Ενεργός Πολίτης

Με μεγάλη χαρά συμμετείχαμε στην εικαστική έκθεση: «Μικροί Πολίτες σε Δράση για ένα Βιώσιμο Αύριο», η οποία πραγματοποιήθηκε στον Πολυχώρο του Δήμου Βόλου στις 5 Ιουνίου – Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, από τη Σύμβουλο  Εκπαίδευσης  ΠΕ60  Ν. Μαγνησίας, κ. Ελισάβετ Αντωνίου, σε συνεργασία με τις Νηπιαγωγούς. Εκεί παρουσιάστηκαν έργα των μικρών μαθητών εμπνευσμένα από την έννοια της Ενεργού Πολιτειότητας και τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης.  Εμείς επιλέξαμε και παρουσιάσαμε δυο ομαδικά έργα των παιδιών μας σχετικά με το Στόχο 6 – ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ!

 

Η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει τον ουσιαστικό ρόλο της εκπαίδευσης στη διαμόρφωση ενεργών και υπεύθυνων πολιτών από τα πρώτα χρόνια της ζωής τους, καλλιεργώντας ταυτόχρονα την κοινωνική συνείδηση και το πνεύμα συνεργασίας.

ΠΟΛΛΑ   ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

 

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση