Παίζοντας με το μαγνήτη
Οι μικροί κηπουροί
Οι γονείς έφεραν λάστιχα βαμμένα με χαρούμενα χρώματα, χώμα και φυτά.
Εμείς αναλάβαμε να φυτέψουμε.
Τα καταφέραμε!
Υποσχεθήκαμε να τα φροντίζουμε.
Ευχαριστούμε!
Από την επίσκεψή μας στο Κάστρο την ημέρα της επετείου της ηρωικής εξόδου του “Άρη”.
26/04/1825, ημέρα της ηρωικής εξόδου του «Άρη» από το Ναβαρίνο μετά την επίθεση του Ιμπραήμ. Διέσπασε τον ασφυκτικό κλοιό στη Σφακτηρία και με κουρελιασμένα τα πανιά του κατάφερε να θέσει εκτός μάχης επτά εχθρικά πλοία…
Βιωματικές δράσεις από το ΚΕ.Π.Ε.Π.Ψ.Υ της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας
Συστηθήκαμε με τη συνοδεία του μεταλλόφωνου, διαβάσαμε το παραμύθι “Πόσο μ’αρέσει ο εαυτός μου”, μιλήσαμε για τα συναισθήματά μας, “όλοι είμαστε ίδιοι αλλά και διαφορετικοί, μοναδικοί”, είδαμε το μοναδικό εαυτό μας στο μαγικό κουτί, ανεβήκαμε στη βάρκα μας και μπήκαμε στο ποτάμι… ούπς ο κροκόδειλος έρχεται να πάρει κάποιον, θα τον αφήσουμε μόνο του; Όχι είναι οι φίλοι του για να τον βοηθήσουν. Είμαστε ξεχωριστοί αλλά χρειαζόμαστε και τον “άλλον”, το διπλανό μας. ‘Ετσι γινόμαστε πιο δυνατοί!
Ευχαριστούμε
το ΚΕ.Π.Ε.Π.Ψ.Υ της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας και την κα Φωτεινή Βλαχοπουλιώτη, επιστημονικά υπεύθυνη του κέντρου.
Την Τετάρτη 5/4/2017 στις 6 το απόγευμα, στο Νηπιαγωγείο της Πύλου, υλοποιήθηκε μια ξεχωριστή εσπερίδα με θέμα: “Μεγαλώνοντας χαρούμενα και αυτόνομα παιδιά” με εισηγήτρια η κα Φωτεινή Βλαχοπουλιώτη επιστημονικά υπεύθυνη του ΚΕ.Π.Ε.Ψ.Υ. Μεσσηνίας. Γονείς και εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν από την περιεκτική και καίρια εισήγηση της κας Βλαχοπουλιώτη. Είναι σημαντικό να αντιληφθούμε ότι τα παιδιά μας είναι αυτόνομες και μοναδικές προσωπικότητες συνεπώς δεν επιτρέπεται να τους φορτώνουμε τα όνειρα που εμείς ως παιδιά δεν υλοποιήσαμε. Τα παιδιά τα μεγαλώνουμε για να φύγουν κάποια στιγμή από κοντά μας, ας χτίσουμε λοιπόν στέρεες προσωπικότητες έτσι ώστε έτοιμα να βγουν στην κοινωνία.
Οσπριομαγειρέματα και οσπριοτραπεζώματα!
Μια δραστηριότητα για τα project που υλοποιούμε στο σχολείο. Αφού ασχοληθήκαμε με τη διατροφική αξία των οσπρίων, αποφασίσαμε: ό,τι μάθαμε να το μοιραστούμε με άλλους. Ποιους; Πώς;
Με τους γονείς μας καλώντας τους για γεύμα στην τάξη μας. Φτιάξαμε προσκλήσεις, μαγειρέψαμε φακές, ετοιμάσαμε την τάξη και το αποτέλεσμα στην οθόνη.
Μέσα από τη δράση αυτή κάναμε γλώσσα-γράψαμε μενού και προσκλήσεις,μιλήσαμε στους γονείς μας για τη διατροφική αξία των οσπρίων,…-, μαθηματικά-μετρήσαμε ποσότητες, κάναμε αντιστοιχήσεις στην ετοιμασία των τραπεζιών,…-, πληροφορική-αναζητήσαμε συνταγές στο διαδίκτυο, γράψαμε τις προσκλήσεις,…-, αλληλεπιδράσαμε με το περιβάλλον, δημιουργήσαμε-ζωγραφίσαμε και φτιάξαμε ποίημα για τα όσπρια και το επενδύσαμε με μουσική, εξασκηθήκαμε στη λεπτή κινητικότητα καθαρίζοντας τις φακές και κόβοντας τα υλικά,…-. Μια δράση πλήρως ενσωματωμένη στο αναλυτικό πρόγραμμα.
Και φυσικά πετύχαμε τη διάχυση των αποτελεσμάτων του project με τον καλύτερο τρόπο.
Ήταν το καλύτερο γεύμα που είχαμε ποτέ!
- Αρχική
- STEM Discovery Week activity
- ΕΥΖΗΝ
- Ασφάλεια στο διαδίκτυο
- Η πλατφόρμα του eTwinning
- Αργυρή ετικέτα ψηφιακής ασφάλειας
- Little chefs page
- Be digital- σχ. έτος 2017-2018
- Mr Bean’s page
- “It’s a monster under the bed” σχ. έτος 2017-2018
- Η ταυτότητα του σχολείου μας
- The Mermaid of the Mediterranean-Η Γοργόνα της Μεσογείου σχ. έτος 2017-2018
- ERATOSTHENES 2017





















/img





Πρόσφατα σχόλια