Η ιστορία της πόλης μας
Μια σύντομη αναφορά στην ιστορία της πόλης μας. Τον Αύγουστο του 1923 ήρθαν οι πρώτοι πρόσφυγες και προσπάθησαν να ξαναρχίσουν μια καινούργια ζωή σε έναν τόπο μακριά από αυτόν που γνώριζαν σαν δικό τους. Τα κριτήρια για την επιλογή της περιοχής ήταν ο τεράστιος ελαιώνας που βρίσκεται ακόμη και σήμερα στα δυτικά, καθώς και τα κόκκινα εκείνα βράχια που βρίσκονται στα ανατολικά. Αναζητήσαμε εικόνες στο διαδίκτυο από τα παλιά Μουδανιά, στην Τουρκία, είδαμε αξιοθέατα από τα Ν. Μουδανιά, που τα παιδιά αναγνώρισαν. Σταθήκαμε μπροστά στο συγκινητικό μνημείο των Αλησμόνητων Πατρίδων, που αναπαριστά μια μάνα πρόσφυγα με το παιδί της. Φιλοτεχνημένο από τη πολυβραβευμένη Αθηναία γλύπτρια Αγγελική Κοροβέση. Το αναπαραστήσαμε…
Και το ζωγραφίσαμε…
Επαναλειτουργία Σχολείων
Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες, σχετικά με τα μέτρα που ανακοινώθηκαν για το άνοιγμα των σχολείων την Δευτέρα 10 Ιανουαρίου σας ενημερώνουμε για τα εξής:
Προβλέπεται ένα επιπλέον self test για την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας σχολείων, επομένως την εβδομάδα που ανοίγουμε 10-15 Ιανουαρίου θα διενεργηθούν τρία δωρεάν self tests αντί για δύο.
– Κυριακή 9/1 (το βράδυ) και το δηλώνουν οι γονείς στην πλατφόρμα edupass
– Δευτέρα 10/1 (το βράδυ) και το δηλώνουν οι γονείς στην πλατφόρμα edupass
– Πέμπτη 13/1 (το βράδυ) και το δηλώνουν οι γονείς στην πλατφόρμα edupass
Οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εμβολιασμένοι και μη καθώς και οι νοσήσαντες, καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί, θα προμηθεύονται από σήμερα Τετάρτη 5 Ιανουαρίου ως και το Σάββατο 8 Ιανουαρίου, πέντε (5) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία (προλάβετε εγκαίρως), προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των δυο πρώτων εβδομάδων επαναλειτουργίας των σχολείων, δηλαδή από 10 Ιανουαρίου έως και 21 Ιανουαρίου 2022. Η δωρεάν διάθεση self test από τα φαρμακεία θα γίνεται και κατά την αργία των Θεοφανίων, την Πέμπτη 6/1, από εφημερεύοντα φαρμακεία.
Από την επόμενη εβδομάδα 17/1 επανερχόμαστε όπως και πριν στα δυο self tests την εβδομάδα κάθε Δευτέρα βράδυ και κάθε Πέμπτη βράδυ και το δηλώνουν οι γονείς στην πλατφόρμα edupass, όπως γινόταν και πριν.
Τα δωρεάν δύο εβδομαδιαία self tests πλέον θα διενεργούνται και από τους εμβολιασμένους μαθητές (από όλους δηλαδή τους μαθητές) καθώς και από τους νοσήσαντες. Το μέτρο αυτό στοχεύει στον έγκαιρο εντοπισμό των κρουσμάτων, δεδομένης της μεταδοτικότητας της νέας μετάλλαξης του ιού και σε εμβολιασμένους, και δεδομένης της εμβολιαστικής κάλυψης της μαθητικής κοινότητας.
Σε περίπτωση κρούσματος στην τάξη, ο νοσήσας μαθητής ή η νοσήσασα μαθήτρια θα μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο μετά από πενθήμερη καραντίνα και με αρνητικό rapid-test, ενώ όλοι οι ανεμβολίαστοι μαθητές της τάξης θα υποβάλλονται καθημερινά σε δωρεάν τεστ για 5 ημέρες (3 self test και 2 rapid όλη την εβδομάδα) και οι εμβολιασμένοι μαθητές θα κάνουν 3 self test όλη την εβδομάδα.
Ημέρες Αγάπης και Προσφοράς
Παραδοσιακά, τα Χριστούγενa είναι μέρες αγάπης και προσφοράς. Με αφορμή το πνεύμα των ημερών, ο Σύλλογος Διδασκόντων αποφάσισε να αναδείξει την έννοια της προσφοράς και της αλληλεγγύης. Στο πλαίσιο αυτό και σε συνεργασία με τα παιδιά και τους γονείς, συγκέντρωσε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για να τα προσφέρει στο Παιδικό Χωριό SOS στο Πλαγιάρι.
Παράλληλα συμμετέχουμε στη δράση Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος, με κεντρικό μήνυμα “Κάθε αστέρι κρύβει αγάπη και…ευχές!” αγοράζοντας τα γνωστά μπλε χάρτινα αστέρια, σε ένα δείγμα συμπαράστασης και αγάπης!
3 Δεκεμβρίου-Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία
Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (International Day of Persons with Disabilities) καθιερώθηκε το 1992 με απόφαση της γενικής συνέλευσης του ΟΗΕ και τιμάται κάθε χρόνο στις 3 Δεκεμβρίου.
Η Ημέρα αυτή δίνει την ευκαιρία στις κυβερνήσεις, στους οργανισμούς και στις κοινωνίες να εστιάσουν την προσοχή τους στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ανθρώπων με αναπηρία.
Αφόρμηση για συζήτηση στάθηκε το υπέροχο παραμύθι του παραολυμπιονίκη Αντώνη Τσαπατάκη “Το όνειρο”.
Αυτή τη μέρα διάλεξε και η μικρή Λίνα, να μας επισκεφτεί, μόνο που είχε ένα πρόβλημα, δεν μπορούσε να περπατήσει μετά από ένα ατύχημα που είχε με το αυτοκίνητο…
Συστήθηκε στα παιδιά και συζήτησε μαζί τους για όλα όσα τη δυσκολεύουν, τη στεναχωρούν αλλά και όλα όσα μπορεί αν κάνει από το αναπηρικό καροτσάκι της!
Στη συνέχεια προσπαθήσαμε να μπούμε στη θέση αυτών των ανθρώπων… Δώσαμε οδηγίες με νοήματα
Γίναμε βοηθοί οδηγοί τυφλών
Ζωγραφίσαμε με το στόμα
Ζωγραφίσαμε με τα πόδια
Μα το σημαντικότερο, αγκαλιάσαμε τη Λίνα και γίναμε φίλοι μαζί της και της ζητήσαμε να έρχεται όποτε θέλει στο νηπιαγωγείο μας!!!
Δε μαλώνω, δε μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω…
17 Νοέμβρη-Εκλογές
Etwinning και γλυπτική κολοκύθας!
ΣΧΕΔΙΑΖΩ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ
COVID-19: ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Παραθέτουμε τις οδηγίες του ΕΟΔΥ για τη λοίμωξη COVID 19 στις σχολικές μονάδες.
file:///C:/Users/BackOffice/Downloads/covid_19_sxoleia_12092021%20(1).pdf











































































