Την Τετάρτη 20 Μαϊου 2026 παρευρεθήκαμε στην Εκδήλωση Βράβευσης της Δράσης: “Τα παιδιά μιλούν για τα δικαιώματά τους”, που συνδιοργάνωσε η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, τη UNICEF και το Κέντρο για τα Δικαιώματα του Παιδιού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού υιοθετήθηκε από τον ΟΗΕ το 1989, όπου μέσα σε 54 άρθρα τέθηκαν τα πρότυπα για την ευημερία των παιδιών ανεξαρτήτως φύλου, προέλευσης, θρησκείας και αναπηρίας. Στην Ελλάδα η Σύμβαση αυτή κυρώθηκε στις 2 Δεκεμβρίου του 1992.
Mέσα σε κλίμα μεγάλης χαράς και συγκίνησης ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν.Μαγνησίας, κ. Γιώργος Πολύζος μας απένειμε τον Έπαινο για την υπέροχη αφίσα μας! Οι μικροί μας μαθητές αφού πρώτα συζήτησαν, αποφάσισαν και τέλος εκφράστηκαν δημιουργικά συνδυάζοντας την τεχνική του τυπώματος και του κολάζ, στέλνοντας το μήνυμα ότι όλα τα παιδιά είναι ίσα και έχουν τα ίδια δικαιώματα! Ο μαθητής μας, Γιάννης Καλογερόπουλος μάλιστα μας αποκάλυψε το σημαντικότερο γι’ αυτόν δικαίωμα, ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!
ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!














