Χριστούγεννα στο νηπιαγωγείο
Έφτασαν οι Αι-βασίληδες και οι Αγιοβασιλίτσες για τα παιδάκια μας. Ευχαριστούμε το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του 1ου Νηπιαγωγείου για την άοκνη συμπαράστασή τους και την κ.Έφη , για τις όμορφες δημιουργίες της.
Έφτασαν οι Αι-βασίληδες και οι Αγιοβασιλίτσες για τα παιδάκια μας. Ευχαριστούμε το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του 1ου Νηπιαγωγείου για την άοκνη συμπαράστασή τους και την κ.Έφη , για τις όμορφες δημιουργίες της.
Aγαπητοί γονείς
Το 2ο τμήμα του νηπιαγωγείου μας συμμετέχει στην εβδομάδα κώδικα με την δραστηριότητα που έχει τίτλο ΤΟ ΒΑΛΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ.
Σε τετραγωνισμένο περιβάλλον(πάτωμα) τα παιδιά σε ζευγάρια (ρομπότ-προγραμματιστής) συλλέγουν όλα τα απαραίτητα είδη που χρειάζεται να μπουν στο βαλιτσάκι έκτακτης ανάγκης .Το παιδί προγραμματιστής δίνει εντολές και καθοδηγεί το παιδί-ρομπότ ώστε να συλλέξει τα απαραίτητα .
Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις δράσεις μας
Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στην ευρωπαική εβδομάδα κώδικα (codeweek).
Το 1ο τμήμα συμμετέχει με μια δραστηριότητα που έχει τίτλo ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ.
Σε τετραγωνισμένο περιβάλλον (πάτωμα), τοποθετούμε εικόνες μικροβίων και σε ένα τετράγωνο, κάποιο από τα μέσα που μας προστατεύουν (σαπούνι, αντισηπτικό, μάσκα, κ.λ.π)
Τα παιδιά σε ζευγάρια (ρομπότ-προγραμματιστής) αποφεύγοντας τα μικρόβια, οδηγούνται στο τετράγωνο που βρίσκεται το μέτρο προφύλαξης. Ο προγραμματιστής προγραμματίζει (τοποθετεί τις κάρτες-εντολές)και το ρομπότ-παιδί ακολουθεί τις κάρτες-οδηγίες.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο σύνδεσμο
https://codeweek.eu/view/375773/apofeugho-ton-koronoio-me-ton-tropo-ton-sosto
Αγαπητοί γονείς και μαθητές,
σας καλωσορίζουμε στη νέα σχολική χρονιά και σας ευχόμαστε υγεία, δύναμη, δημιουργικότητα και πολλά χαμόγελα.
Ο αγιασμός του Νηπιαγωγείου μας θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13/9/2021, ώρα 9.00 π.μ. στον αύλειο χώρο. Στον αγιασμό ο κάθε μαθητής, η κάθε μαθήτρια θα συνοδεύεται αυστηρά από έναν συνοδό. Όλοι οι μαθητές/μαθήτριες καθώς και οι συνοδοί θα φορούν υποχρεωτικά προστατευτική μάσκα(απλή χειρουργική ή υφασμάτινη). Η είσοδος των μαθητών στο σχολείο γίνεται με επίδειξη βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος αυτοδιαγνωστικού ελέγχου(self test).
Καλή σχολική χρονιά
οι νηπιαγωγοί του 1ου νηπιαγωγείου Πανοράματος.