Eργαστήρια Δεξιοτήτων STEM:Στα ίχνη των δεινοσαύρων

Ο όρος STEM χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2001 από τον οργανισμό NSF (National Science Foundation)  για να αποδώσει τη διασύνδεση των περιοχών των Φυσικών Επιστημών (Science), της Τεχνολογίας (Technology), της Μηχανικής (Engineering) και Μαθηματικών (Mathematics). Πιο αναλυτικά τα επιστημονικά του πεδία προσδιορίζονται ως εξής:

  • S είναι η Επιστήμη (Science).
  • T είναι η Τεχνολογία (Technology),
  • είναι η Μηχανική (Engineering),
  • M είναι τα Μαθηματικά (Maths), οι τρόποι μέτρησης και οι βασικές έννοιες της Γεωμετρίας (σχήματα, σύγκριση μεγεθών κ.α.). α  

Σκοπός του έργου STREAM  είναι να αποκτήσουν τα παιδιά τις απαραίτητες γνώσεις, ξετυλίγοντας  τις δεξιότητες 4C (communication, critical thinking, creativity, collaboration), τις δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης (ρομποτική-επιστημονική/υπολογιστική σκέψη Δεξιότητες Μοντελισμού και προσομοίωσης Πληροφορικός γραμματισμός Ψηφιακός γραμματισμός Τεχνολογικός γραμματισμός ) καθώς και τις δεξιότητες του νου (ρουτίνες σκέψης και αναστοχασμός Επίλυση προβλημάτων Κατασκευές, παιχνίδια, εφαρμογές).

Τα εργαστήρια δεξιοτήτων STEM με τίτλο <<Στα ίχνη των δεινοσαύρων >>υλοποιήθηκαν σε είκοσι μία(21) διδακτικές ώρες και τα νήπια γνώρισαν καλύτερα τα προϊστορικά πλάσματα που εξάπτουν την φαντασία τους και κινητοποιούν τα ενδιαφέροντα τους.

  • IMG 1447

    Αρχικός εννοιολογικός χάρτης

    IMG 1445

    Τελικός εννοιολογικός χάρτης

    IMG 1453

    Σκελετός δεινοσαυρών.

    IMG 1431

    Φτιάχνουμε αλατοζύμη

    IMG 1437

    Δημιουργούμε τα ίχνη των δεινοσαύρων

    IMG 1449

    Πολύχρωμα απολιθώματα με ίχνη

    IMG 1411

    Μοτίβο με την τεχνική στένσιλ

    IMG 1413

    Δεινόσαυροι από χάρτινα πιάτα

    IMG 1253

    Βιντεοπροβολή με θέμα τους δεινόσαυρους

    IME 1966

    Με χαρτοπολτό φτιάχνουμε αυγά των δεινοσαύρων

    IMG 1239

    Βάφουμε τα αυγά των δεινοσαύρων

    IMG 1247

    Αυγά δεινοσαύρων σε διάφορα χρώματα και μεγέθη

    IMG 1229

    Ταξινόμηση των δεινοσαύρων με κριτήριο το περιβάλλον που ζουν.

    IMG 1409

    Κολάζ με δεινόσαυρους της στεριάς, της θάλασσς και του αέρα

    IMG 1341

    Κατασκευή μακέτας.Ζωγραφίζουμε τα δέντρα.

    IMG 1345

    Φτιάχνουμε δεινόσαυρους από πλαστελίνη

    IMG 1337 1

    Το φύλλωμα των δέντρων.

    IMG 1395

    Πείραμα:To ηφαίστειο εκρύγνηται.

    IMG 1425

    Διαδρομές.Τα νήπια σε ζευγάρια προγραμματίζουν και εκτελούν την κίνηση του δεινόσαυρου σε τετραγωνισμένο χαρτί.

    IMG 1421

    Ο τρικεράτωπας επιστρέφει στη φωλιά με τα αυγά του.

    IMG 1295

    Δραματοποίηση .Μιμούμαστε το βάδισμα και τις κινήσεις των δεινοσαύρων.

 

2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

 

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου είναι μια εορτή που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου. Καθιερώθηκε από την Ι.Β.Β.Υ., τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα, το 1966, ημέρα των γενεθλίων του γνωστού Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805) και σκοπός της είναι να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να κατευθύνει την προσοχή των μεγαλυτέρων στο παιδικό βιβλίο. Ο ετήσιος αυτός εορτασμός βοηθάει στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και κεντρίζει το ενδιαφέρον των παιδιών και των νέων για τα βιβλία.
Αφιερώσαμε ολόκληρη τη σχολική εβδομάδα στην φιλαναγνωσία.Αναρτούμε μερικές από τις δράσεις μας.

IMG 1459

Ο λύκος των παραμυθών σε δράση

IMG 1385 1

Ζωγραφίζουμε τις εικόνες του αυτοσχέδιου παραμυθιού.

IMG 1461

Σελίδες από το παραμύθι.

IMG 1407

Το εξώφυλλο με τον τίτλο και τους συγγραφείς.

IMG 1415

Οι σελιδοδείκτες με τις παλάμες των νηπίων.

IMG 1457

Αφίσα για δωρεα βιβλίων.

IMG 1401 1

Τα νήπια δημιουργούν τη δική τους αφίσα

IMG 1405 1

Η αφίσα μας είναι έτοιμη.

IMG 1451

Τα βιβλία που δώρισαν οι γονείς και τα παιδιά για τη σχολική βιβλιοθήκη.

 

25η Μαρτίου 1821

Γιορτάσαμε την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821 με ποιήματα και τραγούδια.Φτιαξαμε προσκλήσεις και κατασκευές.IMG 1103ς.

Η στόλή του τσολιά και της Ελληνοπούλας.

IMG 1107

Τα τσαρούχια της 25ης Μαρτίου.

IMG 1991

Φτιάχνοντας προσκλήσεις για τη σχολική γιορτή.

IMG 1997

Οι προσκλήσεις είναι έτοιμες

IME 1002

Τραγουδήσαμε το <<Θούριο>>.

IME 1032

Είπαμε ποιήματα.

IME 1076

Χορέψαμε τη <<Γερακίνα>>

IME 1086

και το τραγούδι <<Να΄τανε το ΄21>>

IMG 1099

Κάναμε παρέλαση.

Τσικνοπέμπτη και αποκριάτικες στολές.

IMG 1872

Τα σουβλάκια

IMG 1868

Οι πατάτες

Η Τσικνοπέμπτη είναι γιορτή της ορθόδοξης παράδοσης στην οποία καταναλώνονται μεγάλες ποσότητες κρέατος. Λαμβάνει χώρα την Πέμπτη, λόγω του ότι οι ημέρες Τετάρτη και Παρασκευή είναι “νήστιμοι ημέραι”,

IMG 1873

Το τραπέζι της Τσικνοπέμπτης.

της δεύτερης εβδομάδας των Αποκριών, της καλούμενης Κρεατινής. Προηγείται αυτής η πρώτη κατά σειρά εβδομάδα, η Προφωνή, και ακολουθεί η τρίτη εβδομάδα της Τυροφάγου. Πραγματοποιείται κάποιες ημέρες πριν από την έναρξη της μεγάλης νηστείας της Σαρακοστής.Γιορτασαμε την Τσικνοπέμπτη τηρώντας το έθιμο με σουβλάκια.

Πηγή:Wikipedia

IMG 1865

Τα νήπια κατασκευάζουν αποκριάτικες μάσκες.

IMG 1878

Μίκυ και Μίνι Μάους.

Την Παρασκευή ,8 Μαρτίου,τα νήπια ήρθαν στο σχολείο ντυμένα με τις αποκριάτικές στολές τους.Τις παρουσίασαν στην ολομέλεια και διαβάσαμε την ιστορία του Αρλεκίνου.

IMG 1886IMG 1889IMG 1887IMG 1892 1IMG 1893IMG 1896IMG 1897IMG 1899IMG 1903

 

IMG 1908

 

IMG 1846

Μαθαίνουμε τις αποκριάτικες στολές στα αγγλικά

IMG 1845

Ταύτιση εικόνας -λέξης

IMG 1842

Ατομική εργασία, διαλέγουμε καιμ προφέρουμε την αποκριάτικη στολή στα αγγλικά

IMG 20240306 145455 3

Κατασκευή μάσκας -χελιδονιού.

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ 2024-2025

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΩΝ  2024-2025                    1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς τους στο taxisnet ,στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020(Α΄133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.

 γ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα

δ) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

α) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)

β) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας,

γ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

δ)Σύμφωνα με την παρ. 9 του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), οι αλλοδαποί/ές μαθητές/τριες μπορούν να εγγραφούν, αφού προσκομίσουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό, επίσημα μεταφρασμένα.

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ       1η-20η ΜΑΡΤΙΟΥ 2024

ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 12:30 μ.μ.-14:00μ.μ.

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ  ΜΟΝΑΔΑΣ: 2262089497

HΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ:mail@1nip-thivas.voi.sch.gr

ΟΔΟΙ ΕΠΙΡΡΟΗΣ 1ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΘΗΒΑΣ

Αγ. Αθανασίου αριστερά ανεβαίνοντας εως την Τειρεσίου και διασταύρωση με Π. Τσαλδάρη, Περγάμου αριστερή πλευρά ως διασταύρωση με Καραμαγκιώλη (αριστερή πλευρά πηγαίνοντας προς Αυλίδος), Αυλίδος(βγαίνοντας από την πόλη έως και την διασταύρωση με την ΠΑΘΕ), Διρκέου, Ισμηνίου(αριστερά ξεκινώντας από την πλευρά των τραίνων), Δούρου, Ν. Διαμαντή, Στεφανάκη, Γ. Διαμαντή, Δ. Διαμαντή, Τειρεσίου, Ίμβρου, Αγ. Παρασκευής, Ικτίνου, Καλλικράτους, Χατζηαντωνίου, Ανδριανουπόλεως, Ισιδώρου, Ανθεμίου, Βενιζέλου, Τενέδου, Μαλασού, Μαγνησίας, Πέτρουλα, Κυδωνιών, Νίκαιας, Καισαρείας, Δεμερτζή, Πλαστήρα, Ιωνίας, Ούγκρων, Μαρτίνου, Μαλεσίνας, Σφιγκός, Θηβών, Αγίου Θωμά, Ακραιφνίου, Κάστρου, Τζουμανέκα, Κοκκίνου, Νεοχωρακίου, Λοχαϊτου, Σ. Βέμπω, Άρματος, Ελεώνος, Δάφνης, Κλειδίου, Οινοφύτων, Παπαγιάννη, Αρ. Μπασιάκου, Μυριβίλη, Ξενοπούλου, Καρούζου, Σιμίου, Κάλλας, Χατζηδάκη, Σπύρου Μελά, Κυβέλης, Αγ. Μελετίου, Ελ. Παπαδάκη, Κουν, Καγιά, Νικομάχου, Γεφυραίων, Π. Δέλτα, Μινωτή, Μερκούρη, Λογοθετίδη, Υπάτου, Δροσιάς, Πλατανακίου, Λουκισίων, Μουρικίου.

 

Επίσκεψη στο βιβλιοπωλείο και το τυπογραφείο.

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης που υλοποιούμε την τρέχουσα σχολική χρόνια με θέμα την οργάνωση και τη λειτουργία της βιβλιοθήκης του σχολείου υλοποιήσαμε επισκέψεις σε βιβλιοπωλείο και τυπογραφείο της πόλης.

IMG 1800

Εμπλουτίσαμε τη σχολική βιβλιοθήκη με σύγχρονες εκδόσεις.

IMG 1799

Βασικοί κανόνες λειτουργίας της βιβλιοθήκης.

IMG 1743

Φτάνοντας στο βιβλιοπωλείο.

IMG 1744

Παρακολουθούμε την ξενάγηση στο κατάστημα.

IMG 1748

Διαλέγουμε τα υλικά που θα αγοράσουμε για το σχολείο.

IMG 1754

Στο τυπογραφείο επεξεργαζόμαστε την ενημερωτική αφίσα για τους γονείς που επιθυμούν και μπορούν να χαρίσουν χρησιμοποιημένα ή καινούρια βιβλία στο νηπιαγωγείο.

IMG 1760

Η αφίσα εκτυπώθηκε.

IMG 1779

Μαθαίνουμε για τον σύγχρονο τρόπο έκδοσης ενός βιβλίου.

IMG 1797

Επιστρέφοντας στο σχολείο.

IMG 1798

Γράφουμε το όνομα μας στο δίπλωμα συμμετοχής στο σεμινάριο τυπογραφίας <<Μικροί Γουτεμβέργιοι>> που παρακολουθήσαμε στο τυπογραφείο.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ:Ενδιαφέρομαι και ενεργώ

kotronis.edu .gr

Πηγή:kotronis.edu.gr

Κάτω από τα τριανταφυλλένια πέλματά σου δυο καρδιές

– η καρδιά της μητέρας η καρδιά του πατέρα.

Πάτα γερά. Δε θα πέσεις.

Στη σύγχρονη εποχή πολυμορφίας και αλλαγών υπάρχουν διάφοροι τύποι οικογένειας με διαφορετική δομή κα λειτουργία των μελών της .Το νηπιαγωγείο μπορεί να συμβάλλει, μέσω των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων, να διαχειριστούν τα νήπια τη διαφορετικότητα των οικογενειών και να αλληλεπιδράσουν σε κλίμα ενσυναίσθησης , απόδοχής και αλληλεγγύης. Στα πλαίσια της θεματικής ενότητας <<Ενδιαφέρομαι και ενεργώ-Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη>> των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων υλοποιήσαμε πρόγραμμα διάρκειας είκοσι –μία (21) διδακτικών ωρών  με θέμα:<<H μονα-δική μου οικογένεια>> με κύριο στόχο την άρση οποιασδήποτε διάκρισης και την καλλιέργεια δεξιοτήτων κοινωνικής ζωής. Ας δούμε το υλικό που παρήγαγαν τα νήπια

IMG 1712

Oι κάρτες-έναυσμα για να ασχοληθούμε με τους διάφορους τύπους οικογένειας.

IMG 1714 1

Τα συναισθήματα του σκαντζόχοιρου ως το μικρότερο μέλος της πυρηνικής οικογένειας.

IMG 1717

Οικογένειες με την τεχνική κολάζ και υλικό από περιοδικά.

IMG 1716 1

Το σπίτι της οικογένειάς μας.

IMG 1718

Αγαπημένη εικόνα από το παραμύθι <<Η Χρυσομαλλούσα και οι τρεις αρκούδες>>

IMG 1719

Τα νήπια ζωγράφισαν το γενεολογικό τους δέντρο με τη βοήθεια των γονέων τους

IMG 1720

Δώρα για τη γιαγιά και τον παππού.

IMG 1590

Παρουσιάζουμε στην ολομέλεια την ευρύτερη οικογένειά μας.

IMG 1722

Το δύσκολο ταξίδι των προσφύγων

IMG 1721

Τα δικαιώματα και οι κοινές ανάγκες των παιδιών

IMG 1724

O κύριος Καλόκαρδος που φιλοξένησε την Ειρήνη από την διαδικτυακή ιστορία <<Ειρήνη:H ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα>>

 

IMG 1723

Μονογονεϊκή οικογένεια:Μια πολυθρόνα για τη μαμά.

IMG 1708

Εννοιολογικοί χάρτες (αρχικός-τελικός)

 

 

 

 

ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
Αγαπητοί γονείς,
για το παιδί της σύγχρονης κοινωνίας, όπου κυριαρχεί ο γραπτός λόγος, θεωρείται απαραίτητη η απόκτηση της αναγνωστικής ικανότητας.
Για το λόγο αυτό, βασική θέση στο Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου έχει η δανειστική βιβλιοθήκη. Σκοπός της δανειστικής βιβλιοθήκης είναι να αναπτύξουν τα παιδιά καλή σχέση με το βιβλίο. Για να πετύχουμε όμως το σκοπό αυτό, απαιτείται η στενή συνεργασία σχολείου-οικογένειας.

ΤΙ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟ

Τα παιδιά γίνονται υπεύθυνοι αναγνώστες και δανειστές.
Δίνεται η ευκαιρία να μπουν τα βιβλία και στα σπίτια των μη προνομιούχων παιδιών.
Απαλλάσσονται οι γονείς από τα έξοδα συνεχούς αγοράς βιβλίων, αφού όλοι έχουν τη δυνατότητα να δανείζονται όσα βιβλία θέλουν.
Μοιράζονται αναγνωστικές εμπειρίες με το οικογενειακό περιβάλλον, με όσα οφέλη συνεπάγεται αυτό.
Ασχολούνται όσο χρόνο θέλουν με το βιβλίο ώστε να ξεχαστούν μαζί του, να ονειρευτούν, να το αγαπήσουν.
Μαθαίνουν να θεωρούν την ενασχόλησή τους με το βιβλίο ως ένα φυσικό τρόπο διάθεσης του ελεύθερου τους χρόνου.
Η ανάγνωση ιστοριών σε παιδιά, από ενηλίκους του περιβάλλοντός τους, εκτός από μια ευχάριστη δραστηριότητα, επηρεάζει τη μελλοντική τους πορεία ως μαθητές.

ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
Ο δανεισμός των βιβλίων θα γίνεται κάθε Παρασκευή και η επιστροφή κάθε Δευτέρα.
Όποιο παιδί δεν επιστρέψει το βιβλίο που δανείστηκε, δεν μπορεί να δανειστεί κάποιο άλλο.
Κάθε παιδί είναι υπεύθυνο για το βιβλίο που δανείστηκε και θα πρέπει να προσέχει, ώστε το βιβλίο να μη λερωθεί, να μη σχιστεί, να μη μουντζουρωθεί.
Σε περίπτωση καταστροφής του βιβλίου, ο γονέας είναι υποχρεωμένος να το αντικαταστήσει.
Τέλος μαζί με το βιβλίο που έχει επιλέξει κάθε παιδί μόνο του, σας δίνουμε κι ένα έντυπο, το οποίο πρέπει να συμπληρώσει το παιδί στο σπίτι με τη δική σας  καθοδήγηση. Επίσης, ζητάμε από το παιδί να ζωγραφίσει στο ίδιο έντυπο, ότι του άρεσε περισσότερο από το βιβλίο που διαβάσατε μαζί.
Ελπίζουμε ότι σ’ αυτή μας την προσπάθεια θα είστε αρωγοί. Σας παρακαλούμε να επιστρέφετε κάθε Δευτέρα τα βιβλία, στην ίδια κατάσταση στην οποία τα πήρατε, και μέσα στο φάκελο που έχει το κάθε παιδί, ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει η βιβλιοθήκη μας ομαλά μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Βοηθήστε τα παιδιά σας να αγαπήσουν το βιβλίο.
Φροντίστε ώστε στο σπίτι να υπάρχουν  βιβλία και γραφική ύλη
Φροντίζετε ώστε τα παιδιά σας να έχουν δικά τους βιβλία και  έντυπο υλικό (περιοδικά ,φωτογραφίες)..
Καλλιεργείτε στο σπίτι θετικό κλίμα απέναντι στην ανάγνωση, διαβάζοντας οι ίδιοι βιβλία.
Να διαβάζετε συχνά βιβλία στα παιδιά σας και με τα παιδιά σας.
Να δείχνετε με το δάχτυλο τη γραμματοσειρά που διαβάζετε.
Να επιβραβεύετε συχνά τα παιδιά.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΝΟΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ Ή ΜΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Πριν την ανάγνωση
Δείξτε στα παιδιά το εξώφυλλο του βιβλίου και ζητήστε τους να προβλέψουν το περιεχόμενο (για τι πράγμα νομίζεις ότι μιλάει αυτό το βιβλίο;)
Προτρέψτε τα να αναγνωρίσουν στον τίτλο του βιβλίου γνωστές τους λέξεις ή γράμματα.

Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης

Παροτρύνετε τα παιδιά να σχολιάζουν την ιστορία καθώς την ακούν
Αναλύστε ότι είναι απαραίτητο, έννοιες και λέξεις του κειμένου που δεν καταλαβαίνουν.
Απευθύνετε ,διακόπτοντας την ανάγνωση ,ερωτήσεις, για να ελέγξετε κατά πόσο τα παιδιά κατανοούν  την ιστορία.
Ζητήστε από τα παιδιά να προβλέψουν  τι θα συμβεί αργότερα (τι λέτε ότι θα γίνει;)

Μετά την ανάγνωση
Επαναλάβετε στοιχεία της ιστορίας (σκηνικό :που διαδραματίστηκε η ιστορία;, στόχο;, τι ήθελε η αλεπού να πετύχει;)
Βοηθήστε τα παιδιά να συσχετίσουν τα γεγονότα που αφορούσαν τους βασικούς πρωταγωνιστές της ιστορίας, με παρόμοια γεγονότα τις δικής τους ζωής.
Να υποβάλλουν ερωτήσεις σχετικές με το περιεχόμενο του βιβλίου.
Να ζωγραφίσουν εικόνες σχετικές με το κείμενο.

βιβλια μπαζαρ

Τα βιβλία που αγοράστηκαν με τα έσοδα από το χριστουγεννιάτικο bazaar.

δανειστικη 1

Η δανειστική βιβλιοθήκη και το αναγνωστήριο.

βιβλιοθηκη

Βιβλία για τις ελεύθερες δραστηριότητες.

καναπες

Γωνιά χαλάρωσης.

βιβλιοθηκη ταξης

Βιβλιοθήκη στην αίθουσα διδασκαλίας

tο σωμα του αναγνωστη

Τα μέρη του σώματος του καλού αναγνώστη

συμβολαιο

Συμβόλαιο δανεισμού βιβλίων.

ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ,30 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η εορτή των τριών ιεραρχών του Μέγα Βασιλείου, του Ιωάννη του Χρυσόστομου και του Γρηγορίου του Ναζιανζηνού είναι γιορτή της εκκλησίας και των σχολείων, γιατί οι Τρεις Ιεράρχες,  ένωσαν την αρχαία ελληνική φιλοσοφία με τη χριστιανική θρησκεία. Δίδαξαν πως η καλύτερη παιδεία είναι εκείνη που συνδυάζει την  χριστιανική πίστη με τα αγαθά του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού.Τα νήπια ζωγράφισαν τους Τρεις Ιεράρχες και έγινε  κοπή της  βασιλόπιτας για το έτος 2024

3 ιεραρχες1

Ζωγραφίζουμε τους Τρεις Ιεράρχες

βασιλοπιτα 1

Το τυχερούλι που βρήκε το <<φλουρί>> κέρδισε ένα βιβλίο. ..

 

3 ιεραρχες

Τα έργα μας