30 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ-ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ 3 ΙΕΡΑΡΧΩΝ
Την ημέρα αυτή αφιερώσαμε στους 3 Ιεράρχες, τους προστάτες Αγίους των γραμμάτων, των μαθητών και εκπαιδευτικών.
Την ημέρα αυτή αφιερώσαμε στους 3 Ιεράρχες, τους προστάτες Αγίους των γραμμάτων, των μαθητών και εκπαιδευτικών.
Το κουκλοθέατρο Ανέμη έπαιξε την παράσταση «Ο Παπαγάλος που νόμιζε πως δεν μπορούσε να πετάξει» στο νηπιαγωγείο μας.
“Ο Τάμπο, ο νεαρός παπαγάλος νόμιζε πως δεν θα ξαναπετάξει ποτέ. Στο τέλος όμως μέσα από βαθιά αναζήτηση κι ένα μεγάλο ταξίδι με την πιρόγα στον ποταμό Ταμποπάτο ο Τάμπο καταφέρνει να ξαναπετάξει. Κι αυτό γιατί ξεπέρασε το όριο του φόβου. Μια πρωτότυπη παράσταση μιούζικαλ, με χειροποίητες κούκλες και σκηνικά που ταξίδεψε μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς στο μαγικό κόσμο της φαντασίας! Ένα έργο με έξι μεγάλες κούκλες για την αυτοεκτίμηση και τη μεγάλη δύναμη της μουσικής”.
Ευχαριστούμε για την υπέροχη παράσταση!
Ενδεικτικά:
(Οι φωτογραφίες είναι ενδεικτικές. Όλα τα παιδιά συμμετείχαν στην δημιουργία της πεντανόστιμης βασιλόπιτάς μας).
Τον μήνα Δεκέμβριο βρισκόμαστε σε κλίμα εορταστικό λόγω της μεγάλης γιορτής των ΧΡΙΣΤΟΥΓΈΝΝΩΝ.
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ
ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ!
“Το χριστουγεννιάτικο καραβάκι που στολίζουνε οι νησιώτες μας τα Χριστούγεννα, μας ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα και από χώρα σε χώρα και μας γνωρίζει χριστουγεννιάτικα τραγούδια και κάλαντα από όλο τον κόσμο.
Το ταξίδι μας συνοδεύει ζωντανή μουσική από ακορντεόν, γιουκαλίλι, φλογέρες, μεταλλόφωνα, κρουστά, πολύ τραγούδι και καραόκε!
Διαδραστική συναυλία με πολλές μουσικοκινητικές δραστηριότητες και παιχνίδια ενεργητικής ακοής που μετατρέπουν τις μουσικές και τα τραγούδια σε μια ανεπανάληπτη και διασκεδαστική βιωματική εμπειρία!
Οι Μελωδικές Εξερευνήσεις επισκέπτονται το σχολείο σας και σας παρουσιάζουν εκπαιδευτικά προγράμματα σχεδιασμένα για το νηπιαγωγείο και το δημοτικό σχολείο, με στόχο την ενίσχυση της μουσικής παιδείας μέσα από την μουσικοκινητική αγωγή C.Orff.
Τα προγράμματά μας πλαισιώνονται από ζωντανή μουσική και οπτικοακουστικό υλικό. Είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο, ώστε να συμμετέχουν όλα τα παιδιά και να συνδιαμορφώνουν την εξέλιξη του προγράμματος, μέσα από μία ανεπανάληπτη βιωματική εμπειρία.”
Το καραβάκι των Χριστουγέννων επισκέφτηκε και το δικό μας σχολείο και περάσαμε υπέροχα!
Ο Ήλιος και η Φωτεινή Ηλιαχτίδα, οι πρωταγωνιστές του 1ου εργαστηρίου δεξιοτήτων ήρθαν για να μας αποχαιρετήσουν στην γιορτή της σποράς στο σχολείο μας!.
Με χαρά πετύχαμε- με την βοήθεια του πατέρα του συμμαθητή μας που μας έφτιαξε όμορφα παρτέρια- να γίνει η αυλή μας ακόμα πιο όμορφη, όπως θελήσαμε στα πλαίσια του 1ου εργαστηρίου δεξιοτήτων. Τις τελευταίες μέρες διαπραγματεύτηκαμε το θέμα “το όργωμα και η σπορά” και έτσι οργανώσαμε και μια σχετική γιορτούλα. Τραγουδήσαμε, φυτέψαμε σιτάρι για να μεγαλώσει και να το θερίσουμε το καλοκαίρι και βολβούς για να θαυμάσουμε όμορφα λουλούδια την άνοιξη.
Κάθε μέρα τα ποτίζουμε και τα φροντίζουμε με αγάπη.
Ο Ήλιος και η Φωτεινή Ηλιαχτίδα είναι περήφανοι για εμάς και θα φροντίζουν και αυτοί τα φυτά μας!
Τον Ιούνιο, λίγο πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς οι μαθητές και των δύο τμημάτων θέρισαν με χαρά τα στάχυα που μεγάλωσαν στα παρτέρια μας…
Στο σχολείο μας κάθε μέρα είχαμε από μια επίσκεψη. Ο Κυκλούλης, ο Τετραγωνούλης, ο Ορθογώνιος Παραλληλόγραμμος και ο Τριγωνούλης ήρθαν στο σχολείο μας, ενας ένας κάθε μέρα στην σειρά και μας παρουσίαζε τον εαυτό του. Έτσι, ενδεικτικά:
– Αναρωτηθήκαμε γιατί ο καθένας είχε αυτό το όνομα.
– Γνωρίζαμε το αδερφάκι του κάθε σχήματος, το αντίστοιχο γεωμετρικό στερεό.
-Βρίσκαμε αντικείμενα στην τάξη αντίστοιχα με τον επισκέπτη μας και το αδερφάκι του π.χ. κύκλος-σφαίρρα, τετράγωνο-κύβος, ορθογώνιο παραλληλόγραμμο-ορθογώνιο-παραλληλεπίπεδο, τρίγωνο-πυραμίδα, κώνος.
-Μάθαμε τις ιδιότητες κάθε σχήματος.
-Παίξαμε κινητικά παιχνίδια εμπέδωσης της γνώσης και παιχνίδια στον διαδραστικό μας πίνακα.
-Γνωρίσαμε ζωγράφους που στα έργα τους κυριαρχούν τα σχήματα και δημιουργήσαμε όπως εκείνοι (Wassily kandinsky, Paul Klee).
-Ολοκληρώσαμε φύλλα εργασίας εμπέδωσης της γνώσης κάθε σχήματος.
Το Φθινόπωρο είναι η εποχή του οργώματος και της σποράς και για αρκετές μέρες ασχοληθήκαμε με αυτό το θέμα στο νηπιαγωγείο μας.
Ενδεικτικά:
– Είδαμε εικόνες και βίντεο για το όργωμα και την σπορά παλιά και σήμερα.
– Διαβάσαμε βιβλία σχετικά με το θέμα (” Μεγαλώνει, μεγαλώνει το φυτό”,”Φυτρώνει, φυτρώνει ο σπόρος του Σαμ Γκόντουιν, “Το σκιάχτρο ο Παρδαλός κι ο σπόρος ο παλιός” του Βαγγέλη Ηλιόπουλου,” Η κόκκινη κοτούλα .
-Γνωρίσαμε διάφορα είδη σπόρων.
-Μιλήσαμε για τα μέρη του φυτού και για το τι χρειάζεται ένα φυτό για να αναπτυχθεί.
-Είδαμε πίνακες ζωγραφικής του Vincent Van Gogh σχετικούς με το θέμα. Μελετήσαμε “τον Σπορέα” του Van Gogh και φτιάξαμε τον αντίστοιχο δικό μας.
– Τραγουδήσαμε τον τραγούδι “ο Γεωργός πάει στον αγρό ” και παίξαμε το αντίστοιχο θεατρικό παιχνίδι.
– Εκφράσαμε την επιθυμία μας στους γονείς ότι θα θέλαμε να είχαμε έναν κήπο στην αυλή μας για να φυτεύουμε και ο πατέρας συμμαθητή μας που ασχολείται με την κηποτεχνική προσφέρθηκε και μας έφτιαξε μεγάλα παρτέρια. Έτσι μπορέσαμε να φυτέψουμε σιτάρι που θα θερίσουμε το καλοκαίρι και βολβούς λουλουδιών που θα ανθίσουν την άνοιξη.
-Στολίσαμε την τάξη μας με τις κατασκευές μας…
-Με αφορμή το θέμα μας κάναμε φύλλα εργασίας Γλώσσας και μαθηματικών και παίξαμε στον διαδραστικό μας πίνακα εκπαιδευτικά παιχνίδια εμπέδωσης της γνώσης του θέματός μας
και τόσα άλλα…