Το σχολείο μας, σε συνεργασία με τη 5η Υγειονομική Περιφέρεια Θεσσαλίας & Στ. Ελλάδας και το  οδοντιατρείο του Κέντρου Υγείας Βόλου, υλοποιεί πρόγραμμα/δράση οδοντιατρικού ελέγχου και ενημέρωσης για τη Στοματική Υγεία στους μαθητές της Α & Β τάξης.