Χριστούγεννα στο νηπιαγωγείο

Έφτασαν οι Αι-βασίληδες και οι Αγιοβασιλίτσες για τα παιδάκια μας. Ευχαριστούμε το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του 1ου Νηπιαγωγείου για την άοκνη συμπαράστασή τους και την κ.Έφη , για τις όμορφες δημιουργίες της.

IMG 20211222 130847 SmallIMG 20211222 130817 SmallΣυνεχίζεται……

Μαραθώνιος follow green

Aγαπητοί γονείς

για άλλη μια σχολική χρονιά το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο Μαραθώνιο Ανακύκλωσης Followgreen σε συνεργασία με το δήμο Πυλαίας-Χορτιάτη . Στο πλαίσιο αυτό τα παιδιά ευαισθητοποιούνται και γίνονται εκπαιδευτικές δράσεις ανακύκλωσης με στόχο την  ανακύκλωση,  το περιβαλλον και την συμμετοχή τους ως μικροί  ενεργοί πολίτες στην προστασία του .
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τη δημοτική πλατφόρμα

CODEWEEK 2022-To βαλιτσάκι μου ετοιμάζω ,για το σεισμό/ 2ο τμήμα

Το  2ο τμήμα του νηπιαγωγείου  μας συμμετέχει στην εβδομάδα κώδικα με την δραστηριότητα που έχει τίτλο ΤΟ ΒΑΛΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ.

Σε τετραγωνισμένο περιβάλλον(πάτωμα) τα παιδιά σε ζευγάρια (ρομπότ-προγραμματιστής) συλλέγουν όλα τα απαραίτητα είδη που χρειάζεται να μπουν στο βαλιτσάκι έκτακτης ανάγκης .Το παιδί προγραμματιστής δίνει εντολές και καθοδηγεί το παιδί-ρομπότ ώστε να συλλέξει τα απαραίτητα .

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις δράσεις μας

Codeweek-Αποφεύγω τον Κορωνοιο με τον τρόπο τον σωστό !1ο τμήμα

Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στην ευρωπαική εβδομάδα κώδικα (codeweek).

Το  1ο τμήμα συμμετέχει  με μια δραστηριότητα  που έχει τίτλo ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ.

Σε τετραγωνισμένο  περιβάλλον (πάτωμα), τοποθετούμε εικόνες μικροβίων και σε ένα τετράγωνο, κάποιο από τα μέσα που μας προστατεύουν (σαπούνι, αντισηπτικό, μάσκα, κ.λ.π)

Τα παιδιά σε ζευγάρια (ρομπότ-προγραμματιστής) αποφεύγοντας τα μικρόβια, οδηγούνται στο τετράγωνο που βρίσκεται το μέτρο προφύλαξης. Ο προγραμματιστής  προγραμματίζει (τοποθετεί τις κάρτες-εντολές)και το ρομπότ-παιδί ακολουθεί τις κάρτες-οδηγίες.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο σύνδεσμο

https://codeweek.eu/view/375773/apofeugho-ton-koronoio-me-ton-tropo-ton-sosto

 

 

 

Αγιασμός σχολικού έτους 2021-22

Αγαπητοί γονείς και μαθητές,

σας καλωσορίζουμε στη νέα σχολική χρονιά και σας ευχόμαστε  υγεία, δύναμη, δημιουργικότητα και πολλά χαμόγελα.

Ο αγιασμός του Νηπιαγωγείου μας θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13/9/2021, ώρα 9.00 π.μ. στον αύλειο χώρο. Στον αγιασμό ο κάθε μαθητής, η κάθε μαθήτρια θα συνοδεύεται αυστηρά από έναν συνοδό. Όλοι οι μαθητές/μαθήτριες καθώς και οι συνοδοί θα φορούν υποχρεωτικά προστατευτική μάσκα(απλή χειρουργική ή υφασμάτινη). Η είσοδος των μαθητών στο σχολείο γίνεται με επίδειξη βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος αυτοδιαγνωστικού ελέγχου(self test).

Καλή σχολική χρονιά

οι νηπιαγωγοί του 1ου νηπιαγωγείου Πανοράματος.