Με αφορμή την 3η Δεκέμβρη, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία με σκοπό την ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και του συνόλου της κοινωνίας επί ζητημάτων ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση, η σχολική μας μονάδα διοργάνωσε δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σχετικά με: α) τα δικαιώματα των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, β) την αναγκαιότητα επίδειξης σεβασμού στη διαφορετικότητα καθώς και γ) τις δυνατότητες προαγωγής ίσων ευκαιριών στη μάθηση. Ευχαριστούμε το σύλλογο ‘ΙΠΠΟΚΑΜΠΟ” και τον φίλο μας Πέτρο Μπέλλο που πάντα ακούραστος είναι δίπλα μας στις δράσεις.