευνούμε διαφορετικούς τρόπους επικοινωνίας στο γονεϊκό ρόλο. Για να το κάνουμε αυτό δείχνουμε δυο διαφορετικούς τρόπους αντίδρασης στην ίδια κατάσταση.

Επιλέγουμε ένα παράδειγμα που είναι οικείο στις ηλικίες των παιδιών των συμμετεχόντων προσαρμόζοντας το έτσι ώστε να καλύπτει τις ανάγκες της δικής μας ομάδας.

«Το παιδί γυρίζοντας από το σχολείο πετάει τα πράγματά του στο σαλόνι και αναποδογυρίζει το κουτί με τα παιχνίδια στο πάτωμα για να παίξει ζητώντας να του φέρουν να φάει ενώ παίζει», «ή ένα παιδί ζητάει να δει μία ταινία ή να παραμείνει στον υπολογιστή ενώ μόλις τελείωσε η ταινία που ήδη παρακολουθούσε».

438271426 973425947372997 1526978439370479992 n 438271455 1548799735694779 1924417599718398598 n 1 438271575 1156088262076147 4665752839479581146 n 438271611 1595417437902694 7795592159267019580 n

Τα ζευγάρια δραματοποιούν στην ολομέλεια το παράδειγμα που επιλέχθηκε.

438270888 775343191383583 981430586045883369 n 438271380 670899261844604 4551405200334185482 n 438271384 845863054251385 2807061332953109466 n 438271399 920442783169916 545891191911006404 n 438271481 462247599535191 2305009103265428003 n 438271573 818032510248540 2057190147711032878 n 438271619 289024724280859 1245021221118414937 n

Στην ολομέλεια μετά από κάθε δραματοποίηση κάθε ζευγάρι αναφέρει:

  • Πως αισθάνθηκε το «παιδί» και τι μηνύματα πήρε από τον γονιό;
  • Πως αισθάνθηκε ο γονιός;

Στη συνέχεια, κάνουμε μια μικρή συζήτηση σύμφωνα με τα ακόλουθα ερωτήματα:

  • Τι παρατήρησαν τα μέλη ότι συνέβη στην προηγούμενη άσκηση;
  • Κατάφερε ο γονιός να επικοινωνήσει και να βάλει όρια;

Αναφερόμαστε στις λεπτομέρειες της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας .

3η δραστηριότητα: φυλλάδιο «Ο ρόλος των γονέων. Δράση ή αντίδραση;»

Μοιράζεται στους συμμετέχοντες ένα φυλλάδιο, το οποίο αναφέρεται στο ρόλο των γονέων και σε 3 διαφορετικές αντιδράσεις που μπορεί να έχει κάθε φορά ο γονιός απέναντι στην συμπεριφορά του παιδιού του.

  • Επιθετική αντίδραση
  • Παθητική αντίδραση
  • Ο «αρκετά καλός γονιός»

Το διαβάζουμε και συζητάμε για το περιεχόμενό του.

Έπειτα, σε ομάδες των τριών οι συμμετέχοντες δραματοποιούν ένα παράδειγμα από την προσωπική τους ζωή, προσπαθώντας να μην αντιδράσουν στην συμπεριφορά του παιδιού αλλά να υιοθετήσουν μια στάση δράσης έτσι όπως περιγράφεται στο παραπάνω φυλλάδιο, οι ρόλοι είναι οι ακόλουθοι:

Ρόλος Α: Παρατηρητής: το μέλος αυτό παρατηρεί οτιδήποτε κάνει ο γονιός.

Ρόλος Β: Γονιός: το μέλος αυτό παίζει τον ρόλο του γονιού προσπαθώντας να κατανοήσει την συμπεριφορά του παιδιού, τα δικά του συναισθήματα και να δράσει σύμφωνα με αυτά.

Ρόλος Γ: Παιδί : το μέλος αυτό παίζει το ρόλο του παιδιού.

438271000 2116397858740958 2568251471380712301 n 438271345 1299806427606207 1476009478524523098 n 438271369 1418320525486593 1071643326724560453 n 438293669 811660273783795 597886024031955826 n438270918 977271393482998 2228210106650275276 n

Στο κλείσιμο, οι συμμετέχοντες μοιράζονται ό,τι θέλουν σχετικά με τη 2η αυτή συνάντηση.

Η κεντρική ιδέα που προκύπτει είναι ότι οι απόψεις μας και τα συναισθήματα μας επηρεάζουν τις αποφάσεις μας και τη συμπεριφορά μας.

Κατηγορίες: Βιωματικά Εργαστήρια, Δράσεις | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματικά εργαστήρια με γονείς – 2η Συνάντηση

Βιωματικά εργαστήρια με γονείς – 1η Συνάντηση

Γνωριμία και εισαγωγή στην ομάδα

Καλωσόρισμα των γονέων στο πρόγραμμα

Καλωσορίσαμε τους γονείς στην έναρξη μια σειράς βιωματικών εργαστηρίων, που αποσκοπούν στην ενίσχυση της ψυχοκοινωνικής υγείας παιδιών και γονέων μέσα από βιωματικές δραστηριότητες που γίνονται στο πλαίσιο της ομάδας. Εκπαιδευτικοί και γονείς θα πραγματοποιήσουμε κάποια βιωματικά εργαστήρια στα οποία καλούμαστε όλοι να έχουμε ενεργό ρόλο. Η ενεργός συμμετοχή των γονέων είναι σημαντική καθώς στοχεύει στο να γίνουν οι ίδιοι φορείς της πρόληψης. Ο βασικός στόχος των εργαστηρίων είναι η ενίσχυση του γονικού ρόλου και η προαγωγή του θετικού τρόπου σκέψης των γονέων και των παιδιών τους. Επίσης, θα εστιάσουμε στη σχέση γονέων-σχολείου και κοινότητας αφού πιστεύουμε ότι παίζει κομβικό ρόλο στην ανάπτυξη των παιδιών. Καθώς θα δουλέψουμε σε επίπεδο ομάδας, θα ήταν βοηθητικό αρχικά να γνωριστείτε μεταξύ σας και να μοιραστείτε μερικές πληροφορίες για εσάς και τα παιδιά σας. Καλό θα ήταν επίσης να ορίσουμε από τώρα τους κανόνες της ομάδας μας και θα ήθελα να με βοηθήσετε στην διαδικασία αυτή.

1η Δραστηριότητα γνωριμίας: Η ιστορία του ονόματός μου

Στην αρχική συνάντηση της ομάδας, κάθε μέλος γράφει το όνομά του σε μία καρτέλα και τη διακοσμεί, όπως επιθυμεί. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται στα υπόλοιπα μέλη και αφηγείται την ιστορία που συνδέεται με την επιλογή του ονόματός του. Με αυτό τον τρόπο, συνδέεται μία ιστορία με το κάθε όνομα και είναι πιο εύκολο να θυμούνται όλοι τα ονόματα των υπολοίπων.

IMG 20240516 180429IMG 20240516 180316 IMG 20240516 180347IMG 20240514 18305120240516 180826

2η Δραστηριότητα: Συζητώντας για τις προσδοκίες μας

Οι συμμετέχοντες χωρίζονται σε ζευγάρια. Καθένας με τη σειρά του μιλάει 5΄ για τον εαυτό του και για το τι περιμένει από την ομάδα. Εκείνος που ακούει δεν διακόπτει και στη συνέχεια μιλάει αυτός για τον εαυτό του. Στο τέλος έχουν άλλα 5΄ για να συζητήσουν μεταξύ τους ελεύθερα. Τέλος ο καθένας παρουσιάζει στην ολομέλεια αυτά που του είπε ο συνομιλητής του κι εκείνος, αφού ακούσει, διορθώνει και συμπληρώνει αν κάτι έχει παραληφθεί.

438270909 459581616461636 8117071433579149255 n 438271498 428109613265630 3193948565957762908 n 438271528 1090395765378244 478295776589186112 n

3η Δραστηριότητα: Κάρτα προσδοκιών

Ο συντονιστής της ομάδας τοποθετεί πολλές κάρτες (εικόνες από περιοδικά) κάτω στο πάτωμα.

Ο κάθε συμμετέχων επιλέγει τρεις κάρτες:

  • Μια κάρτα που αντιπροσωπεύει τα ακριβή συναισθήματά του εκείνη τη στιγμή.
  • Μια κάρτα για να περιγράψει τι περιμένει από το σεμινάριο (προσδοκίες).
  • Μια κάρτα για να περιγράψει αυτό που είναι διατεθειμένος να δώσει ο ίδιος στην ομάδα (π.χ. θετική διάθεση, εμπειρία, κέφι, αποδοχή, συνέπεια, σεβασμός στη διαδικασία).

Οι συμμετέχοντες διαλέγουν τις κάρτες τους από το πάτωμα και λένε στους άλλους τις σκέψεις τους που σχετίζονται με τις κάρτες. Με βάση τις απαντήσεις που θα δοθούν στην τελευταία κάρτα, αφιερώνουμε λίγο χρόνο για να συζητήσουμε και να συμφωνήσουμε σε κάποιους κανόνες που θα διέπουν τη λειτουργία της ομάδας μας.

438267601 969393988072580 8367727511268206445 n 438267760 475479245068894 3327306081450278439 n 438270808 1144135373405603 6211491596608667510 n 438270910 425738606909319 2039466681172311296 n 438271360 372337452483645 445110073684454745 n 438293636 1282891582669641 23047015302472827 n IMG 20240514 192113 IMG 20240514 192129438267456 341569975267528 8014699117472221056 n

Το 1ο Εργαστήριο ολοκληρώνεται με ένα παιχνίδι συνεργασίας μεταξύ των μελών της ομάδας, στο οποίο καλούνται να κινήσουν μία μπάλα πάνω στο αερόστατο χωρίς αυτή να πέσει κάτω.

20240514 193747 20240514 193749 20240514 193800 20240514 193813 20240514 193816 20240514 193823

Κατηγορίες: Βιωματικά Εργαστήρια, Δράσεις | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματικά εργαστήρια με γονείς – 1η Συνάντηση

eTwinning – Δραστηριότητες Μαρτίου: Το λιώσιμο των πάγων της Αρκτικής απειλεί την πολική αρκούδα

Το Μάρτιο οι μαθητές ασχολούνται με το λιώσιμο των πάγων στους πόλους της Γης εξαιτίας της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Το λιώσιμο των πάγων της Αρκτικής απειλεί την πολική αρκούδα, η οποία κινδυνεύει.

Ο Χουρχούρης βλέπει έναν εφιάλτη και ειδοποιεί τα παιδιά. Οι πάγοι λιώνουν και οι πολικές αρκούδες ζητάνε τη βοήθεια των παιδιών.

Τα παιδιά εξερευνούν το φαινόμενο και αναλαμβάνουν ρόλο δημοσιογράφου, έτσι ώστε να διαδώσουν το μήνυμα.

1. 3η Διαδικτυακή συνάντηση εκπαιδευτικών:

Οι εταίροι των συνεργαζόμενων νηπιαγωγείων συναντιούνται διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας webex.

Κάνουν έναν απολογισμό των μέχρι τώρα υλοποιημένων δράσεων, καθορίζουν τη συνέχεια του έργου και αποφασίζουν από κοινού τις δραστηριότητες του Μαρτίου.

L3Y2Hk2p Rox jh

2. Το λιώσιμο των πάγων – Ο εφιάλτης του Χουρχούρη:

Ο δράκος Χουρχούρης ζει μία απίστευτη περιπέτεια.

Βλέπει στον ύπνο του ότι βρίσκεται στην Αρκτική, όπου ζει έναν εφιάλτη, που έχει άμεση σχέση με την κλιματική αλλαγή.

Όταν ξυπνάει, πηγαίνει μία βόλτα κι εκεί λαμβάνει ένα πολύ σημαντικό γράμμα, το οποίο πρέπει να στείλει στα παιδιά των συνεργαζόμενων νηπιαγωγείων.

Ταυτόχρονα, ακούει κι ένα τραγούδι-μήνυμα…

https://read.bookcreator.com/feA6B8oeDLZBVgoAzXJszTcCvN23/X1UlC-oPQWaV4mTjSG9f5Q/oVd-0pwmQXqCrYyvDPPyDA

Τα παιδιά διαβάζουν τα βιβλία: “Παμούκ, λιώνουν οι πάγοι;” και “Μπορούμε στ’ αλήθεια να βοηθήσουμε τις πολικές αρκούδες;” μαθαίνουν για αυτό το περιβαλλοντικό πρόβλημα που απειλεί τον πλανήτη και ζωγραφίζουν σκηνές από το παραμύθι “Παμούκ, λιώνουν οι πάγοι;”.

https://www.storyjumper.com/book/read/115585322


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

3. Το μήνυμα του Χουρχούρη:

Ο δράκος Χουρχούρης ζητάει από τα παιδιά να αναλάβουν ρόλο δημοσιογράφου και να φτιάξουν μία συνεργατική εφημερίδα.

Το μήνυμα του Χουρχούρη

4. Η συνεργατική μας εφημερίδα:

Τα παιδιά των συνεργαζόμενων νηπιαγωγείων αναλαμβάνουν ρόλο μικρών δημοσιογράφων και δημοσιεύουν τα άρθρα τους στη συνεργατική εφημερίδα. Το πρόβλημα που απασχολεί τα παιδιά είναι ο κίνδυνος εξαφάνισης των πολικών αρκούδων λόγω των πάγων που λιώνουν.

https://view.genial.ly/662568ec83e9c00014cac091/interactive-content-ta-nea-ths-drakoxwras

 

Τα παιδιά του 20ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης προσέγγισαν το θέμα μέσα από  την κατασκευή μίας μακέτας και τη δραματοποίηση του παραμυθιού για τον Παμούκ, το μικρό πολικό αρκουδάκι που κινδύνεψε από το λιώσιμο ενός παγόβουνου.

Κατασκεύασαν μία μακέτα του Βόρειου Πόλου με χαρτί, χαρτόνι, πλαστελίνη για τις πολικές αρκούδες, φούσκες για τους πάγους που λιώνουν και πλαστικά πολικά ζωάκια.
“Οι πάγοι λιώνουνε επειδή έχει ζέστη. Άμα λιώσει ο πάγος, οι αρκούδες δεν θα μπορούνε να βρούνε τις φωλιές τους και το φαγητό τους. Και θα μείνουνε πάνω σε ένα κομμάτι πάγου”.

Βοηθήστε τις πολικές αρκούδες!
Σώστε τον Παμούκ!

438124879 448241541049453 8937779316338330765 n 438154303 1462858091296736 3220816993135718373 n 438204000 1437228440231006 3596318684278452721 n 438209207 870331698230265 1303090738468639231 n 438223214 7431841610239656 6171528192771291856 n 438231485 459246926438534 7417055561515989734 n 438231549 967516751262585 8541593826887308312 n 438267377 415776928066779 7142848001060680518 n 438271342 304182382571900 1936759954416042069 n

5. Διαδικτυακή γνωριμία μεταξύ των συνεργαζόμενων νηπιαγωγείων:

Την Τετάρτη 3 Απριλίου 2024 τα παιδιά όλων των συνεργαζόμενων νηπιαγωγείων συναντήθηκαν διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας webex. Στη συνάντηση πήρε μέρος και ο αγαπημένος δράκος των παιδιών, ο Χουρχούρης!

Κάθε ομάδα νηπιαγωγείου παρουσίασε στο Χουρχούρη, καθώς και στα παιδιά των συνεργαζόμενων νηπιαγωγείων το όνομα, το σήμα, την αφίσα και το σύνθημά της. Τα παιδιά συνομίλησαν με το Χουρχούρη, τραγούδησαν τραγούδια, έδειξαν εργασίες και ζωγραφιές που έχουν υλοποιήσει κατά την υλοποίηση του προγράμματος, και ο Χουρχούρης ενθουσιάστηκε από τη δέσμευση των παιδιών να σώσουν τη Δρακοχώρα!

434015014 260869937102741 131292645995548817 n Screenshot 20240403 114835 Webex Meet Screenshot 20240403 115429 Webex Meet Στιγμιότυπο οθόνης 1321 Στιγμιότυπο οθόνης 1323 Στιγμιότυπο οθόνης 1324 Στιγμιότυπο οθόνης 1325 Στιγμιότυπο οθόνης 1326 Στιγμιότυπο οθόνης 1327 Στιγμιότυπο οθόνης 1329 Στιγμιότυπο οθόνης 1330 Στιγμιότυπο οθόνης 1331

Κατηγορίες: 2023-2024, Η κλιματική αλλαγή τη Δρακοχώρα απειλεί!, Προγράμματα eTwinning | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο eTwinning – Δραστηριότητες Μαρτίου: Το λιώσιμο των πάγων της Αρκτικής απειλεί την πολική αρκούδα

Pete’s big Easter Adventure

Διαβάσαμε το βιβλίο ‘Pete’s big Easter Adventure ‘ και μάθαμε το βασικό λεξιλόγιο (Easter,easter bunny, eggs, egg hunt, basket etc).

61 62

Έπειτα, είχαμε 3 αποστολές :

1ο να μάθουμε τις κινήσεις των bunnies και για έτσι μάθαμε και χορέψαμε το τραγούδι ‘this is the way the bunny hops’,

 

2o να φτιάξουμε τα δικά μας bunny ears

63 64 65

και 3ο να ψάξουμε να βρούμε όλα τα easter eggs που έκρυψε ο easter bunny και να κερδίσουμε το έπαθλο του ‘1st helper’ στο παιχνίδι ‘Egg Hunt’.

67 68 69

Κατηγορίες: 2023-2024, Αγγλικά στο νηπιαγωγείο | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Pete’s big Easter Adventure

Πασχαλινές ευχές

Πασχαλινή κάρτα

Κατηγορίες: Πάσχα | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πασχαλινές ευχές

Πάσχα

Παίρνοντας έμπνευση από τα χρώματα και τ’αρώματα της Άνοιξης και του Πάσχα δημιουργήσαμε έργα μοναδικά!!!!

Κατασκευάσαμε κάρτες με ευχές, χρωματίσαμε πασχαλινά αυγά καλλιτεχνών και όχι μόνο. Κάναμε αυγά από πηλό. Βάψαμε αυγά και ζυμώσαμε και ψήσαμε Λαζαράκια. Επίσης κάναμε φαναράκια για το Πάσχα με βαζάκια αλλά και παίξαμε σκυταλοδρομίες με αυγά.

79

1714226713311 1714226713320

108

1714049075149 1714049075158

2

3456

1714226258940 1714226258948 1714226258954 1714226258962

120240415 152109

IMG 20240416 111019 IMG 20240416 111035 IMG 20240416 133351 IMG 20240422 110203 IMG 20240422 110605 IMG 20240422 125504 IMG 20240422 172305 IMG 20240422 172416 IMG 20240422 172439 IMG 20240423 112956 IMG 20240424 085210 IMG 20240424 085249 IMG 20240424 114129 IMG 20240424 114217 IMG 20240424 121156 IMG 20240424 121236

1714048348444 1714048348463 1714049075132 1714069636532 IMG 20240419 080855 IMG 20240419 081558 IMG 20240423 093325 IMG 20240424 125548 IMG 20240425 212954

20240415 15444920240415 154510 120240415 15454320240415 15460820240416 15285020240417 15180920240418 153647

20240416 152904 1 20240417 151809 1 20240418 153647 1 20240418 153955 20240418 154123 1713511767162

20240418 15433320240422 153342

1714069636543

20240423 15152020240424 13004420240424 14063420240424 14233520240424 14232820240424 14320020240424 160542

IMG 20240410 092305 IMG 20240410 105814 IMG 20240410 112852 IMG 20240411 111106 IMG 20240411 111442 IMG 20240416 095844 IMG 20240416 095855 IMG 20240416 100559

20240425 152029 20240425 152032 20240425 152717 20240425 152926 20240425 15293620240425 153009

Φτιάξαμε την Αριθμογραμμή του Πάσχα, μιλήσαμε για τον μύθο της παπαρούνας και του κοκκινολαίμη, εικονογραφήσαμε ποίημα και ζωγραφίσαμε έθιμα για το Πάσχα.

IMG 20240329 121945 IMG 20240329 122202 IMG 20240329 122439 IMG 20240405 115754 IMG 20240405 120254 IMG 20240405 121148 IMG 20240406 172550 IMG 20240409 112605 IMG 20240417 094221 IMG 20240417 094926 IMG 20240417 095042 IMG 20240417 095154 IMG 20240417 100325 IMG 20240417 100350 IMG 20240417 100414 IMG 20240418 144142

1714048348456 1714049075138 1714049075144 1714049796768 1714049796781 1714049796789

Συνεργαστήκαμε σε ομαδικές εργασίες!

20240417 154229 CamScanner 2024-04-19 16.26 IMG 20240416 101612 IMG 20240419 121930 IMG 20240419 122241 IMG 20240419 123333 IMG 20240419 123442 IMG 20240419 123534 20240422 132133 20240422 131103 20240419 153034 20240419 152703 20240419 152048

1714226258969 1714226713303

1714226713293

Κατηγορίες: Θεματικές ενότητες, Πάσχα | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πάσχα

Έναρξη Βιωματικών Εργαστηρίων για γονείς

Αφίσα πρόσκληση βιωματικά εργαστήρια

Σας προσκαλούμε σε μια σειρά βιωματικών εργαστηρίων για γονείς που αποσκοπούν στην ενίσχυση της ψυχοκοινωνικής υγείας παιδιών και γονέων μέσα από βιωματικές δραστηριότητες που γίνονται στο πλαίσιο της ομάδας.

Ο βασικός στόχος των εργαστηρίων είναι η ενίσχυση του γονικού ρόλου και η προαγωγή του θετικού τρόπου σκέψης των γονέων και των παιδιών τους. Επίσης, θα εστιάσουμε στη σχέση γονέων-σχολείου και κοινότητας αφού πιστεύουμε ότι παίζει κομβικό ρόλο στην ανάπτυξη των παιδιών.

Τα εργαστήρια απευθύνονται σε όλους τους γονείς του νηπιαγωγείου μας, μαμάδες και μπαμπάδες!

Θα υλοποιηθούν σε τέσσερις απογευματινές συναντήσεις στο χώρο του νηπιαγωγείου, από τις νηπιαγωγούς: Γεωργιάδου Φανή, Μπαλτζίδου Ζωή και Παπατζιάμου Αναστασία.

Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης:

Τρίτη 14 Μαΐου, 18.00 – 20.00 μ.μ.
Πέμπτη 16 Μαΐου, 18.00 – 20.00 μ.μ.
Τρίτη 21 Μαΐου, 18.00 – 20.00 μ.μ.
Πέμπτη 23 Μαΐου, 18.00 – 20.00 μ.μ.

 

Τα βιωματικά εργαστήρια για γονείς υλοποιούνται με την υποστήριξη και συνεργασία της κ. Κολιπέτρη Ζωής, Συμβούλου Εκπαίδευσης ΠΕ60 4ης Θέσης Διεύθυνσης Π.Ε. Αν. Θεσσαλονίκης.

Επιστημονικοί σύμβουλοι διαμόρφωσης του επιμορφωτικού υλικού είναι οι Ψυχολόγοι του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας ΣΕΙΡΙΟΣ: Παπακώστα-Γάκη Ελένη και Τσούνης Ανδρέας.

Κατηγορίες: Δράσεις | Ετικέτες: , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έναρξη Βιωματικών Εργαστηρίων για γονείς

Ολοκληρώνοντας το 3ο Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων – Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Ολοκληρώθηκε και ο 3ος κύκλος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, με τίτλο: “STEAM και η ΓΗ γυρίζει”.

Συζητήσαμε και φτιάξαμε εννοιολογικούς χάρτες, σχετικούς με το θέμα.

IMG 5773 20240401 120645

Μιλήσαμε για την περιστροφή της γης γύρω από τον εαυτό της και γύρω από τον ήλιο. Παρατηρήσαμε την κίνηση στην υδρόγειο σφαίρα και δραματοποιήσαμε την περιστροφή της γης.

received 3742062206061058 received 3307541182878598 received 2018341571897009 received 1355409275170916

IMG 5803 1711726266035

received 947094766797966 received 740298654540084 received 436604618790734

Μιλήσαμε για τη μέρα και τη νύχτα και τα παιδιά εκφράστηκαν μέσα από τη ζωγραφική. Μάθαμε ένα ποίημα για το φεγγάρι και τους πλανήτες και τους χρωματίσαμε.

IMG 20240222 110218 IMG 20240220 141202 IMG 20240220 141059 IMG 20240227 114615

IMG 20240222 100313

Παίξαμε παιχνίδια με τους πλανήτες.

1711726266022 1711725869722 1711725869714 1711634675794 1711634675788

Δουλέψαμε σε ομαδικές και ατομικές εργασίες.

1711725869682 1711726266029 IMG 20240226 130542 1711726266039 IMG 5746 1711725442811 1711725442804 1711725442821 1711634675781 1710532428957 1711720388650 1711720388653

Φτιάξαμε αστερισμούς.

1711720388656 1711725120597 1711725120601 1711725120607

Διαβάσαμε τον “Φεγγαροσκεπαστή” και δημιουργήσαμε ομαδικά έργα.

20240229 153622 1709750255944

Κατηγορίες: 2023-2024, Εργαστήρια Δεξιοτήτων | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ολοκληρώνοντας το 3ο Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων – Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία